Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runed Axe er et bra item såfremt du har det innen 20 minutter.

 

Enklere og farme selvdagt, men det er ikke det man ønsker, det er raskere farm. Samt bra damage og regen. Man vil alltid klare å rape en squishy int før 20 min med runed axe.

 

Deretter er det situasjonelt hva jeg går på Scout. Går nesten alltid Shrunken Head da nukes og stuns gjør ham useless (til tross for bra silence). Etter der liker jeg å gå Brutalizer, evt. Frostburn for å gi mere damage tid. Og sist men ikke minst Savage Mace som er et must.

Lenke til kommentar

Noen som vet om statsene som ikke blir recorded nå, blir lagret på main DB sånn at når de får fikset problemet så får man den MMR(-MMR) man skal ha og sånn? Vunnet 4/5 kamper idag, med en total på sikkert 45-10 eller noe. Er så kjipt hvis sånn ikke blir registrert. Men igjen, S2 bryr seg jo mer om earlyacces heroes og alt avatars enn at spillet faktisk fungerer så er vel ikke så overaskende dette her.

Lenke til kommentar

Noen som vet om statsene som ikke blir recorded nå, blir lagret på main DB sånn at når de får fikset problemet så får man den MMR(-MMR) man skal ha og sånn? Vunnet 4/5 kamper idag, med en total på sikkert 45-10 eller noe. Er så kjipt hvis sånn ikke blir registrert. Men igjen, S2 bryr seg jo mer om earlyacces heroes og alt avatars enn at spillet faktisk fungerer så er vel ikke så overaskende dette her.

Jeg har ikke merket å fått igjen noen Wins/Losses som ikke ble registrert før forrige patch.

De har helt klart enorme problemer med serverene, mye mulig som et resultat av F2P.

Etter min mening burde de bare ta ned spillet til de har fikset problemene. Det skaper tross alt mindre frustrasjon enn stats som ikke blir registrert når en faktisk spiller. Eller MM som ikek fungerer i det hele tatt for den saks skyld, som tilfellet var i store deler av gårsdagen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Er smått utrolig at man enda ikke har kommet med en offisiel uttalelse om MM problemene. Det burde være top prio ved siden av å fikse det. Må da gå ann å poste et innlegg på forumet eller legge inn en beskjed i Message of the day sånn at folk vet hva som foregår.

Vel, enda mer utrolig er det jo at dette har foregått lenge før siste patchen, men alliekvel har ikke noe skjedd.

Er jo lov å håpe de får nye servere som ordner disse problemene, men jeg holder på ingen måte pusten.

 

Og ikke gidder jeg å spille heller når det er så lotto hvilke games som blir recorda eller ikke.

Spilte en match her som Parasite, 18-3-6 eller noe sånt (Swift som skulle carry klarte ikke jobben, så da måtte jeg jo ta ansvar. :p). Nå tapte vi riktignok gamet, men surt å gå glipp av slike stats.

Lenke til kommentar

Carry er den spilleren som skal "bære" laget. Det vil si at når man begynner å nærme seg late-game, så er det den som er carry som skal være den som gjør mest dmg og som sikrer seieren. En carry er en hero som kan gjøre mye skade, gjerne gjennom autoattacks i late-game. Gode eksempler på en carry er Silhouette, Flint Beastwood, Swiftblade, Maliken, Magebane etc etc.

Lenke til kommentar

Hard carry: Skal kunne være en nøkkel til seier med god farm. Useless early game. (Chronos, Magebane, Sand Wraith, The Dark Lady, Scout)

Semi carry: Kan carrye greit, men ikke like godt som en hard carry, dog de har bedre utility early game. (Defiler, Pestilence, Torturer, Nomad)

 

Det vil alltid være en enorm diskusjon om hvem som er hard carry, og hvem som er semi carry.

Mange vil nok påstå at Predator er en hard carry, noe som i følge meg er helt feil. Predator blir fullstendig pisset på av en likefarmet Magebane/Dark Lady for eksempel.

 

Agility heroes er de stereotypiske carryene, og generelt vil de alltid carrye hardere enn Intelligence og Strength (med få unntak: Puppet Master, Maliken)

De eneste Agility heroene som ikke kan carrye akkurat nå er Fayde, Engineer, delvis Blood Hunter og Andromeda.

Lenke til kommentar

Fack, glemte Slither, han er på linje med BH og Fayde ja.

 

Aluna og Pyro havner også under semi-carry.

 

Det største problemet i HoN akkurat nå, er at ranged carries outcarryer melee carries, ikke fordi de carryer hardere (dealer mere damage eller angriper raskere), men fordi det finnes items som gjør ranged carries ekstremt overlegen. Da tenker jeg hovedsaklig på Frostwolf Skull og delvis Frostburn.

Selv om melee hard carries har ofte en ability/blink/pseudo-blink for å nærme seg målet, vil alltid ranged carries klare å kite melee carries.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...