Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

leter etter folk som har lyst til å spille jeg. sitte på skype etc etc.

du trenger ikke være spess god siden jeg selv ikke er det :), men vil gjerne at du har ett ønske om bli god/bedre enn det du er nå. håper noen har det samme ønske som meg der ute på diskusjon.no

 

nick er sharpspear ingame. (ja min mmr rating er veldig dårlig)

 

hehee

Endret av Maginox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Pro-spillerne spiller det de føler er best, ikke hva det er kule avatarer til. Scout er ikke sterk nok pdd på høyeste nivå. PÅ lavere nivåer derimot kan han bli ganske stygg hvis man ikke passer på.

 

Riktig, dog jeg tror at Scout kunne blitt devastating i riktige hender i kompetetiv scene også. Så nettopp et game mellom xFin og WHP5, der xFin sørget for at Magebane fikk bra farm, og søren så bra det er.

 

Den dagen S2 nerfer Frostwulf Skull, tror jeg melee hard carries som Dark Lady, Scout, Magebane, Chronos og Maliken kan bli oftere brukt i kompetetiv scene igjen.

Lenke til kommentar

Free-classes varierer fra uke til uke. Er vel snart noen nye å velge mellom.

Så lenge du holder deg unna scout så er det vel greit. :p

 

Gud som jeg hater Scout. Ikke fordi jeg blir drept av han hele tida, nei fordi han er på laget mitt og er så ufattelig ræva! Og når han da i tillegg har hverken Frostburn eller Brutalizer, så kommer jo de han prøver å ganke seg unne 9 av 10 ganger i tillegg.

 

Spiller for tiden my random heroes. Ofte rager folk som gale pga det, men samme faen. Når de ikke gidder å si hva de velger så kan de ha det så godt.

Lenke til kommentar

Runed axe er en tåpelig item.

 

Koster alt for mye. Ja, du får fin jungle-farm med den, men på det tidspunktet du får runed axe burde du nesten ha en annen item som gir deg gode stats.

 

Jeg hater scouts som er totalt useless frem til de får runed axe, så er de totalt useless når de får runed axe etter 28 minutter fordi de da skal "farme" og så kommer 50-min mark og da har de brutalizer, men blir redusert til danglebær av fiendens carry

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...