Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

41 hvis du tar med arcade-spill. Hadde jeg spilt like mye som før ville nok det ha vært oppi 50. Klarer så vidt å spille mer enn 2 timer på rad nå for tida. Eneste unntaket har vært Last of Us det siste året (og det er et PS3-spill).

Damn, jeg har bare 100% på et spill og det er Fallout 3. Er også bare en achievement fra 100% i Oblivion, men har ikke spilt det siden 2007. :p

 

State of Decay blir kanskje min første 100% arcade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange spill har dere fullført 100%? :)

 

Battlefield: Bad Co. 2 1430/1430

 

BioShock 1100/1100

 

Borderlands 2 1375/1375

 

DD: Dark Arisen 1000/1000

 

Dead Island Riptide 1000/1000

 

Far Cry® 3 1000/1000

 

Hitman: Absolution™ 1000/1000

 

L.A. Noire 1400/1400

 

LOTR: War in the North 1000/1000

 

Mass Effect 2 1355/1355

 

Mass Effect 3 1550/1550

 

Modern Warfare® 2 1000/1000

 

State of Decay 400/400

 

The Walking Dead 500/500

 

 

Totalt 14. Har også noen spill som har multiplayer der jeg har alt i SP-delen. :) Og Portal 2 der jeg mangler å se introen til co-opdelen med en som ikke har spilt online enda O.o

Lenke til kommentar

Har 100% (achievements) i 14 spill:

 

Fallout 3

Dark Souls

The Elder Scrolls: Oblivion

Deus Ex: Human Revolution

Portal 2

Condemned

Far Cry 3

Telltales The Walking Dead

Lost: Via Domus

Call of Duty: Modern Warfare 2

Test Drive Unimited

Sam and Max: Saves The World

Worms

Just Cause

 

Pleier bare å jage etter achievements i spill som er spesielt underholdende, eller av og til hvis jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar

hvilke? :)

 

Minecraft

SSX

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Joy Ride: Turbo

Joe Danger Special Edition

Banjo-Kazooie

Shadow Complex

Sonic the hedgehog

Sonic the hedgehog 2

Sonic the hedgehog 3

Sonic & Knuckles

Rayman Origins

Build A Buddy (på grensen av hva man kan kalle et XBLA-spill. :p)

Dead Rising 2: Case Zero

After Burner Climax

Deathspank

Pac-man CE DX

Elder Scrolls Oblivion

Lazy Raiders

Rocket Riot

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Hadde fått full pott for DLC`ene i Fallout 3 hadde ikke Zeta-DLC`et vært så forbanna kjedelig når det kommer til samlingen av alle disse loggene. Merker at jeg ble smule irritert over det når en random brite sendte meg en PM på live om den ene achievementen jeg manglet bare nesten for mobbing.

 

Merker jeg må spille Skyrim snart igjen. Nesten ikke rørt DLC`ene der, og jeg lasta ned dem alle.

 

En av de morsomste spillene å få 1000/1000G i må jeg si er Just Cause 2. Veldig repterende til slutt, men du er nesten så overpowered på slutten og har tilgang på kjøretøy slik at det blir fun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde fått full pott for DLC`ene i Fallout 3 hadde ikke Zeta-DLC`et vært så forbanna kjedelig når det kommer til samlingen av alle disse loggene.

Jeg blir mektig forbanna når det også blir en sånn "Where the fuck do i go" følelse. Det skjer konstant, alt er designet likt da blir det som du sier kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg synes Mass Effect 2 og 3 er de beste spillene å få maks på, først har jeg spilt igjennom på normal vanskelighetsgrad, så kommer det DLC'er og jeg kjører alt på Insane. Deiligste følelsen når man har fullført på Insane! :D Nå er det ikke det vanskeligste spillet, men noe er drithardt :p

 

 

Ellers er Mafia 2 ett morsomt spill, fram til en DLC med masse bilkjøring og drit. Orka ikke det :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...