Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har problemer med Xbox Live i kveld?

 

Jepp! Satt akkurat og googla litt for å se om det var bare meg... En annen bekjent sliter med akkurat det samme, men en tredje kompis kommer inn uten problemer. Jeg får plutselig masse ICMP-feilmeldinger, enda jeg ikke har forandret noenting på nettverket, og nå tilslutt fikk jeg kjørt nettverkstest og fått tilkobla "internet", men da får jeg bare at Xbox Live ikke kan kobles til.

 

Edit: Jeg kommer heller ikke inn på xbox.com fra pc'en, men ifølge "downforeveryoneorjustme" er den oppe og går... Merkelig.

Endret av Taragon
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med Xbox Live i kveld?

 

Jepp! Satt akkurat og googla litt for å se om det var bare meg... En annen bekjent sliter med akkurat det samme, men en tredje kompis kommer inn uten problemer. Jeg får plutselig masse ICMP-feilmeldinger, enda jeg ikke har forandret noenting på nettverket, og nå tilslutt fikk jeg kjørt nettverkstest og fått tilkobla "internet", men da får jeg bare at Xbox Live ikke kan kobles til.

 

Edit: Jeg kommer heller ikke inn på xbox.com fra pc'en, men ifølge "downforeveryoneorjustme" er den oppe og går... Merkelig.

Jeg får logget inn, men det tar veldig lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er som sagt veldig tregt, noe som foregår vil jeg tro men pytt pytt betaler ikke for nettspilling mer jeg :)

 

Ikke jeg heller til jeg har fått lastet ned brukeren min. Xboxen vil bare stå her nå og samle støv helt til dem fikser problemene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Glemte du ikke å nevne at du ikke får lasta ned brukeren din?

 

Jeg har sendt dem en "tweet" om at jeg ikke får lasta ned brukeren min.

Vil du ha et screenshot?

 

Enda ikke fått svar fra dem....

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Sinnsykt så mye negativitet det var her inne da, ikke rart det er to uker siden jeg besøkte sist.

 

Om du ikke får hjelp via twitter kromskallen, hva med å ringe dem? Jeg fikk en håndkontroller som ikke virket da jeg kjøpte ny Gears 3 360 i januar, ringte kundeservice, og de ordnet løsning for meg på noen minutter. Jeg foreslår at du også gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...