Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er bra at de tar betalt. Tjenesten er stabil, fungerer veldig bra og i tillegg får man silet ut de som ikke setter pris på en bra tjeneste.

14mnd Gold koster ca 310kr fra Maximuscards.

 

Tjenesten er veldig stabil, det er den, men man får så altfor lite for den. Kun en haug med unødvendige apps og reklame. Morsomt det med reklame, egentlig. Man burde ha fått fjernet reklamen om man betaler, slik som Spotify. Ellers savner jeg større salg,m flere muligheter og gratis spill.

 

Idiotisk av Microsoft at man må ha Gold til å få tilgang til noe så basic som nettleser.

Eller noe så basic som å få spille online i et spill man allerede har betalt for.

 

Derfor jeg skal kansellere mitt Gold abonnement da mitt går ut i juni/juli. Har ikke bruk for det når man får online og nettleser gratis på andre maskiner i tillegg bruker jeg Xboxen min kanskje kun 1 gang i uka. Det pga. mangel på spill.

Endret av fantomena
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg er plaget av mye reklame. Er enig i at vi får lite her i Norge. Ikke engang youtube-appen er tilgjengelig for oss. Det er for dårlig!

 

Du kan laste den ned fra engelsk live f.eks og bruke med din norske konto. Funker 100%.

 

Alt du trenger er å lage en UK konto på xbox.com og så laste den ned til din Xbox, så logge inn å laste ned youtube appen.

 

Ikke ideelt selvsagt, men veldig enkelt egentlig.

 

At vi ikke har fått youtube appen har nok mer med norske regler å gjøre enn MS.

 

Jeg hørte at PS3 fikk youtube nylig, gjaldt det norge også?

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg er plaget av mye reklame. Er enig i at vi får lite her i Norge. Ikke engang youtube-appen er tilgjengelig for oss. Det er for dårlig!

 

Du kan laste den ned fra engelsk live f.eks og bruke med din norske konto. Funker 100%.

 

Alt du trenger er å lage en UK konto på xbox.com og så laste den ned til din Xbox, så logge inn å laste ned youtube appen.

 

Ikke ideelt selvsagt, men veldig enkelt egentlig.

 

At vi ikke har fått youtube appen har nok mer med norske regler å gjøre enn MS.

 

Jeg hørte at PS3 fikk youtube nylig, gjaldt det norge også?

Neppe, har ikke sett den hvertfall. Men ærlig talt er vel spillkonsoll det siste jeg vil bruke YT på, fins så mange bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg er plaget av mye reklame. Er enig i at vi får lite her i Norge. Ikke engang youtube-appen er tilgjengelig for oss. Det er for dårlig!

 

Du kan laste den ned fra engelsk live f.eks og bruke med din norske konto. Funker 100%.

 

Alt du trenger er å lage en UK konto på xbox.com og så laste den ned til din Xbox, så logge inn å laste ned youtube appen.

 

Ikke ideelt selvsagt, men veldig enkelt egentlig.

 

At vi ikke har fått youtube appen har nok mer med norske regler å gjøre enn MS.

 

Jeg hørte at PS3 fikk youtube nylig, gjaldt det norge også?

Neppe, har ikke sett den hvertfall. Men ærlig talt er vel spillkonsoll det siste jeg vil bruke YT på, fins så mange bedre alternativer.

 

Jeg bruker youtube appen mye på 360. Jeg bruker faktisk apper nesten mer enn jeg spiller nå.

 

Ganske ålreit å se på IGN/Gamespot osv sine nye videoer på tv. Kvaliteten er bra også, hd osv.

Lenke til kommentar

Jeg bruker youtube appen mye på 360. Jeg bruker faktisk apper nesten mer enn jeg spiller nå.

 

Ganske ålreit å se på IGN/Gamespot osv sine nye videoer på tv. Kvaliteten er bra også, hd osv.

Forskjellige bruksmønstre altså. Selv bruker jeg aldri konsoller til noe annet enn spilling. Har prøvd, men opplevelsen er alltid underlegen PC/mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...