Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig drit at man må ha gold for IE da.

 

Synes det er rettferdig ovenfor de som faktisk betaler. Skille mellom silver og gold bør være såpass forskjellig at folk er villig til å investere i gold, også om de ikke har den største interessen av å spille online på 360.

 

Forøvrig må jeg si at IE på xbox overrasket meg veldig, så mye bedre ut enn det jeg forventet. Den eneste innvendingen jeg har å komme med er at flash ikke funker. Forhåpentligvis blir dette ordnet etterhvert, for grensesnittet så nydelig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Veldig drit at man må ha gold for IE da. Jeg kan fyre opp min mobil Note 2 eller Samsung Galaxy Tab 7.7 eller PCen for gratis IE.

Meget teit, samt Xbox Smartglass kommer ikke til iOs og Android produkter om 6 månender, hva søren holder Microsoft på med..

 

Det kan være et lurt trekk siden de vil fokusere på Windows 8 "ughh", W8 på smarttelefoner og Microsoft's Surface, men for alle oss andre med iOs eller Android så er dette veldig dårlige nyheter

 

Enig. Jeg ble jævlig skuffet over at Microsoft krever at folk skal ha gold for å kunne få utnytte tjenesten.

Ikke rettferdig en plass. Har jo heldigvis gaming stasjonæren min rett vedsiden av meg så. Kjører heller Google Chrome i steden for møkka IE9.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva pokker.... innstallerte den nye xbox oppdateringen nå står nesten alt på norsk.

på innstillinger står det på engelsk, blir gal.... må da kunne velge det selv

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Internett Explorer er vel ikke akkurat nørdenes førstevalg for å si det sånn. Syns den er rotete og uoversiktlig på PC, men kjapp som bare det.

 

Nei. IE har aldri vært nørdenes første valg. De fleste av oss "nørder" foretrekker en nettleser som faktisk har god oversikt samtidig er kjempe rask og den nettleseren heter "Google Chrome".

 

IE er bare rotete og treig, aldri vært rask etter mine erfaringer. Har selv en jævlig rask PC men er som den alltid har vært på alle de andre PC'ene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvorfor kan jeg ikke laste ned brukeren min etter oppdateringen?

Formaterte harddisken før oppdatering ble sluppet ut og nå får jeg bare en feilmelding.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Jeg har prøvd å google men det hjalp jo lite. Har prøvd ulike metoder som å legge brukeren på USB men funka heller ikke... Tom for idér... Lite sannsynlig at jeg får spilt noe Xbox360 på en stund, må vell vente til dem har sluppet ut en ny update/patch om jeg er uheldig.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan jeg ikke laste ned brukeren min etter oppdateringen?

Formaterte harddisken før oppdatering ble sluppet ut og nå får jeg bare en feilmelding.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Jeg har prøvd å google men det hjalp jo lite. Har prøvd ulike metoder som å legge brukeren på USB men funka heller ikke... Tom for idér... Lite sannsynlig at jeg får spilt noe Xbox360 på en stund, må vell vente til dem har sluppet ut en ny update/patch om jeg er uheldig.

Prøvd kundeservice?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva kan dem hjelpe meg med? Dette problemet ligger jo i selve Xbox updaten og ikke ellers.

 

Twitter.com/xboxsupport - her får du hjelp.

 

Har ikke Twitter så kan ikke "tweete" noen til dem. Mulig om du kunne sendt inn et spm. fra meg angående dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Skulle gjerne gjort det, men det hender de spør om personinfo, så det er nok best om du gjør det selv.

 

Opprett en profil, det tar deg 5 min. Så får du hjelp av dem med en gang. ("Kontortid" står nevnt i Twitter-profilen deres)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skulle gjerne gjort det, men det hender de spør om personinfo, så det er nok best om du gjør det selv.

 

Opprett en profil, det tar deg 5 min. Så får du hjelp av dem med en gang. ("Kontortid" står nevnt i Twitter-profilen deres)

 

 

Da forstår jeg, skal lage en nå i en fart.

Håper dem kan hjelpe meg for en gangs skyld...

 

 

Skulle gjerne gjort det, men det hender de spør om personinfo, så det er nok best om du gjør det selv.

 

Opprett en profil, det tar deg 5 min. Så får du hjelp av dem med en gang. ("Kontortid" står nevnt i Twitter-profilen deres)

5 minutter? Mer sånn 30 sekunder.

 

Kommer jo litt an på hvor fort man skriver og hva man vil ha som kontonavn (etc.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...