Gå til innhold

Arsenal: Frustrasjonstråden - Gi utløp for din frustrasjon


Xanman

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det er på tide å få ut litt frustrasjon nå..

Siden sommeren har stallen blitt litt begrenset i forhold til sesongene tidligere. Hvis man ser man troppen i dag, så virker det som vi kommer til å slite bigtime utover sesongen. Spillere som Denilson og Vela har blitt lånt ut. I tillegg er Fabregas, Eboue solgt og muligens tekniske Nasri forsvinner i løpet av par dager.

 

Når det gjelder skader rammer det Arsenal som oftest i starten av sesongen og utover nyttåret. Her gjelder det å være realistisk med tanke på antall kamper spillere som V.persie, Wilshere, Rosicky, Diaby, Walcott og muligens kommer midtstopperne til å spille i løpet av sesongen og om de kommer til å bli skadet på ett tidspunkt ut i sesongen, muligens flere av de nevnte spillerne vil skadet samtidig.

 

Som kjent spilles det i starten av ny året 2012 Africa Cup of Nations hvor etablerte spillere som Chamakh, Gervinho og Song vil være borte i ganske kritisk fase i sesongen (jan-feb.)Som oftest i denne perioden spilles det viktige kamper og det er nå skadene kommer på rekke og rad på nøkkelspillere.

 

På den andre siden har vi fått ett par nye spillere inn i laget; Gervinho, Jenkinson, Chamberlain og Ryo. Men jeg føler at bortsett fra Gervinho, så er spillerne for langsiktig tenking . I løpet av ett par sesonger vil flere av disse talentene blomstre. Men foreløpig er jeg kritisk mtp. hvor mye de kan tilføre laget i en svekket periode med mye skadet, suspensjoner etc.

 

Ble litt rotete skrevet, men godt å få ut litt frustrasjon :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arsenal Wenger:

- Jeg vil bare ikke bruke penger på middelmådige spillere' date=' sier han.[/quote']

kilde

 

Men ...

Do not compute ...

Er disse gratis, da? Får de ikke latterlig høy lønn?

 

 

Denilson

Rosicky

Bendtner

Chamahk

Traore

Gibbs

Squilacchi

Koscielny

Almunia

Flappyboy

Mannone

Walcott (kom an. Hvor lenge kan man leve på unnskyldningen "talent")

Vela

Djorou

Song

Diaby

Arshavin (det gjør vondt, men er pdd sant)

 

Disse spillerne, med et par unntak, er selve definisjonen på middelmådig! Unntakene, som Almunia, Squillachi, Diaby, m fl, er ikke en gang middelmådig ...

 

Og RvP, aka Kaptein Kjeks, som kaptein? Når ble han en leder? Eneste som har hatt potenialet til å være leder siste åra er Vermaelen.

 

 

Ja, jeg savner gamle dager. Da vi spilte morsom fotball og hadde gode spillere. Gi meg tilbake Overmars, Henry, Bergkamp, Parlour, Adams, Bould, Seaman, Lauren, Pires og tilogmed Ljungberg! Jeg vil heller se disse på laget i høst enn fleste parten av de som er i troppen nå.

Og ikke minst en Wenger anno 1996-2003. Før han bikka. Det er trist å

han nå.

 

 

(OK, nå ble det litt i overkant mye på en gang)

Lenke til kommentar

Det sies at mye vil ha mer. I dette tilfellet passer vel måten City og Chelsea har oppført seg på markedet de siste årene. Det er rett og slett overdrivelse, spytte inn masse penger på overprisede spillere og utbetale vannvittige lønninger på spillere som ikke garantert lykkes engang. Er vel sikkert kun spørsmål om tid før økonomisk doping rammer hele PL.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...