Gå til innhold

Arsenal: Frustrasjonstråden - Gi utløp for din frustrasjon


Xanman

Anbefalte innlegg

Vi gooners trenger virkelig denne tråden. Her kan det fort dukke opp masse usaklig og ustrukturert kritikk, så jeg håper vi slipper rettende kommentarer fra supportere av andre lag.

 

Jeg får begynne:

  1. Almuinia er elendig. Han er talentløs. Hvorfor spiller ikke Fabianski? Han har jo vist gang på gang at han er mye bedre. Almunia gjør ikke annet enn å ødelegge for spillet vårt ved å knærte ballen ut hver gang han har muligheten, og å ødelegge potensialet til Fabianski, Szczesny og Mannone. Jeg ville med glede gitt bort en månedslønn bare for å bli kvitt ham. Håper Wenger endelig ser dette, selv om nylige overskrifter sier noe annet.
  2. Arsenal Football Club består av en gjeng med kjekser. Vi har så mange skader at det er helt tragikomisk. Hvis vi skal ha mulighet til å vinne noe som helst, må vi ha kvadruppel dekning på hver posisjon! Vi blir nødt til å spille med fjerdevalget på venstrebacken, en ving som spiss og en 18-åring i playmaker-rollen. Ikke bra nok!
  3. Vi har ingen vinnervilje i laget. Jeg håpte at Wengers utbrudd i pausen på Anfield ville snu denne trenden, men i dag var de tilbake. De kommer jo med utspill i media hver dag om hvor stor sjanse vi har til å vinne gull, og hvor stor vinnervilje vi har i stallen. Kan dere ikke vise det på fotballbanen, i stedet for i avisene?

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin tråd.. Denne kan bli laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang :p

Helt enig med dine 3 grunner.

 

En ting som irriterer meg grenseløst er hvordan Wenger hevder seg. Sitter å klager kampen i gjennom til Rice. Hvorfor ikke skrike og kjefte på spillerne i stedet? Spillerne fortjener å høre at de er shait. Ja, jeg vet negativiteten kan spille er rolle for spillerne psykisk sett, men de er trossalt profesjonelle spillere. Om de ikke tåler å høre at de spiller elendig, har de ingenting å gjøre i klubben. De er faen ingen småunger.

 

Irriterer meg også å se spillere som Walcott og Eduardo totalt blottet for selvtillit. Jævlig trist å se.

 

Det som er det aller verste er å se laget ikke gjøre en dritt. Så jævlig plagsomt å tape kamper/miste poeng mot lag som vinner på innsatsen og viljen deres. Det er det verste som finnes.

Alt jeg krever fra spillerne er innsats og viljen til å vinne og få 3p. Dette så vi ikke en dritt av i dag, og dette har vi vært vitne til uttalige av ganger før! Få slutt på det.

Det er mye større sjanse for å vinne om spillerne gir alt, enn å jobbe halveis. Hjelper heller ikke å gi alt, for å så score, og slappe helt av. Vi blir straffet for det hver gang. Senest idag.

Lenke til kommentar

Så lenge vi kjemper for seieren men ikke klarer det så er jeg fornøyd. Men når vi begynner med tull og ha 0 vinnervilje da gir jeg nesten opp laget! (Dette ville naturligvis aldri skje.) Og hvordan kan Wallcot ha lite selvtillit? Han er jo publikums yngling på Emirates! Det er så mye, orker ikke legge ut om det her akuratt nå, kan heller kommentere litt på andre ting dere kommer med.

 

Selvklart er nok det som irriterer meg kansje aller mest for tiden, Almunia. Katastrofe denne sesongen!

Lenke til kommentar

Det som irriterar meg mest er at samtlege av desse spelarane har eit enormt potensial (kanskje med unntak av Almunia, som aldri har vore noko meir enn grei (og kanskje Walcott, som ser ut som han berre kan ein ting)). Problemet er at samtlege er avhengige av sjølvtillit, men dessverre er så forbanna veike mentalt at dei knekk utruleg lett. Uten trua på det vi gjer fungerar ikkje spelet våra i det heile tatt, eit problem eg vil sei er større for oss en for eksempel eit drittlag der angrepsspelet i stor grad består av å måke ballen fram på bana å håpe på det beste.

 

Noko som også irriterar meg er det stadige maset om størrelse. Og igjen, spelarane manglar i mindre grad fysisk størrelse, det er det som sitt i hovudet som er det viktigaste. Gong etter gong går spelarane halvveis inn i duellane fordi dei trur at dei ikkje kjem til å vinne dei. Men når dei går heilhjarta inn i ein duell kjem dei også ofte seiarande ut av den. Andre målet mot Liverpool er eit godt eksempel på det. Viss Walcott (for ein gongs skuld) ikkje hadde gått inn i duellen med Carragher, hadde sjansen aldri komt.

Lenke til kommentar
Så lenge vi kjemper for seieren men ikke klarer det så er jeg fornøyd. Men når vi begynner med tull og ha 0 vinnervilje da gir jeg nesten opp laget! (Dette ville naturligvis aldri skje.) Og hvordan kan Wallcot ha lite selvtillit? Han er jo publikums yngling på Emirates! Det er så mye, orker ikke legge ut om det her akuratt nå, kan heller kommentere litt på andre ting dere kommer med.

 

Selvklart er nok det som irriterer meg kansje aller mest for tiden, Almunia. Katastrofe denne sesongen!

 

Hvis du følger nøye med på han, vil du merke det. Gutten gjør knapt noe annet enn å løpe med ballen, og om han er heldig, legge inn verdens dårligste innlegg.

Han er såpass usikker at når han kommer til innleggsposisjon, velger han noen ganger en "mellomting" mellom et innlegg og skudd. Dette har skjedd flere ganger og jeg tviler sterkt på om dette er rene tilfeldigheter.

Jeg tror rett og slett han har liten tro på sine egne ferdigheter. Klart mer spilletid kan påvirke han i positiv grad, men da må han begynne å score. Scorer han, vil kanskje meste av problemet bli løst, men det hjelper lite når han blir skadet rett etterpå.

Husker godt at Theo storspilte i fjor, og jeg håper så inderlig at han kommer tilbake i samme form. Da er han kanongod.

Men akkurat nå spiller han helt uten plan og mål.

Lenke til kommentar

Latterlig at vi gir bort poeng i kamper som West Ham og Burnley ikveld. Vi hadde full kontroll ikveld, og det er så forbanna surt at vi gir det bort. Taklingen fra Verminator var fullstendig hodeløs. Surt som faen.

 

Med Cesc ute nå kommer det til å gå til H-E-L-V-E-T-E med oss. Intet mindre. Du kan se hvor avhengig vi er av han, vi spilte faen så ræva offensivt i andre omgang. Fullstendig planløst og helt elendig.

 

Tittelen kommer aldri i verden i år. Dette blir en ny mellom-sesong, som er stort sett det vi har hatt siden Invincibles. Faen. Faen.

Lenke til kommentar
Så lenge vi kjemper for seieren men ikke klarer det så er jeg fornøyd. Men når vi begynner med tull og ha 0 vinnervilje da gir jeg nesten opp laget! (Dette ville naturligvis aldri skje.) Og hvordan kan Wallcot ha lite selvtillit? Han er jo publikums yngling på Emirates! Det er så mye, orker ikke legge ut om det her akuratt nå, kan heller kommentere litt på andre ting dere kommer med.

 

Selvklart er nok det som irriterer meg kansje aller mest for tiden, Almunia. Katastrofe denne sesongen!

 

Hvis du følger nøye med på han, vil du merke det. Gutten gjør knapt noe annet enn å løpe med ballen, og om han er heldig, legge inn verdens dårligste innlegg.

Han er såpass usikker at når han kommer til innleggsposisjon, velger han noen ganger en "mellomting" mellom et innlegg og skudd. Dette har skjedd flere ganger og jeg tviler sterkt på om dette er rene tilfeldigheter.

Jeg tror rett og slett han har liten tro på sine egne ferdigheter. Klart mer spilletid kan påvirke han i positiv grad, men da må han begynne å score. Scorer han, vil kanskje meste av problemet bli løst, men det hjelper lite når han blir skadet rett etterpå.

Husker godt at Theo storspilte i fjor, og jeg håper så inderlig at han kommer tilbake i samme form. Da er han kanongod.

Men akkurat nå spiller han helt uten plan og mål.

Jeg vet han har det, men skjønner ikke hvordan han kan!

Lurer på om Eduardo har oppsøkt psykolog, for jeg tror at det kunne virkelig vært sundt for han!

Endret av zlazor
Lenke til kommentar
Så lenge vi kjemper for seieren men ikke klarer det så er jeg fornøyd. Men når vi begynner med tull og ha 0 vinnervilje da gir jeg nesten opp laget! (Dette ville naturligvis aldri skje.) Og hvordan kan Wallcot ha lite selvtillit? Han er jo publikums yngling på Emirates! Det er så mye, orker ikke legge ut om det her akuratt nå, kan heller kommentere litt på andre ting dere kommer med.

 

Selvklart er nok det som irriterer meg kansje aller mest for tiden, Almunia. Katastrofe denne sesongen!

 

Hvis du følger nøye med på han, vil du merke det. Gutten gjør knapt noe annet enn å løpe med ballen, og om han er heldig, legge inn verdens dårligste innlegg.

Han er såpass usikker at når han kommer til innleggsposisjon, velger han noen ganger en "mellomting" mellom et innlegg og skudd. Dette har skjedd flere ganger og jeg tviler sterkt på om dette er rene tilfeldigheter.

Jeg tror rett og slett han har liten tro på sine egne ferdigheter. Klart mer spilletid kan påvirke han i positiv grad, men da må han begynne å score. Scorer han, vil kanskje meste av problemet bli løst, men det hjelper lite når han blir skadet rett etterpå.

Husker godt at Theo storspilte i fjor, og jeg håper så inderlig at han kommer tilbake i samme form. Da er han kanongod.

Men akkurat nå spiller han helt uten plan og mål.

Jeg vet han har det, men skjønner ikke hvordan han kan!

Lurer på om Eduardo har oppsøkt psykolog, for jeg tror at det kunne virkelig vært sundt for han!

Åja :p

Enig med at Eduardo bør oppsøke psykolog.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor skulle Atlético ville ha Almunia? Det er win/lose, hvor Atlético taper med god margin.

 

Jeg er frustrert av mye som gjelder Arsenal for tiden, men ingenting frustrerer meg mer enn supportere som kaller Almunia en drittspiller, skjeller ham ut på alle mulige måter, som om det er han som er manager og velger seg selv som førstekeeper og kaptein. Almunia virker som en snill og grei person som absolutt ikke fortjener slike personangrep - jeg skulle bare ønsket at flere skjønte det. Én ting er å skrive "DRITTSPILLER" i kampens hete, men når kampen er spilt og overstått, what's the point with all the hate? Wenger er mannen som plukker ut laget. Greit nok at Almunia tydeligvis ikke holder mål, men det er ikke grunn nok til å skrive slike nedverdigende ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...