Gå til innhold

Arsenal: Frustrasjonstråden - Gi utløp for din frustrasjon


Xanman

Anbefalte innlegg

Folk kaller det respektløst, noe jeg kan forstå. Men jeg tenker også at fansen må få ha en stemme, og kunne vise sin misnøye. Sto ingenting frekt på banneret, bare en beskjed om hva en del av fansen mener. Vi må bli hørt, og all snakket om dette viser hvor god løsning det var for å bli nettopp det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk kaller det respektløst, noe jeg kan forstå. Men jeg tenker også at fansen må få ha en stemme, og kunne vise sin misnøye. Sto ingenting frekt på banneret, bare en beskjed om hva en del av fansen mener. Vi må bli hørt, og all snakket om dette viser hvor god løsning det var for å bli nettopp det.

Vi kan ikke sette mannen over klubben. Tror selv de som holdt banneren er evig takknemlig for alt han har gjort for klubben. Selv er jeg ikke sikker på om å "sacke" han er rett løsning. Jeg som mange andre tror problemet kan ligge i styre. Ingen tvil om at Wenger har handlet med høyt begrensede midler og oss som fans kan bare spøre oss hvorfor?

 

Men er svært lite vi kan gjøre med styret og da er kanskje det eneste og beste alternativet å sparke han. På den annen side tror jeg det er få som kan komme inn og gjøre en bedre jobb på langsikt.

 

Må bare legge til at for meg er Wenger med på å definere klubben. Klarer ikke helt å se for meg Arsenal uten ham, og det skremmer meg. Veldig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...