Gå til innhold

Arsenal: Frustrasjonstråden - Gi utløp for din frustrasjon


Xanman

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle Atlético ville ha Almunia? Det er win/lose, hvor Atlético taper med god margin.

 

Jeg er frustrert av mye som gjelder Arsenal for tiden, men ingenting frustrerer meg mer enn supportere som kaller Almunia en drittspiller, skjeller ham ut på alle mulige måter, som om det er han som er manager og velger seg selv som førstekeeper og kaptein. Almunia virker som en snill og grei person som absolutt ikke fortjener slike personangrep - jeg skulle bare ønsket at flere skjønte det. Én ting er å skrive "DRITTSPILLER" i kampens hete, men når kampen er spilt og overstått, what's the point with all the hate? Wenger er mannen som plukker ut laget. Greit nok at Almunia tydeligvis ikke holder mål, men det er ikke grunn nok til å skrive slike nedverdigende ting.

 

Det er vel nettopp det du nevner der som er frustrasjon, jeg verken mener at Almunia er ubrukelig eller en kjegle, men han er ikke god nok for oss mtp. formen han har hatt hele sesongen, og det er derfor jeg startet innlegget med at det egentlig er Wenger jeg er frustert på, og ikke Almunia. For han gjør det beste han kan, men dessverre er det ikke godt nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle Atlético ville ha Almunia? Det er win/lose, hvor Atlético taper med god margin.

 

Jeg er frustrert av mye som gjelder Arsenal for tiden, men ingenting frustrerer meg mer enn supportere som kaller Almunia en drittspiller, skjeller ham ut på alle mulige måter, som om det er han som er manager og velger seg selv som førstekeeper og kaptein. Almunia virker som en snill og grei person som absolutt ikke fortjener slike personangrep - jeg skulle bare ønsket at flere skjønte det. Én ting er å skrive "DRITTSPILLER" i kampens hete, men når kampen er spilt og overstått, what's the point with all the hate? Wenger er mannen som plukker ut laget. Greit nok at Almunia tydeligvis ikke holder mål, men det er ikke grunn nok til å skrive slike nedverdigende ting.

Jeg ser at dette er rettet mot meg, og jeg skjønner hva du mener. Så klart er det ikke rettferdig ovenfor noen å kalle de drittspiller. Det at jeg/vi skriver nedverdigende ting i kampens hete er noe annet. I kampens hete, om Rosicky mister ballen to ganger på rad, kan jeg finne på å si noe ala: "Hvorfor i HELVETE spiller Rosicky på Arsenal? Han suger så kraftig osv osv". Dette mener jeg, i likhet med alle andre folk i verden (som ikke er blinde), strengt talt ikke, men i kampens hete "forandres alt" :p. Det at jeg skrev det jeg skrev om Almunia ETTER kampen var vel fordi kampen ikke hadde vært ferdig i ti minutter en gang. Jeg var fortsatt gira, og pissed.

 

Jeg liker ikke Almunia, men jeg er enig at det var å ta i når det ble sagt: "DRITTSPILLER".

Lenke til kommentar

Enig der med Torstein. Vi skriver mye rart på nett, men det betyr ikke at vi mener alt vi skriver. Jeg liker ikke at Wenger bruker Almunia, men har ingenting imot Almunia som person. Når han fucker opp så kaller vi ikke WEnger for dritt manager, men heller Almunia for drit spiller. Er bare sånn det er og kommer alltid til å være.

 

Ang det jeg sa om Almunia. Jeg prøvde å være ironisk, men så glemte jeg at ironi ikke funker på nett... Typisk :wee:

 

Unasett.. Skjønner godt hva du mener, men vist det noen som helt seriøst mener at Almunia er en drit spiller så har de nok et problem med seg selv. Det er veldig lett å si, men å virkelig mene det. Nei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner å dele ditt syn om Denilson, Hegland. Forsvarte han før, men han er rett og slett ikke noe god. Har blitt stilt spørsmål rundt hans rolle i Arsenal. Hva er den egentlig? Jeg har prøvd å svare på det før, men når jeg ser denne kampen lurer jeg bare enda mer på det.

 

Om Rooney scorer mot oss klikker det for meg.. ææææsj!

Lenke til kommentar

Asså. Denilson kan ikke noe for at Wenger bruker han som en altmuligmann der ute, han har tross alt ikke annet valg enn å godta at Wenger vil bruke han som DM. Han er klart ingen DM, men en spiller som passer best som box-to-box. Helst sammen med Cesc og Song. Som DM er han ikke i nærheten av å være sterk nok i kroppen, ei heller er han en veldig god takler.

Lenke til kommentar

Vi har blitt Middelmådig FC. Faen i helvete. Kommer til å bli pult gjennom kjeften på brua. Vanvittig langt nede nå. Noe må gjøres. Ungdomsprosjektet har tatt oss... hmm, ingenplass. Vi går i en rundkjøring med 4plasser. Fy faen jeg er lei. Vi har et kobbel verdensklassespillere, bla Cesc som er best i ligaen, samme hva storkjefta Utd-fans sier om Fletcher, men bak disse er det så tynt så tynt. Denilson og Almunia, hahahahah for en vits. Faen i helvete. Faen Wenger, dette holder ikke mål lenger.

Lenke til kommentar

Føles som om jeg har vært i begravelse, blitt kjørt over av en bil og fått vite at jeg har fem eksamener i morgen. Faen så trist. Frykta det skulle bli sånn og. Det kan ikke finnes et mer frustrerende lag å holde med enn Arsenal. Dette blir en tung uke. Hver gang får vi håpet knust. FAEN AT DET SKAL VÆRE MULIG. Manuel Almunia burde ta hintet og stikke til helvete vekk. Men ingen fare, vi kjøper en ny 17-åring på 45 kilo!!! Bare vent 3-4 år nå, så blir det resultater!! Faen så forbanna lei jeg er av alt møkket vi blir foret med. Helvetes middelhavsfarer har vi blitt.

Lenke til kommentar

patrick-viera2.jpg

Take a bow, son. Absolutt legende. Hans siste spark på ballen førte oss til et trofè, en finaleseier over United. Etter at denne mannen dro har vi gjort fuck all. Fem år med fuck all. Jeg har alltid sagt at salget av Patrick Vieira var Wengers største bom noensinne. Vi har solgt sykt mye klasse de siste årene, men ingen hadde i nærheten av innflytelsen til Paddy. Vi sulter ikke etter pokaler først og fremst, vi sulter etter typer som er klar til å dø når de går ut på banen, og spiller med hjertet utenpå drakta. Det blir for dumt at Arshavin gliser og ler etter å ha bommet på 3 store sjanser. Sånt hører hjemme i barnefotball, der glede skal stå i fokus. Her skal det være passion, det skal være vinnervilje og det skal være følelser. Vi fremstår identitetsløse, og det er min største frykt av alle. Gael Clichy er det spilleren som har vært her lengst for faen. Det er jævla trist.

Lenke til kommentar

Jens Lehmann

Lauren - Sol Campbell - Kolo Toure - Ashley Cole

Fredrik Ljungberg - Patrick Vieira - Gilberto - Robert Pires

Dennis Bergkamp - Thierry Henry

 

For bare noen år siden pulte vi alle lag på ukentlig basis med dette laget. For et lag. Vi var Arsenal, vi spilte The Arsenal Way, vi hadde verden for våre føtter. Vi skampula Inter 5-1 på San Siro, vi gikk ubegripelige 49 kamper uten tap. Hvordan har det seg at skarve 5-6 år senere sitter vi uten noen som helst sjans på de store trofeene. Jeg blir suicidal når jeg tenker sånne tanker. Men jeg kan ikke noe for det. Har aldri vært så deprimert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...