Gå til innhold

Arsenal: Frustrasjonstråden - Gi utløp for din frustrasjon


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer knapt å formulere et ordentlig innlegg her nå. Det er så ufattelig trist. Så ung, så lovende, og så skjer dette. Han kommer nok til å komme tilbake, men han mister jo et utrolig viktig år med fotball. Det er jo den mest gyldne alderen til å vokse som fotballspiller. Jeg vil ikke legge skylda på Shawcross, for alt tyder på at det var et uhell, men det er faen ikke tilfeldig at Arsenal har fått 3 slike skader på 5 år. Jeg skylder på metodene managere som Pulis tyr til for å stoppe lag som Arsenal, det er rett og slett kvalmt. I fjorårssesongen ble Walcott og Adebayor skadet av Shawcross og Delap. Etter den kampen langet Wenger ut mot spillestilen til Stoke, men det ble oppfatta som syting fra en dårlig taper. Vi ser nå at han hadde et jævlig godt poeng, men jeg vil også tro at de uttalelsene fikk Stoke til å fortsette med en slik taktikk, for å trosse og irritere Wenger, og fordi det "funker". Det som er enda mer sjokkerende er supporterne som sang den motbydelige sangene. Hvordan kan man som menneske gjøre noe sånt? Døøø, primitive apeskapninger.

Lenke til kommentar

Det gjorde du. Å påstå at du mener det ikke, blir bare tull. Det går ann å endre innlegget ditt, og det har du fortsatt ikke gjort.

 

Innleggene mine kan være useriøse, men er i det minste mye tøffere enn dine. Dere andre er ofte evneveike, skulle tro at Arsenal er et sted for evneveike. Jeg møter ofte folk med bedre vinnermenalitet hos andre klubber enn hos Arsenal.

Lenke til kommentar

Jeg liker Arsenal-kategorien sånn som det er nå. Det eneste er at det kanskje er litt lav aktivitet, men jeg tror det skyldes mest forumets nye design, i tillegg til at det ikke er så mye å diskutere fotballmessig på en tirsdag. Men som sagt, det er mye flotte folk her som er veldig lidenskapelige om Arsenal og som ønsker å bidra med sine meninger. Og når jeg skriver dette, mener jeg det med best mulige intensjoner og ønsker ikke å være frekk whatsoever, men jeg tror at det er mer slik at du (Fox) som er litt anderledes enn alle andre. Det er ingenting galt i det, men i blant blir det for mye.

 

Er vi evneveike fordi vi er saklige? Skal vi komme med useriøst vas for å vise at vi har "vinnermentalitet" (hva mener du med dette forresten? Vinnermentalitet i diskusjoner?)

Lenke til kommentar

iRoman, jeg verdsetter deg. Med evneveike folk mener jeg naturligvis ikke alle, men generelt sett folk.

 

Jeg synes at det blir vist lite lidenskapelig, det misunner jeg United-kategorien for. Vinnermentalitet vil si at folk våger å krangle og være sinte på Arsenal når det går dårlig. Synes at det blir ofte sånt "Vel, vi tapte idag. Kanskje bedre lykke neste gang.", det har altså ingenting med hvem som vinner en diskusjon å gjøre. Det tror jeg at ingen bryr :)

 

Med likegyldighet blir det lite aktivitet, til tross vi skal visstnok ha mange nok brukere i vår kategori. Likevel er det ikke nok aktivitet. Jeg ønsker mer liv, mer drama og mer diskusjon :dribble:

 

Kanskje det er fordi at det er for mange likesinnede her bortsett fra meg, som er klin kokos der oppe i huet.

 

 

Chancelor, ja? Trenger ikke å klikke helt, men det skal gå ann å vise at man er IKKE fornøyd med Arsenal. Det er opp til enhver om hvor grad de skal klikke :p Det er jo sjarm ved fotball! Klikke, slåss og skrike. Så drikker vi pils sammen etterpå og ler av hele greia.

Lenke til kommentar

iRoman, jeg verdsetter deg. Med evneveike folk mener jeg naturligvis ikke alle, men generelt sett folk.

 

Jeg synes at det blir vist lite lidenskapelig, det misunner jeg United-kategorien for. Vinnermentalitet vil si at folk våger å krangle og være sinte på Arsenal når det går dårlig. Synes at det blir ofte sånt "Vel, vi tapte idag. Kanskje bedre lykke neste gang.", det har altså ingenting med hvem som vinner en diskusjon å gjøre. Det tror jeg at ingen bryr :)

 

Med likegyldighet blir det lite aktivitet, til tross vi skal visstnok ha mange nok brukere i vår kategori. Likevel er det ikke nok aktivitet. Jeg ønsker mer liv, mer drama og mer diskusjon :dribble:

 

Kanskje det er fordi at det er for mange likesinnede her bortsett fra meg, som er klin kokos der oppe i huet.

 

 

Chancelor, ja? Trenger ikke å klikke helt, men det skal gå ann å vise at man er IKKE fornøyd med Arsenal. Det er opp til enhver om hvor grad de skal klikke :p Det er jo sjarm ved fotball! Klikke, slåss og skrike. Så drikker vi pils sammen etterpå og ler av hele greia.

Syns ofte andre supportere sine arguement for ditten og datten blir for dårlige og bare frustrerende og derfor gidder jeg ikke svare. Det jeg mener er at av og til må du lese innlegget ditt en gang til før du poster, for det er en del dumt som har komt ifra deg. Vi er alle forsjellige takk gud for det. Jeg for min del, liker at andre folk har respekt for meg og klubben min, og derfor "redd" for at med useriøse innlegg kan andre få et "barnslig" inntrykk over denne delen av forumet. Håper det hørtes noe lunde rett og at du skjønner litt hva jeg mener..?

Lenke til kommentar

Fox, jeg er tildels enig med deg, og har ingenting imot at folk tar litt av(eller mer en litt i ditt tilfelle :p), det jeg ikke liker er at du beskylder folk som ikke tar helt av at de mangler en vinnermentalitet og det kan bli feil.

 

HVa vet du om hva jeg feks gjør når vi scorer ett mål i virkeligheten? Eller hva jeg gjør når vi taper 1-3 mot United hjemme?

 

Jeg er enig med deg i at engasjemang er bra, men folk som ikke viser det på din metode er ikke evneveike fordeom. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ment å legge ved en liten unnskyldning for Ramsey kommentaren som kom på Søndag, men har med vilje holdt meg unna slik at hete hoder skulle få roet seg ned. Jeg var uskyldig og har blitt frikjent av forumpolitiet, men likevel ber jeg nå om unnskyldning for kvalmen min konto skapte den dagen. Beklager så meget!

 

Ønsker Ramsey god bedring.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke helt hva du vil, Fox. Hver gang vi taper eller spiller helt elendig blir laget hudfletta av 90% av medlemmene. Nesten så jeg vurderte å gå på letetokt i gamle kamptråder, men det blir for mye arbeid for min del. Og jeg sier det igjen: jeg liker omtrent alle medlemmer i Arsenal-kategorien. Vi er kanskje litt mer tilbakeholdne enn Unitedfansen (les: generalisering), men jeg syns det er en god ting. Liker at folk bruker tid på å skrive vettuge ting enn å spytte ut død og fordervelse som forsøpler forumet.

Lenke til kommentar

Kan du utdype den siste setningen iRoman? Hva mener du med død og fordervelse i denne sammenhengen? Lite gjennomtenkte innlegg under kamp, og/eller hete diskusjoner mellom diverse fanskarer? Jeg sier ja takk - begge deler.

 

Litt av poenget (for meg) med diskusjon.no er å nettopp diskutere relevante hendelser og i ulike sammenhenger kan det være nyttig å ta en debatt der og da - mens det fenger interessen til massene. Følgene var sikkert ikke din intensjon, men basert på flere innlegg har jeg tolket det dithen at du ser på United kategorien som om det nærmest er totalt anarki og ville tilstander under kamp, samt mangel på "seriøse" bidrag? Mener på ingen måte å tillegge deg meninger eller å legge ord i din munn, jeg reflekterer bare litt løst over emnet. Jeg sliter for å være ærlig med se hvordan gjennomført rolige diskusjoner nødvendigvis er mer verdt, relevante eller tom mer saklig enn en med varme i når det kommer til fotball. Det er et faktum at et balansert sinn som oftest er mer reflektert, men det finnes da vitterlig en gylden midtvei, eller? Jeg tror et forum goder på at brukerne opptrer litt situasjonbetinget eller schizofrent om du vil, for å skape et mer variert og nyansert mangfold, der terskelen for å poste ikke er høyere enn at alle kan delta. Det å fremme en "over seriøs" mal kan fort slå tilbake på dere selv i form av lav deltagelse og rekruttering.

 

Tviler også at et kollektiv (ref generalisering) er mer tilbakeholdent enn et annet, men som minoritet er det færre personligheter i epletreet og sjansene for å påtreffe fargekladder/bråkebøtter ect er derav mindre. Dessuten; Desto færre deltagere, desto færre meninger og ergo færre samtaler eller diskusjoner om du vil. Da blir det naturligvis roligere forhold (jf krangler ect) enn i kategorier der mange ulike personer hyppig deltar. En annen ting er at gj.alderen i denne kategorien om mulig er enda lavere enn i de andre kategoriene? Kanskje ikke kunnskapsnivået eller interessen er stor nok? Jeg vet ikke, hva tror dere?

 

Jeg mao litt enig med Fox. Syntes vedkommende formulerer seg på et snodig vis ved å trekke inn ordet vinnermentalitet, men jeg skjønner hva han mener. Tror jeg...

 

Personlig savner jeg også at flere av dere Arsenal supportere tør/ønsker å involvere seg i diskusjoner utenfor egen kategori.

 

PS: Liker guttakrutt i Arsenal kategorien jeg også!

Lenke til kommentar

Fox, jeg er tildels enig med deg, og har ingenting imot at folk tar litt av(eller mer en litt i ditt tilfelle :p), det jeg ikke liker er at du beskylder folk som ikke tar helt av at de mangler en vinnermentalitet og det kan bli feil.

 

HVa vet du om hva jeg feks gjør når vi scorer ett mål i virkeligheten? Eller hva jeg gjør når vi taper 1-3 mot United hjemme?

 

Jeg er enig med deg i at engasjemang er bra, men folk som ikke viser det på din metode er ikke evneveike fordeom. ;)

 

Ordvalget mitt var nok litt merkelig, men jeg var ute å provosere. Folk har nok lidenskapelig for Arsenal, men jeg føler at det blir ikke vist fram på forumet. Folk vil heller holde det for seg selv, for meg synes jeg at det blir ofte kjedelig her. Det er heller mer liv og drama i United-kategorien, de er flinke til å skape spenning der og våge å skille seg ut fra andre.

 

 

Vi er kanskje litt mer tilbakeholdne enn Unitedfansen (les: generalisering), men jeg syns det er en god ting. Liker at folk bruker tid på å skrive vettuge ting enn å spytte ut død og fordervelse som forsøpler forumet.

Det er håpløst å understreke generalisering, når skal folk endelig skjønne at alle betyr som regel ikke alle. Men generelt sett folk. Men jaja, skjønner hvorfor du velger å skrive det. For folk klarer ikke å innse det enda. Men det er vel litt OT.

 

Jeg synes at det kan være litt mer blanding av begge to tingene, og vi bør tillate oss å diskutere mer. Selv om vi er uenige, jeg tror at The Game har skrev for det meste det jeg ønsker å ha i her Arsenal–kategorien.

 

The Game, ordvalget mitt var nok litt merkelig valg. Men jeg var oppgitt og ønsket å provosere snille supportere her. Tror at innlegget ditt har oppsummert hele poenget mitt, selv om jeg ikek har egentlig fått det fram. Sier ja takk til mer krutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...