Gå til innhold

Iron Maiden - Koengen, Bergen - 11. august 2010


huf

Anbefalte innlegg

post-12746-1267445645,3196_thumb.jpg

 

 

IRON MAIDEN SPELER PÅ KOENGEN 11.08.10

 

Gutta kjem tilbake!

http://www.dagbladet...onsert/9520078/

 

Iron Maiden returns to Bergen, August 2010!

British Metal legends IRON MAIDEN are coming back to Norway for a show on August 11th! The concert will be at Bergenhus Festning -- Koengen in Bergen, a medieval fortress right in the city centre, which will make a magnificent setting for Iron Maiden and their fans. Tickets go on sale Friday December 18th at 09.00 via Billettservice (Ticketmaster Norway, details below).

 

Says Bruce Dickinson: We wanted to play a few shows next Summer so of course had to come back to Norway, especially to play in such an incredible setting as this medieval fortress! We played two shows in Norway on the last tour and the fans were unbelievable. It will have been 2 years since our last visit to this most beautiful of countries so we will make sure our fans get a night to remember!"

Billettbestilling på Billettservice.no

 

 

Support: Heaven & Hell!

Endret av huf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig er de tilbake til Bergen. Så sinnssykt kjipt at jeg har heldagsprøve når billettene legges ut for salg :(

 

Lurer på hvor raskt det blir utsolgt. Sist de spilte i Bergen ble jo det utsolgt på en halvtime, så jeg måtte belage meg på svartebørs billett, mens på Valle Hovin var jo det lenge i salg.

 

Får håpe de annonserer noen andre konserter i Norge/Norden slik at de ikke blir så mye rift om billettene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...