Gå til innhold

Iron Maiden - Koengen, Bergen - 11. august 2010


huf

Anbefalte innlegg

Dårlig timing på billettsalget, og rett og slett for lite reklame, er nok grunnen til at det ikke er utsolgt.

 

Veldig enig i det. Særs dårleg reklamering både på nett og i aviser, så dei kan faktisk ikkje forvente noko betre salg til no.

 

Eg sendte ein mail til Live Nation tidlegare i dag med spørsmål om antal solgte billettar. Veit ikkje om eg får noko svar ut av dei, men verdt eit forsøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Itillegg er jo det rett oppunder julen, og i disse julegavetider er jo det kanskje ikke så mange som vil påkoste seg en billett til over 800kr, med mindre de er fan eller skal gi det i julepresang.

 

Edit: Aviser hadde kanskje dårlig reklame, men hjemmesiden til Maiden hadde et stort oppslag, og det virket ut som de gleder seg til å spille der. Dette lover bra.

Endret av Hunter147
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Med Heaven and Hell som special guests får jeg jo ikke akkurat mindre lyst til å dra. Iron Maiden har jeg sett før, noe som ikke akkurat skuffet, men Dio (eller sabbath for den saks skyld) har jeg til gode å se. Hadde billetter til Sentrum Scene i desember, men den ble jo avlyst. Argh, hadde man bare vært rik..

Lenke til kommentar

Kult at de kommer da. Angrer enda mindre på at jeg kjøpte billetter :)

 

Kommer til å bli den beste dagen i mitt liv så langt (nesten)

 

Enig, fantastiske nyhende. Eg såg H&H i spektrum i fjor, så eg er heilt klart klar for ei runde til. Dette blir megabra. :)

 

 

EDIT: oppdatert førsteposten.

Endret av huf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har tips til overnatting i bergen? Billigst mulig, men samtidig greit med "litt" standard.. Ehm.. :p

 

Jo, og eventuellt hvilket flyselskap som er billigst på oslo-bergen ruta?

 

Er i gang med å google nå men vet ikke hva jeg finner.. :)

 

EDIT: Ser ut til at Norwegian er det billigste alternativet når det kommer til transport. Overnatting er en annen sak da.. Noen som har noen gode tips her? (citybox er fullbooka)

 

EDIT2: Fant overnatting :D

Endret av nemo81
Lenke til kommentar

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal gå eller ei.

Sist jeg så dem live var September 2006, og det var skuff til de grader.

 

Maiden spilte hele albumet "A Matter of Life and Death" og avsluttet med Hallowed Be Thy Name, Iron Maiden og Fear of the Dark. Jeg kan trygt si at jeg aldri har kjedet meg mer på en konsert enn jeg gjor den dagen.

 

Lyden var ikke akkurat spektakulær heller. Var ganske lavt vil jeg si.

 

Hele albumet høres ut som en stor sang med lite variasjon. D:

 

 

 

Har ikke lest noen av de andre innleggene her, men vet noen om Heaven and Hell faktisk kommer? Sist jeg hørte slet Dio med kreft. Får håpe han blir bedre til sommeren (noe jeg tviler sterkt på).

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? Jeg trenger å få vite navnene på noen sentrale bussholdeplasser i Bergen sentrum. Vi skal campe på Bergen Camping Park, som ligger ved Breistein. Noen som vet om en bussholdeplass nærme denne campingen?

Bergen Busstasjon aka. Bergen Storsenter aka. Bystasjonen er knutepunktet for det meste av kollektivtrafikk og ligger et steinkast fra f.eks jernbanestasjonen. Flybussen stopper også her. Derfra kan du ta buss 285 Breistein til Myrseter/bergen travpark (som ligger like ved campingen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som kan hjelpe meg? Jeg trenger å få vite navnene på noen sentrale bussholdeplasser i Bergen sentrum. Vi skal campe på Bergen Camping Park, som ligger ved Breistein. Noen som vet om en bussholdeplass nærme denne campingen?

Bergen Busstasjon aka. Bergen Storsenter aka. Bystasjonen er knutepunktet for det meste av kollektivtrafikk og ligger et steinkast fra f.eks jernbanestasjonen. Flybussen stopper også her. Derfra kan du ta buss 285 Breistein til Myrseter/bergen travpark (som ligger like ved campingen).

Takker for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...