Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor ble jeg altfor full og lot meg overtale til å bindes fast i en stol med en stor veikjegle på hodet. I fanget mitt hadde jeg en plakat med "Et bilde - en drink/slurk". Etterhvert skjønte alle de forbipasserende at de kunne gjøre hva de ville med meg så lenge jeg ble mata med drikke. Endte meg at noen trøndere helte glovarmt vann i skrittet på meg og jeg besvimte av smerte.

Du ble i hvert fall ikke voldtatt av en mann...

 

:(

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Stem frem din Muse-favoritt. Link

 

Hva har folk stemt på?

Jeg stemte på; "Exo-Politics", "Falling Away with you" og "The Small Print".

 

Føler det er dumt å stemme på de mest kjente, regner med at de blir spilt uansett(De spiller vel mer enn 3 sanger?)

Lenke til kommentar

De spiller nok godt mer enn 3 sanger ja :), du kan regne med at konserten varer noe rundt 75 minutter, som gir plass til en ganske fyldig spilleliste. Andre headliner-band har hatt 13-18 sanger, og ser for meg at vi dermed får opp mot en "nesten hel konsert" med opp mot 18 sanger. Er bare å ta en kikk på setlist.fm for å se hvordan det typisk vil bli. Er nok ikke så mye vits å stemme på de aller mest kjente nei, de får vel uansett. Sendte likevel en stemme på Plug In Baby, MÅ ha med den!

Lenke til kommentar

Joda, det er jeg fullt klar over. Tenkte mer på at neste år får jeg et ekstra armbånd som er litt av vitsen med festival. :wee: Like greit å bo hjemme i år, med mammas mat, god seng og god dusj. Er bare 5 minutter å sykle til ferja som tar meg over til Hove. Eventuelt 30-45 (usikker) minutter å sykle til Hove.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...