Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Mellomheadliner i natt og headliner i kl 12 i morgen.

 

 

Nå går det radig unna her, dere. Det gleder oss å kunne komme på banen igjen med to spennende slipp så tidlige i uka. I natt får vi lov til å offentliggjøre navnet på de/den/dem som skal være sistemann ut på amfiet fredag 2. juli. (Med andre ord samme spoten som Prodigy i fjor.) Og i morgen formiddag, nærmere bestemt kl 12., er det duket for en aldri så liten headliner-overraskelse til lunch! Stikkord kan være henholdsvis "total crossover" og … hm … "feiende flott indie". Vi gleder oss!

 

http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=2051

 

Føler meg rimelig sikker på at Kasabian er headlineren (desverre, er ikke store nok i Norge spør du meg) Mellom headlineren er vanskeligere.

 

EDIT: Forum tråden på hoveforumet tyder litt på at det kan være dem men også at de ikker det, kanskje vil de ikke ta headliner spot? Hvilke andre indie band er headliermateriale?

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at Kasabian er de som skal avslutte det hele. Tipper/håper stikkordene bare er for å få alle til å klikke hysterisk i kommentarfeltet og at de overasker med et eller annet krutt.

 

edit: etter videre superundersøkelse tipper jeg det blir pendulum.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg forstår meg virkelig ikke på alle som blir så inn i hampen skuffa hele tida. Eier dere ikke musikalsk sans? Dere vil bare ha metal, metal og mere metal? Dra på Norway Rock da vel! De har en lineup som blir sterkere og sterkere år for år.

Hove skal gi alle en bit av kaka, og det faktum at det til nå kommer sterke bookinger som ikke er metal tyder vel bare på at "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves"?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Sier meg enig med Milanjo her. Om dere drar på hove må dere være klar over at hove 2010 skal være mer pop og indie preget enn i fjor. Var selv på Hove i fjor, og jeg digga det, spesielt de gode metal bandene og slikt, men det er "For Mye" med bare metal på metal konserter i en uke.

 

Vær litt åpne og gi musikken en sjanse:)

 

og en liten FYI: Gleder meg som en unge, uansett hva slags band som kommer:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...