Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

post-102350-1260632438.jpg

 

Hove er festivalen for deg som ikke bare vil ha de beste artistene, men også synes at dette med telt, natur, strand og vann hører med til den perfekte festivalopplevelsen.

Kjøp billettene på Billettservice.

 

 

Bekreftede band, komplett liste:

A Day To Remember (US)

Alexisonfire (CAN)

Angels Motel (NO)

Anne Marie Almedal (NO)

Arcade Fire (CAN)

As I Lay Dying (US)

Atreyu (US)

Beach House (US)

Biffy Clyro (UK)

Brodinski (FR)

Delphic (UK)

Dizzee Rascal (UK)

Drake (US)

Ellie Goulding (UK)

Empire Of The Sun (AUS)

Every Time I Die (US)

Florence and the machine (UK)

Fuck Buttons (UK)

Gallows (UK)

Heaven Shall Burn (DE)

Jack Beats (UK)

Japandroids (CAN)

JJ (SE)

Julian Casablancas (US)

Kakkmaddafakka (NO)

Kråkesølv (NO)

Kvelertak (NO)

Lars Vaular (NO)

Lindstrøm & Christabelle (NO)

Martina Toppley-Bird (UK)

Massive Attack (UK)

Memory Tapes (US)

Moddi (NO)

Muse (UK)

Nas & Damien Marley (US/JAM)

Navigators (NO)

Neon Indian (US)

Nico D (NO)

Our Fold (UK)

Paramore (US)

Pendulum (AUS/UK)

Pony the Pirate (NO)

Serena Maneesh (NO)

Shot At Dawn (NO)

Simian Mobile Disco (UK)

Social Suicide (NO)

Strange Days (NO)

The Antlers (US)

The Drums (US)

The Pink Robots (NO)

The Shitsez (NO)

Them Crooked Vultures (US/UK)

Two Door Cinema Club (UK)

Vampire Weekend (US)

Yelawolf (US)

 

 

Dagsprogram:

Dagsprogram2010.jpg

 

 

 

Kart over området:

festivalkart.jpg

 

Hvordan komme seg til Arendal?

- Fly: ta fly til Kjevik. Derfra går det flybusser direkte og via Kristiansand til Arendal.

- Tog: Det er togstasjon i Arendal. Gå opp bakken og gjennom tunnelen for å komme til sentrum.

- Buss: Mange busselskaper går mellom Oslo og Stavanger/Kr.sand og stopper i Arendal. Sørlandsekspressen, Lavprisekspressen, Konkurrenten er noen alternativer

- Bil: Fra begge retninger: Kjør E18 og ta av motorveien der det står skiltet til Arendal, Tromøya, Sykehus og muligens noe mer. Derfra står det i grunnen skilting hele veien til Tromøya og derfra videre til Hove.

 

Fra Arendal kan komme seg til Tromøya på flere måter. Det blir satt opp egne busser fra sentrum eller man kan ta den normale rutebussen. Man kan også ta båten over. Det går ei ferje fra sentrum og rett over til Tromøya. Skal man ta mange turer til Arendal i løpet av festivalen kan det lønne seg å

 

PS: Jeg skal prøve å oppdatere jevnlig hvis det skjer noe, men har en del skole å tenke på også. Bare å PMe eller skrive i tråden hvis det er noe jeg ikke har fått med meg eller som burde stå i førstepost.

 

 

På grunn av det nye, stygge forumdesignet ble hele førsteposten ødelagt. Derfor måtte jeg fjerne alt av linker og lignende. Får se om jeg gidder å lage linkene på nytt senere.

Endret av Knewt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg sinnsykt til Every Time I Die igjen. Nesten like mye til Gallows. Litt mindre til AILD, og så gleder jeg meg kanskje til Kråkesølv.

 

Bandønsker består av:

Justice

Paramore

Alexisonfire

City and Colour

Mastodon

 

Listen av band jeg vil se er selvfølgelig større, men de vil jeg heller se på steder som er bedre egnet enn gigantscenene Hove har.

Lenke til kommentar

Screaming. Sorry. Eksempel på band jeg vil ha? Er ganske mye jeg hører på, i grunnen. Aner ikke om noen av de er realistiske, da.

 

Thrash: Metallica, Anthrax, Megadeth. Alle disse tre er vel høyst usansynlige, da.

Metalcore: Reveille, Papa Roach

 

Jeg formulerte meg kanskje litt feil. Jeg vil gjerne ha noe thrash/speed og metalcore, og jeg vil heslt slippe for mye screamo og growling. ;)

Lenke til kommentar

Oi fuck. Søkte på metalcore nå for å finne en definisjon. Jeg har blitt lært feil hele mitt liv. Folk har sagt til meg at metal med "hiphop" er metalcore. Men det er tydeligvis feil. Nu-metal er det jeg er ute etter, da. :wee:

 

 

Beklager. Tilgi meg? :)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...