Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, nå ble valget mellom Hove og Roskilde enda vanskeligere. Skal egentlig gå for Roskilde, men nå har Hove fått både Pendulum og Damian Marley. Hva skal jeg gjøre? :(

 

Det som irriterer meg noe så jævlig er at Hove tror dem er så smarte å prøver å konkurrere med Roskilde. Hvorfor kunne de ikke bare gjort som i fjor, så kunne alle vært glade.

Lenke til kommentar

Hvis de kjører parallelt med Roskilde er det lettere å få band, tror jeg et av argumentene bak var.

Jupp! I tillegg til at det passer bedre med når enkelte deler av landet får skoleferie/annen ferie. I fjor ble det en gooood del klager ettersom det var mange som fortsatt studerte eller gikk på skolen under festivalen..

Lenke til kommentar

Tja, du er 16 år, så da regner jeg med at du ikke kommer til å nyte alkohol der.

Skal du bo i telt? Hotell? Privat?

 

Mat er nok det som kommer til å koste deg mest.

Si at du spiser brød til frokost og lunsj, og ett brød varer i to dager. Du trenger 3 brød, og det er vel en hundrelapp. Pålegg velger du jo etter hva du ønsker, men f.eks. smøreost er greit. Lett å oppbevare og blir ikke så altfor dårlig av å ligge varmt. Er vel en 30-40 kroner for en tube? Går sikkert to tuber, for du kommer sikkert til å dele litt.

Middagen bør være nokså stor, og kjøtt er ikke dumt. En pakke med 10 pølser og noen pølsebrød koster ikke allverdens, og så kommer juice og melk og slikt i tillegg. Sikkert litt godteri eller tyggis eller noe slikt, og det kommer til å komme en del sånne småkostnader.

I tillegg kommer jo bestikk og tallerkener, papp og plast er greit her.

Mat fra bodene kan koste litt, men jeg tror at 1000-1500 får deg greit med mat. Da har du et par hundre til mat hver dag.

 

I tillegg kommer jo alt det andre du vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...