Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, joa, men sitter og tenker på hvilken festival jeg velger. EGENTLIG er det no-brainer da jeg kjenner veldig mange som skal på hove, men kun en som skal på roskile(og han har ikke penger, haha) Må bare researche litt transport om mot formodning ikke har noen å sitte på med (fra stavanger)

Lenke til kommentar

Hvis du blir skikkelig i beita, kan du jo sjekke ut Lavprisekspressen. Det er ganske digge busser visstnok, også tror jeg de kjører noen fine direkteruter til Hove uten at jeg er dønn sikker.

 

Begynner å nærme seg festival nå! I år blir det ikke så store forandringer på området, men det ryktes at det fete trommesettet midt i skauen kommer tilbake.. gjerdene begynner å bli satt opp til uka!

 

Det ryktes forøvrig også at storskjermen ved Hovescenen kommer tilbake! NRK P3 som sponsor har mer å bruke på dette enn i fjor ettersom Radioresepsjonen ikke blir en utgift i år. Så vi får nå se!

 

Flere som har lagt seg opp en plan på hva de skal se? Da jeg først begynte å se på tidsskjemaet fant jeg ut at lineupen virkelig er helt knall i år også, og at det blir mye løping mellom scenene!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Foreløpig plan for Hove:

 

Tirsdag: Hovescenen for min del. Kvelertak, Alexisonfire og Muse er en selvfølge.

Tar en pause under Paramore for å slappe av i campen med en øl eller to, tror jeg.

 

Onsdag: A Day To Remember, Every Time I Die og Gallows på Amfi, og Biffy Clyro og Them Crooked Vultures på Hovescenen.

 

Torsdag: Kommer vel til å holde meg rundt Amfi for å se hva som er interessant der. Ingen store planer.

 

Fredag: Blood Command (hvis jeg er våken), Pendulum og kanskje Lars Vaular hvis jeg er i humør. Resten tar jeg som det kommer.

Lenke til kommentar

Gjør som Cognomen jeg :)

 

Foreløpig plan for Hove:

 

Tirsdag: Alexisonfire, Paramore og Muse på hovescenen.

 

Onsdag: Social Suicide, A Day To Remember, Every Time I Die og Gallows på Amfi. Biffy Clyro og Them Crooked Vultures på hovescenen.

 

Torsdag: Shot At Dawn, Atreyu, Heaven Shall Burn og As I Lay Dying på Amfi.

 

Fredag: Eneste jeg skal få med meg er Pendulum. Frister litt å se Lars Vaular, men tar det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bare en eller to? Er man på festival er det alkoholinntak fra morgen til kvelds :D

Tjaa. Jeg prøvde å pilse én morgen, og vel. Ikke igjen sier jeg bare. Passer fint på kvelden syns jeg.

Og som flere sier, syns det er fint å være rimelig edruelig på konserter. Føles som regel som om alkoholnivået synker når jeg er på konsert, da spesielt hvis det er snakk om en pit eller to. :wee:

 

Men damn. Flere som ikke har fått campingpasset sitt? Jeg bestilte for ni dager siden og ringte i dag til Billettservice for å spørre hvor det ble av. Var visstnok noe feil i trykken, så de skulle sende ut et i morgen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Håper du har mer flaks i år da, du fikk slik jeg forstod en salig hard behandling i fjor? Kokende vann, bunnet fast osv?

 

Edit: I fjor, jadda.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Håper du har mer flaks i år da, du fikk slik jeg forstod en salig hard behandling i fjor? Kokende vann, bunnet fast osv?

 

Edit: I fjor, jadda.

 

Noe sånt ja :p

 

Hvordan har du fått nyss om det forresten?

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...