Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Programmet i år er jeg helt greit fornøyd med.

Fikk et par ønsker oppfylt og et par overraskelser kom med.

Og en god del som jeg vet med meg selv at jeg ikke har noen interesse av å se.

Men det skal godt gjøres å glede alle 110%, så jeg er fornøyd.

 

Så lenge ingen tvinger meg til å se Lars Vaular, that is.

Lenke til kommentar

Hadde vært greit med en oppdatering av førstepost nå som programmet er ferdig. :)

 

Ellers må jeg si at jeg stort setter fornøyd med årets program, sånn over det hele er det mye kvalitet og mange aktuelle band som jeg tror vil gi en bra opplevelse. Legger spesielt merke til at indie programmet som ser veldig bra ut. Ser ut som det er greit med Hip-hop også etter hvert, og ikke galt i de fleste andre sjangere heller.

 

Det jeg ser på som mer negativt er at det for min del er få navn som jeg virkelig har lyst til å se, og som jeg kunne gått på konsert på utenom en festival. Dette er selvfølgelig personlig, men det mangler imo. litt her, spesielt på headliner fronten, hvor det er 1-2 veldig svake navn, som Massive Attack. ser ogå at metal-folket ikke er veldig fornøyd, og det skjønner jeg. Men, man kan ikke få alt her i verden og jeg gleder meg uansett til sommeren nå.

Lenke til kommentar

Slippfesten i Oslo i går var konge! Plakaten er veldig fet, og enda litt sykere enn i fjor :)

 

Er veldig godt fornøyd med programmet i år jeg. Muse er et band jeg digger som jeg alltid har hatt lyst til å se, men aldri hatt muligheten. Samtidig som jeg ble ekstremt positivt overraska da jeg så at Them Crooked Vultures ble booka. Overrasket ble jeg også over Massive Attack, som er en noe merkelig booking i forhold til fanbasen de har i Norge nå. Det er ikke noe jeg er entusiastisk over, men synes dagen til Massive Attack er en god pakke sett under ett, og det er jo også nettopp dét som er det aller viktigste på festival.

 

Arcade Fire er nesten for godt til å være sant for min del. Flere som var på den legendariske konserten deres på Hove i 2007? Etter den konserten har jeg bare drømt om at de kommer tilbake til Hove, så det blir fantastisk! Er ellers veldig godt fornøyd med mellomheadlinere som Pendulum, Empire of the Sun og Julian Casablancas. Tror alle disse blir veldig flotte i amfiet! Er også mange flere mindre band jeg liker som kommer, så jeg har vel hatt litt flaks også. Det mangler et større metalnavn for min del, men til gjengjeld er det ikke så fryktelig mye som er ute og aktuelt i Hove sin periode.

 

Ellers er man nesten litt bortskjemt i år. Synes Hove har hatt et helt utrolig program de tre første årene, så det er mye å leve opp til. Men bookingene i Norge har jo dratt seg opp mange hakk de siste årene. Både Hove, Norway Rock, Øya og Slottsfjell har sinnsyke program i år!

 

642653.jpeg

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal sette meg ned en dag og fikse førteposten, men orker ikke nå. Akkurat kommet hjem fra en ukes skoletur på Mallorca og har ikke sovet i natt.

 

Kjør på!

 

 

Ellers er det verdt å nevne at det visstnok i følge hovemanagementet solgt svært mye camp-billetter nå, og det er muligens lurt å begynne å tenke å kjøpe nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kanskje pakkliste, forslag til hvordan man kan komme seg dit (altså Arendal, vel og merke) og hvordan man kommer seg rundt i Arendal/festivalområdet? Angående sistnevnte tenker jeg på den lille ferja de har kjørende. Tenker man å dra mye til Arendal lønner det seg å kjøpe "båtarmbånd" første dagen.

 

Men altså, det er lurt å bare kjøpe campingpass nå og heller vente til man har råd til festivalpasset?

 

Edit:

Litt mer spesifikk?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Kan være lurt å kjøpe campingpasset nå, festivalpass skal det MYE til for at de går tom for, men campingpass er det tydeligvis større begrensninger på.

 

Ellers til førsteposten, den ser mye bedre ut nå, fint å kanskje sette headlinere ol. i fet skrift ?

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...