Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Jeg syns det var litt nedtur at det var elektronika. Ikke den musikken jeg hører på eller bryr meg om.

 

Hmm. Står på Hove at noen hadde gjettet riktig på Facebook. Det eneste som er Elektronika før folk begynte å si "Jippi, elektronika" er Kasabian. Aldri hørt om det en gang.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Dette tipper jeg er Fatboy Slim, Faithless, LCD Soundsystem, Basement Jaxx eller Gorillaz. De kommer tilbake denne sommeren. Ellers kan det være Jack Johnson, men usikker på om Hove tør å satse på at det er et sterkt nok kort i Norge. Eller hva med Chemical Brothers?

 

Eller er det MGMT som festivalene i Europa anser som store nok til å headline i sommer?

 

Jeg håper ikke det er Tool.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det tviler jeg på at de skal alene. Vil tippe at Hove vil fylle opp dagen Massive Attack skal headline med en stor pakke knallartister på Amfiscenen også for å trekke folk. Det er også mulig at de ordner en co-headlinerordning som i 2008 med The Kooks/Panic at the Disco.

 

Kan jo forøvrig nevnes at Pendulum og Paramore så og si er bekreftet på Hoveforumet av Toffen selv.

 

Dermed: Pendulum i nattkonsert i Amfiet rett etter Massive Attack. Man må ikke se en hel Hove-dag ut fra hvem som headliner, men ut fra helheten i hver dag.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...