Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Commandos 2: Likte det bare ikke. Kjedelig som fy. Gikk rett tilbake til butikken å bytta det. For noe stort møl.

 

Championship manager 2007: trodde det fortsatt den gamle serien, men de bytta visst navn til Football manager. Så sykt skuffa jeg ble, men heldigvis fortalte broren min at det var bytta...

 

World of Warcraft: Burning Crusade: Huff, samma som det originale spillet, bare mer levler, mer områder og to nye raser. Og desverre mer grinding. Holdt meg gående i 2 uker før jeg ga opp igjen.

Lenke til kommentar

På min største skuffelse liste har vi...:Drumwhirl:

 

Commandos 3:

som ødela en av mine absolutte favorittserier, 3dgrafikken, styringsmåten og våpnene såvidt jeg husker var heelt anderledes.

 

Half-Life 2:

Ubeskrivelig kjedelig, hadde forventa så mye mer. Når ikke eneren til knærne

 

Broken Sword 3:

Se Commandos 3 kommentaren, 3D-grafikken går inn for the kill, det er ikke pointNclick, dårlige puzzles, dårlig historie og maks repetivt.

 

Escape from monkey Island:

Nr. 4 i serien og der døde enda en fantastisk spillserie. Samme felle som Broken Sword 3 gikk i.

 

Oblivion:

Gud som jeg gleda meg til det spillet. Så mange flotte klipp, bilder og leste så mye bra om det. Jeg elsket også Morrowind og hadde en god del timer ingame. Hva fikk vi? Et noe lignende rollespill med levelscaling, råtne quest og tidenes lammeste mainquest.

Lenke til kommentar

Mine 3 store skuffelser jeg kommer på nå:

 

 

1. Tomb Raider:Angel of Darkness.

 

Likte Tomb Raider-serien meget god. De første kom jevnt, og de var gode.

Så ventet jeg og min kamerat EVIG LENGE på TR: Angel of Darkness.

Det ble utsatt og utsatt.

Da det endelig kom, så var det CRAP!

Tror jeg spilte 1 time av det på trass, og så gikk det i bunn av bunken.

 

 

2. Rainbow Six: Critical Hour.

 

Ved et "uhell" snublet jeg over Rainbow Six 3 til Xbox. Jeg digget det rått fra første stund. Og vi hadde mye gøy på Live med venner.

Så kom Rainbow Six Broken Arrow, og moroa fortsatte.

Etter en del venting kom Rainbow Six Critical Hour, og hele spille var ødelagt.

De var gått en del bort fra det taktiske, og det var mer Arcade Shooter.

Mistet gnisten totalt.

 

 

3. Ressistance Fall of Man.

 

Bestilte PS3 med Motorstorm og Formula 1. Digger bilspill.

Etter en del review og anbefalinger på diskusjonssteder, måtte jeg i butikken og kjøpe Ressitance Fall of Man.

Jøss så skuffet jeg ble over det spillet. Har vel spilt 2 timer av det, og det fenger overhodet ikke min smak.

(Er klar over at dette spillet er en personlig skuffelse, og at mange digger det. Men for meg var det boss.)

Lenke til kommentar

Mine største skuffelser må være:

 

Resident Evil 4 - Klisjéfull og lite engasjerende historie hvor ting bare skjer litt her og der.

 

Final FantasyX - Uengasjerende, loading og dratt ut sloss-sekvenser

 

Final Fantasy Crystal Chronicles - FF enelig tilbake på Nintendo \o/ Hack'n Slahs som går ut på å gjøre det samme om og om igjen? Og for at det skal bli gøy må man kjenne 4 stk med GBA og kabler... Nei takk.

 

Kingdom Hearts - Dårlig Hack'n Slash

 

Halo 1 og 2 var også dørgandes kjedelig. Men så hadde jeg aldri særlig til forventninger til de to.

Lenke til kommentar

Oblivion:

 

Etter det første "WoW" hadde lagt var det noe i spillet som liksom manglet. Grafikken var helt i orden, men historien og RPG elementene føltes dessverre for min del dvaske og kjedelige til tider.

 

Final Fantasy 12:

 

Sovemedesin i DVD format. Klarte så vidt å kreke meg over begynnelsen av spillet, men ble bare kjedet til døde av politikkprat og pjatt, og forsøk på pompøs stemning og storheitstid men som totalt feilet. Kjedeligere spill skal du lete lenge etter.

 

World of Warcraft:

 

Et heilt greit MMO, men til tider kjedelig som fy. Heller labert sortimang av quester og, som består av enten å drepe så mange som mulig av en viss art, lever noe dritt til en fyr på andre siden av verden eller kombinasjon av de 2, drepe noe som er en mil unna utganspunktet, levere det til en mann enda lengere borte og returnere til start for å fullføre questen. Heilt greit MMO, men kjedelig til tider.

Lenke til kommentar

Jeg hadde store forventninger til Serious Sam the first encounter med masse overskryt, demoer tatt ut av det beste i spillet og masse gode multiplayer karakterer.

 

Dette var et dårlig spill og anbefales ikke og kjøpe.

Det eneste gode spillet i serien er Serious Sam 2 (Xbox) ikke til pc og da mener jeg ikke SS the second encounter.

 

Splinter Cell valget var jeg ikke fornøyd med.

Jeg var ikke gammel (Tror jeg gikk i 2nd klasse eller noe sånt) og kjøpte Splinter Cell 1.

Splinter Cell pandora tommorow var kommet ut og den var det jo tilogmed online på og.

Der gjorde jeg et forferdelig kjipt valg.

Når jeg ser på de gode Splinter Cell spillene jeg kunne kjøpt istedet nå så er det ufattelig mye anger i meg.

Skulle heller ventet til SP chaos terrorist eller double agent men det siste var vel litt overdrevet med 18 års grensa.

Endret av Flamme73
Lenke til kommentar

Splinter cell dubble agent.

 

Synes egentlig spillet er bra, men fra å spille splinter cell CT og ha det kjempegøy med å snike meg rundt fiender i mørke (og med en glimrende COOP del, til å spille DA, med dagslys på nesten alle brettene og fiender som ser deg mens de har ryggen til, (pluss, en kjedelig COOP del) ble jeg veldig skuffet, men jeg kom fort over det og spilte videre.

Lenke til kommentar

Jaja, alle har forskjellig smak.

Stalker skuffet meg på noen måter, men det er likevel et spill jeg synes er meget bra, og som jeg kommer til å huske. Men viss man ser på hvor lang tid de brukte på å lage det så hadde jeg forventet litt mer. Det ble jo utsatt og utsatt, når det først kommer ut så er det så mange bugs at jeg ikke kan spille det.

Spillet hadde\har enormt potensiale, kanskje mods vil utnytte mulighetene man har.

Oblivion skuffet meg, men etter en del mods så ble det en del bedre.

Men spillet har utrulig fin stevning, og mange andre positive ting.

 

Halo ble jeg skuffet av, makan til drittspill. Greier ikke å leve meg inn i det, synes det ser ut som det er laget for barn som er 6 år...

Halo er ikke noe for meg...

 

Men som jeg sa, alle har forskjellig smak. :)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Black & White. Ikke bare var det hypet til helvete, det ble også mottatt med stående ovasjoner av de fleste anmelderne. Kjøpt, installert og spilt i et par dager. For noe piss.

 

På en fin andreplass: Dungeon Keeper, med samme møkkamann bak roret. Som B&W er det kjempegøy en liten stund, eller; akkurat så lenge som det trengs for å høste toppanmeldelser av stressa skribenter med dårlig tid.

 

Molyneux har gitt ut mye oppskrytt ræl etter dette også, men jeg har sluttet å røre det. Lastet likevel ned B&W2, men orket ikke spille mer enn litt utover innledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...