Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Har du noen gang hatt skyhøye forventninger til et spill? Og når du endelig etter all den venting fikk prøve spillet, så var det en gedigen skuffelse? Hvilket spill topper denne listen hos deg?

 

Enter The Matrix og C&C Generals topper vel den listen min :-?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må du roe ned nervene før en flammekrig er igang da, FFX

 

Er jeg dum og da kanskje? iom at jeg synes CC Generals er det stiligste rts siden broodwar? (hakke prøvd frozen throne ennå) Hele klanen min sitter på voicechat og vi slakter online så det holder :p (ok.. får litt juling noen ganger)

 

Sjøl synes jeg Everquest var den største skuffelsen. Jeg hadde lest mye om det, og kjøpte ei samlepakke med Planes of Power og Moons of Kulhr-etellerannet, og orka ikke spille det mer enn en dag.

Lenke til kommentar
Resident Evil 2

 

Er du helt dum? RE2 er det beste RE som er laget! Men jeg er enig i at C&C Generals og Matrix var totalt skuff. Flere spill er vel kansje Lord of the rings - The game og IGI2.

 

Ro ned cellene, jeg behøver ikke å være dum bare fordi jeg synes at RE2 var en skuffelse. Den er rett og slett for kort i forhold til 1'rn. Jeg kan vel si hva jeg vil.

Lenke til kommentar

Disse spillene skuffer enormt:

 

X-Com: Apocalypse

X-Com: Interceptor

X-Com: Enforcer

 

Forbanna møkka spill. Bra jeg ikke kjøpt noen av dem. Levde ikke opp til navnet som UFO: Enemy Unknown og X-Com: Terror From The Deep etablerte på spill markedet med sin kvalitet av ypperste klasse.

Lenke til kommentar
Daikatana og Igi2.

De brukte jo fnørten år på Daikatana, så var det så utrolig gørr når det kom ut. Straffe klask på Romero det.

nå har da jeg bare spilt demoen, men jeg likte Daikatana :roll:

Hadde ikke hørt noe om det i forveien (hadde ikke internett eller no på den tia :p), så jeg hadde ingen forventninger til spillet, så det er nok en av grunnene til at jeg ikke hatet det :), som alle andre ser ut til å gjøre

Lenke til kommentar

IGI 2

Daikatana

Unreal 2

Red Faction II

Neverwinter Nights (Blottet for den atmosfæren som gjorde Baldur's Gate serien til det den var) Men desidert et bra spill!

//FIFA Serien -> Hver gang det kommer ut nytt spill klarer de å ta vekk de kule tingene (fintearsenalet fra '99) og legge til mer lame ting )kontrollen i '03)...

//Aaah.... Må ikke glemme tidenes flopp/skuffelse: Tiberian Sun. 'Nuff said?

 

Føyer til flere etterhvert som jeg kommer på dem...

 

Athelas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...