Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i F...? Fable er et av det Beste spillet jeg har spillt, Klarer ikke og vente til toern!

Ja setningen ble litt feil :roll:

9614027[/snapback]

 

Helt elendig er det ikke, men prøv å få lest noen gamle artikler fra sånn ca et år før spillet ble sluppet. Skal igrunn gjøre jobben lett og gi en liten link.

:whistle: Er det rart det endelige produktet, med sine mikro-områder som ikke så mye som lot deg tråkke i en vanndam (var også rimelig tett mellom trærne i de "skogene", for å si det mildt), rett og slett føltes litt tynnt?

 

Husker historien om bosetninger du kunne utslette for så å kunne observere dem gro igjen etter flere år. Overlevende barn etter dine raid kunne vokse opp og finne på å søke igjennom verdenen etter deg for så å ta hevn (den endelige verdenen var vel mindre enn et gjennomsnittelig brett på Far Cry, så tror ikke det hadde blitt så vanskelig uansett) ... og hva med å kunne skjære navnet sitt inn i ett tre? :p

Endret av BzWarm
Lenke til kommentar

Kjøpte Xbox 360 i vente på Colin Mcrea: DiRT.

Dette var mens spillet fortsatt bare var i ryktestadiet, men det hadde nå kommet noen screens..

Måtte allikevel vente i 1 og et halvt år på spillet, og det var ingen rallyspill i mellomtiden å trøste seg med. Da det kom ble det en skikkelig bummer, og jeg spilte det i 4 dager, før jeg la det på si!

 

Jeg kommer også til å bli skuffet da Rock Band kommer. Det er fordi jeg har så utrolig høye forventninger til det og det kan bare ikke leve opp til forventningene.

 

Generellt synes jeg det virker negativt på spillet om det blir hypet opp lenge før det kommer. Da går man bare å bygger seg opp sånne utrolige forventninger, som ikke blir oppfyllt da man får prøvd det. Man kan se det samme med Starcraft 2 og det neste Resident Evil, som ikke kommer før nærmere 2009 om jeg ikke husker feil. Det hjelper kanskje på salgstall, men herregud som man blir skuffet!

Lenke til kommentar
Drømmefall, oppfølgeren til Den lengste Reisen... Det var helt klart en stor spill skuff i min bok!

9615865[/snapback]

Hva i...? Drømmefall hadde en fantastisk historie, til dels intrikate karakterer, men overall helt fantastisk. Det var en god følelse å spille gjennom en "film" med den historien.

Lenke til kommentar

Tja noen jeg kommer på i farta:

 

-Black & White.. forsåvidt et underholdende spill men de skulle ikke hypa det så ekstremt.

-Resident Evil 4.. også et bra spill men det er IKKE et resident evil spill. Lengter tilbake til skumle ganger med stemningsfull musikk, gåteløsning, og en ihvertfall marginalt realistisk historie uten arcade elementer som merchants (det ødela virkelig spillet for meg) og små napoleonsgærninger, og inspirerte omgivelser. Ekstremt skuffende i forhold til forventingene. (edit: det eneste bra området hvor jeg følte det var litt tilbake til gamle takter var i den bygningen med fryserommet).

-Homeworld 2.. Den fantastiske historien og stemningen var helt borte... :(

-Red Alert 2.. Husker hvor mye jeg spilte Red alert 1, ra2 føltes bare helt annerledes. Spilte igjennom hele singleplayer men det var likevel en stor skuffelse (tiberian sun var mye bedre). Og særlig Yuri's Revenge utvidelsen til ra2 var helt latterlig dårlig og kaotisk.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Neverwinter Night 2: Da jeg spilte det falt det ikke noe særlig i smak. Har planer om å gi det en sjangse til. ^^

 

Guildwars: Følte det var dårlig satt opp med klasser og kampene ble fort rotete. Det og det at gratis online spill har jo alltid sin fair share med rare folk. :p

 

Final Fantasy 10: Prøver mitt beste å komme gjennom det, men herregud enn hvor bra folk sier det er greier jeg rett og slett ikke høre på sytet til Tidus hvert 10'ende minutt. Og det var litt skuffende generelt i forhold til andre i FF serien.

Lenke til kommentar

Er skuffet over nye Sega Rally Revo til PS3. Ser ut som bilene bare flyter oppå underlaget, og bilene oppfører seg likt om det er asfalt eller grusvei. I tillegg tar ikke bilene "skade" av å kollidere med objekter i og ved veien.

Tror jeg satser på nye Need for Speed isteden, i påvente av Gran Tourismo.

Lenke til kommentar

Husker jeg ble enormt skuffet over Silent Hill 4: The Room. Jeg husker traileren fra E3 det året, og det spillet så bare fantastisk ut da. Og så kommer spillet, og du verden for en skuffelse! De hadde kvittet seg medc radioen og lommelykta; to av de to tingene som kjennetegner et Silent Hill-spill. Tror jeg brukte 2 år på å omsider runde det, og da hadde jeg pauser på flere måneder. Var nesten et ork å runde det.

 

Driver 3 (eller Driv3r, som det egentlig heter), ble jeg også enormt skuffet over. Det så ut til å bli skikkelig bra, men så endte det opp som det søppelspillet.

 

Ble også temmelig skuffet over Super Mario Sunshine. Spesielt med tanke på hvor lang ventetiden var mellom Super Mario 64 og Super Mario Sunshine (6-7 år). Får håpe Super Mario Galaxy lever opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Neverwinter Nights

Husker jeg kjøpte det fordi han dansken bak disken sa så mange lovende ord om det, og fordi det så så kult ut bak coveret.

Etter en ukes intensiv spilling, i håp om å finne et eller annet ved det jeg likte, så kunne jeg ikke fatte at det gikk an å lage et så dårlig spill.

 

Så sinnsykt stille spillopplevelse, hjalp heller ikke stort nå det føles ut som du ser på deg selv fra et helekopter, og kampsystemet ikke var noe særlig bedre enn pek og klikk-spill. Enormt store baner gjerne helt ubefolket. Huff

 

 

Samme opplevelsen fikk jeg med Oblivion. Det var også en stor skuffelse. Alle anmeldere hadde skrytt det opp i skyene. Jeg vet også at mange syntes det er et helt fantastisk spill, men det er så fryktelig mye som trekker ned for meg.

 

Tror jeg rett og slett ikke liker veteriske RPG spill i det hele tatt.

Endret av Cetramarius
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Helt ærlig så synes jeg black and white var veldig morsomt å spille jeg.

bare å komme seg inn i spillet som var litt vansklig.

Black and White 2 da?

Noen som synes det var dårlig?

 

må si meg enig i Matrix Online spillet, stor skuffelse.

ganske fete fighte scener og bra levling system med sugent konsept og et "umulig å følge storyline" samt mye rot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...