Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gears of War: Grafikken imponerte meg ikke, gameplayet ble kjedelig i lengden.

 

Dead Rising: Annet enn forbedret grafikk og diverse morsomheter minnet dette utrolig mye om drittspillet Death to Rights. Gledet meg til full zombie fest, men dårlig kontroll ødela for dette.

 

To av tre spill jeg har kjøpt til Xbox 360, det siste er Oblivion og det ble rene himmelriket i forhold til de to andre.

Lenke til kommentar

F-22: Total Air War må vel være den største skuffelsen jeg kan komme på. Det skulle liksom være et nytt spill, og det ble solgt som et eget spill. Men det viste seg å være det samme spillet som F-22 Air Dominance Fighter. Den enste forskjellen var en dynamisk kampanje (som er en av de mest geniale noen sinne i et krigsspill). Mange sier at Total Air War var grunnen til at Digital Image Design gikk under, jeg velger å tro på akkurat det.

 

Hadde det vært et nytt spill (med nye finesser osv.) eller en ekspansjon til ADF (som kom året før) hadde det nok ikke vært en stor skuffelse. Men når man gir ut en ekspansjon til samme prisen som et nytt spill, og kaller det et nytt spill så er det en genuin skuffelse.

 

Edit: Men fortsatt, det er det beste flyspillet jeg noen sinne har spillt. Håper det en dag kommer et nytt. En dag.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Kan si det med 3 ord: ( expacken også da ^^ )

 

1.World

2.of

3.Warcraft...:p

8737968[/snapback]

Hvorfor var den så skuffende?.

 

Det hadde vært fint om alle kunne fortelle hvorfor et spill (eller en ekspansjon) var så skuffende, litt intresant å vite for oss andre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Oblivion:

Gud som jeg gleda meg til det spillet. Så mange flotte klipp, bilder og leste så mye bra om det. Jeg elsket også Morrowind og hadde en god del timer ingame. Hva fikk vi? Et noe lignende rollespill med levelscaling, råtne quest og tidenes lammeste mainquest.

8634406[/snapback]

 

Enig, det er på mange måter dritt i forhold til Morrowind! Førstemann til å kjøpe det før jeg dro på skolen, og kassereren klarte å droppe det i gulvet. CE så det gikk greit. Men har lært at jeg aldri må ha for høye forhåpninger til spill mer, da kan det bare gå oppover. Håper de ikke ødelegger Fallout 3 i samme slengen...

 

Ellers kan man si jeg har vært litt inngravd i spilleverdenen, delvis pga godt gjemt lommebok. GoW skuffa litt, Halo 2 og Kotor [som jeg begge hypa til 1000] skuffa mer. Håper Halo 3 kan bli noe da, og alle de andre seriene.

Tenker vi går mer tilbake til klassikerene og ser an nye spill litt til :thumbup:

Lenke til kommentar

Deus ex 2

Deus ex er det beste spillet som er laget, kanskje. 2rn er en generisk oversimplifisert shooter med en dårlig motor.

 

X-Com2: terror from the deep

Spillet er helt likt det første, bare med teit setting (under vann!) og høyere vanskelighetsgrad.

 

Command & Conquer: Tiberian sun

Vi gledet oss til å få tilbake følelsen fra det originale spillet, følelsen som i stor grad ble borte i Red Alert. I stedet får vi... bæsj.

 

Command & Conquer: Renegade

Jeg burde vel egentlig vært klar over hvor lamt dette spillet var utfra skjermbilder og kritikker, men sjansen til å kjøre mammoth tanks i førsteperson lurte meg. Dog ikke lenge.

 

Command & Conquer: Generals

Helt greit rts, men hva i alle dager har spillet med C&C franchisen å gjøre?

 

Lands of lore 2.

Kjedelige brett, kjedelig historie, styggere visuellt en originalen, og ingen valgfrihet.

 

Neverwinter Nights:

Stygt som juling, og total jærnbanelinjehistorie. For meg som, dum som jeg var, forventet et nytt BG2 var dette gråt og tenners gnissel.

 

Final Fantasy VIII

Level scaling, bare vas i historien de 15 første timene, teit skill-element inne i slossesystemet, teit summoning system, teit, teit, teit. Dessuten skal figurene i FF-spill være små og søte.

Endret av Kuroneko
Lenke til kommentar

Neverwinter Nights 2 og Gothic 3.....løp ut og kjøpte de på release dagen....tragisk.

 

 

 

Vanlig Neverwinter Nights var og tragisk, men var likevel et JÆVLIG bra spill.

De reklamerer jo for den i Baldurs Gate II til og med! Og der sier de at du kan "forsette eventyret" med din Baldurs Gate II character videre i NWN....men sånn ble det ikke....litt dumt.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...