Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de venter på en ny kult film på høyde med Evil dead 3 til å stjele quotes av da, er det ikke opplagd?  :lol:

 

Feil!!! Evil Dead 3 existerer, og har gjort det lenge! Men den heter Army of Darkness 8)

Sjekk den ut!! Den desidert beste av de ;)

 

um.. han sa ikke at den ikke eksisterte..

og 2'ern er forresten den beste av de tre..

Army of Darkness er trilogiens 'desiderte' dårligste ledd..

 

øyh, ikke diss Army of Darkness..den filmen HERSKER! 8)

 

um.. har du i det hele tatt sett de to første Evil Dead filmene? :roll:

Lenke til kommentar

Evil Dead 2: Dead By Dawn hersker! :woot:

 

Klikker helt for typen. :D

 

Men det snåle er at Evil Dead 2 egentlig bare er en remake av Evil Dead med noen få forandringer.

 

Men Evil Dead serien har også en forgjenger kalt 'Within The Woods'.

Denne filmen gjorde det mulig for Sam Raimi og Bruce Campbell å lage Evil Dead serien.

 

Litt info finner du her, her og her.

Lenke til kommentar
TF2 blir basert på HL2 motoren ja

Ja. Det vet jeg. Jeg sier ikke det er feil. Men TF2 har ikke blitt utsatt pga at den skal bruke HL2 motoren som det blir sagt her.

 

herregud! skal det printes inn i skallen din med hammer å meisel?!

 

Korleis skal dei klare å bruke ein grafikk motot som ikkje er ferdig da? Dei måtte jo venta på at HL2 motoren skulle bli ferdig. Derfor den lange ventetiden på TF2.

Lenke til kommentar

de venter på en ny kult film på høyde med Evil dead 3 til å stjele quotes av da, er det ikke opplagd? :lol:

 

Feil!!! Evil Dead 3 existerer, og har gjort det lenge! Men den heter Army of Darkness 8)

Sjekk den ut!! Den desidert beste av de ;)

 

um.. han sa ikke at den ikke eksisterte..

og 2'ern er forresten den beste av de tre..

Army of Darkness er trilogiens 'desiderte' dårligste ledd..

 

øyh, ikke diss Army of Darkness..den filmen HERSKER! 8)

 

 

um.. har du i det hele tatt sett de to første Evil Dead filmene? :roll:

 

syns ikke de filmene var skumle i det hele tatt, husker jeg fikk høre: "skumleste filmen noensinne", men de var utrolig kule 8)

 

PS: Hvorfor skulle tf2 bli utsatt pga grafikkmotoren til hl2, grafikkmotoren er jo ferdig veldig tidlig i produksjonen, vil jeg tro? :)

Lenke til kommentar

de venter på en ny kult film på høyde med Evil dead 3 til å stjele quotes av da, er det ikke opplagd?  :lol:

 

Feil!!! Evil Dead 3 existerer, og har gjort det lenge! Men den heter Army of Darkness 8)

Sjekk den ut!! Den desidert beste av de ;)

 

um.. han sa ikke at den ikke eksisterte..

og 2'ern er forresten den beste av de tre..

Army of Darkness er trilogiens 'desiderte' dårligste ledd..

 

øyh, ikke diss Army of Darkness..den filmen HERSKER! 8)

 

um.. har du i det hele tatt sett de to første Evil Dead filmene? :roll:

 

um, Army of darkness er jo i en helt annen KLASSE enn de to foregående filemene... tror det var noe slikt som at den første var et skikkelig forsøk på "skikkelig" skrekk/splatter film, men så skeia de helt ut med toern, til slutt fant de vel ut at "skitt au, hvis folk bare ler uansett, lager vi en skikkelig komedie" :D

Lenke til kommentar
TF2 blir basert på HL2 motoren ja

Ja. Det vet jeg. Jeg sier ikke det er feil. Men TF2 har ikke blitt utsatt pga at den skal bruke HL2 motoren som det blir sagt her.

 

herregud! skal det printes inn i skallen din med hammer å meisel?!

 

Korleis skal dei klare å bruke ein grafikk motot som ikkje er ferdig da? Dei måtte jo venta på at HL2 motoren skulle bli ferdig. Derfor den lange ventetiden på TF2.

:lol::lol:

 

Nei. Ingen som gjør sånt. Ser det for meg samtalen på Valve kontorene. 'Oi. Vi fikk ikke ut Team Fotress i 1998. Skitt au, vi gir jo ut HL2 i 2003/2004 så vi kan jo like gjerne vente og bruke den motoren. Det er jo bare 5 år til. Kommer sikkert ikke noe lignende i mellomtida.'

 

Også er det som NoLimit_^ sier. Selve motoren i et spill er ferdig i starten av produksjonen. Det som tar tid er story, level design, texturing, modeller, AI, etc.

Lenke til kommentar

Først kalkun numero uno: Unreal 2. Kjæresten min så en del cutscenes og story i Unreal2 (hun spilte litt av det), og hun lo godt av kalkun-nivået der. Jeg lo ikke. Jeg hadde nemlig betalt for tullballet. :-?

 

Lands of Lore 2, fra Westwood skuffet meg stort.

Noen som husker 1'ern? Den hadde god gammeldags

pseudo-3d a la Eye of The Beholder (også fra Westwood) og kjempegrafikk for den tiden (93, 94 eller noe sånt?)

Toern var fulllstendig blottet for sjarm i forhold. Typisk casualty under 2d-til-3d-skiftet som en del spill-titler gikk gjennom i den perioden og utover...

 

Samme problem med Monkey Island 4, jeg syntes 3'ern var utrolig bra animert, men så følte de at de måtte slenge seg på 3d.. sukk. Monkey Island 4 skuffet også med litt vel høy andel resirkulert humor. Ble for mye bruk av nostalgi der.

 

Might and Magic 7 orket jeg bare en kveld med. Nøyaktig samme grafikkmotor, og gameplayet hadde jeg blitt grundig lei av etter 6'ern, fant jeg fort ut.. :-) Den serien smuldret helt opp etterhvert, sammen med 3DO...

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på....

 

Jeg er enig med at Enter the Matrix var en stor skuffelse. Jeg brukte tre dager med spilling og så var det slutt.. Jeg ble faktisk overrasket over hvor kort det spillet var :o ..

Og Warcraft lll syns jeg også var litt skuffende :( (selv om jeg spiller det fortsatt).

Lenke til kommentar
Og Warcraft lll syns jeg også var litt skuffende :(  (selv om jeg spiller det fortsatt).

hmm, lyst til å forklare hvorfor? antar at du enten er starcraft-fan, eller fra gammelt av hardcore-warcrafter? :)

 

Ja, du har faktisk rett jeg har spilt warcraft ll og starcraft broodwar i noen år nå... I warcraft lll har de forandret sjelen til warcraft, og de har tatt bort litt av det jeg syns warcraft egentlig er.

 

Jeg skulle bare si min mening ikke noe mer...

Lenke til kommentar

Men Evil Dead serien har også en forgjenger kalt 'Within The Woods'.

Denne filmen gjorde det mulig for Sam Raimi og Bruce Campbell å lage Evil Dead serien.

Har du sett Within the Woods? :)

ganske morsom egentlig, 30 minutters svart hvitt film med enda verre skuespill enn Evil Dead :D

Hmm.. Den jeg så var 30 minutter med farger. :D

 

En artig tanke er at det ikke var mening at Bruce Campbell skulle se så stygg ut. Det som skjedde var at den billige latexen begynte å klø. :D

Lenke til kommentar
Jeg skulle bare si min mening ikke noe mer...

skal ikke si jeg kjenner meg igjen, men jeg kjenner "deg" igjen...:) har flere kamerater som er svorne WC2- og SC-fans, mens jeg selv bjynte med WC3 (bjynte strengt tatt med SC, men jeg gav opp fordi jeg på den tida hadde så elendig macro) og senere tok opp igjen SC og WC2...

 

er vel som en vis sjel sa her et eller annet sted at det første en prøver av noe som regel blir et referansepunkt - og ofte blir veiet som bedre nettopp på grunn av det...:)

Lenke til kommentar
Største skuffelse må være Battle for Dune... men det kan komme av at jeg kjøpte spillet i Tyskland, så alt var dubbet på tysk :oops: (inkludert videoene :x )

Noen ganger sånn innimellom når jeg har ganske lite å finne på så drømmer jeg om å en dag kunne arrangere safari-reiser i åpne busser nedover mot Tyskland som pur hevn mot all den Svartepers dubbinga og all den engelsken i dårlig stand (eller totale mangelen på ditto) både på nettet og ellers. Har ikke bestemt meg ennå om denne safarien skal ramme fritt tysk vilt eller om man i første omgang skulle konsentrert seg om spill-, film-, og språkleggingsindustrien der nede, sånt får man i tilfelle gjøre markedsundersøkelser på...

 

Okaj, jeg spora av igjen, men jeg kan umulig være den eneste som har irritert meg over dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...