Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nei. Ingen som gjør sånt. Ser det for meg samtalen på Valve kontorene. 'Oi. Vi fikk ikke ut Team Fotress i 1998. Skitt au, vi gir jo ut HL2 i 2003/2004 så vi kan jo like gjerne vente og bruke den motoren. Det er jo bare 5 år til. Kommer sikkert ikke noe lignende i mellomtida.'

 

 

virke som du ikke har hørt om Team Fortress 1? :shrug:

 

 

 

Også er det som NoLimit_^ sier. Selve motoren i et spill er ferdig i starten av produksjonen. Det som tar tid er story, level design, texturing, modeller, AI, etc.

 

Likevel kommer dem ikke til å slippe TF2 før HL2 er ferdig, og lansert.

KAn godt hende det er med HL2 når du kjøper det?

 

Ingen spill basert på "source"-motoren vil bli lansert før HL2.

Lenke til kommentar

:lol:  :lol:  

Nei. Ingen som gjør sånt. Ser det for meg samtalen på Valve kontorene. 'Oi. Vi fikk ikke ut Team Fotress i 1998. Skitt au, vi gir jo ut HL2 i 2003/2004 så vi kan jo like gjerne vente og bruke den motoren. Det er jo bare 5 år til. Kommer sikkert ikke noe lignende i mellomtida.'

 

Også er det som NoLimit_^ sier. Selve motoren i et spill er ferdig i starten av produksjonen. Det som tar tid er story, level design, texturing, modeller, AI, etc.

 

plz gud hjelp meg. Sikkert nett den diskusjonen dei hadde på Valve sitt kontor. Nett den motoren som tok tid her. Hva faen vet no NoLimit_^ om slikt? når det tok 4 år å lage den motoren, skal de bruke 5 år på å lage story og brettdesign da? siden de absolutt må bruke lenger tid på det?

Lenke til kommentar

Warcraft 3 er nok høyest på skuffelses listen min. Fikk den til fødtselsdagen min. Hadde hørt den hadde så super grafikk i forhold til 2'eren. Blæææææ.

Etterpå kommer Dark age of camalot. Etter å ha blitt vant til å spille AO sin måte å styre en person. Ble jeg rett og slett forbanna på at musen var nesten helt uten funksjon i dette spillet. Dessuten var det ingen kart. Gikk meg vill hele tiden. For svarte da. De hadde jo kart på den tiden JO!!!!

Matrix reload kommer ganske høyt på min liste pga styringen av bil ol. tragisk. Hørte at den skulle være bedre enn max pain. Men jeg likte bedre max'en. Mye gøyere.

CS er nok et spill som jeg har begynt å mislike nå. Det er jo nesten ingen som ikke jukser lenger. Det er liksom helt umulig å få 5-6 head shots etter hverandre. :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg har skills. Men du merker fort om en som kommer inn plutelig rydder hele leiren på 15 sek!!!!!

Har selv prøvd noen av de jukse programer ol. for moro skyld. Det er liksom ikke like gøy, når du hele tiden vet hvor de andre er. Blæææ. Halve moroa er jo å lure andre inn i døden på vanlige måten.

Lenke til kommentar
Warcraft 3 er nok høyest på skuffelses listen min. Fikk den til fødtselsdagen min. Hadde hørt den hadde så super grafikk i forhold til 2'eren. Blæææææ.

Nå er jeg litt forvirra her... Du er skuffa fordi grafikken i WC3 er sånn som den er i forhold til WC2? Ting forandrer seg i spillverdenen også, vettu... Personlig synes jeg det er den peneste funksjonelle grafikken i et RTS for øyeblikket... Har ennå ikke fått tatt en ordentlig titt på Rise of Nations, men WC3 slår i alle fall C&CGenerals, Emperor:BfD og AoM på pen funksjonell grafikk...

 

Men igjen, vi snakker om personlige følelser, så...

Lenke til kommentar

warcraft 2 var mye mer oversiktlig. I 3 eren fikk jeg plutelig bare se en 1/5 av det jeg var vant til å ha oversikt over. Mener jeg da. Dessuten hadde jeg nettopp fått dag i et annet rolle spill som var bedre opp satt. (Ikke det at topp etasjen min ville huske det nå da. arrrrrrrrg :x) Flere jeg kjenner holder seg til Starcraft og warcraft 2.

Men jeg har da et håp for Worldcraft da. Online versjonen av spille typen. Sees da håper jeg. :woot:

Lenke til kommentar
warcraft 2 var mye mer oversiktlig. I 3 eren fikk jeg plutelig bare se en 1/5 av det jeg var vant til å ha oversikt over. Mener jeg da. Dessuten hadde jeg nettopp fått dag i et annet rolle spill som var bedre opp satt. (Ikke det at topp etasjen min ville huske det nå da. arrrrrrrrg :x) Flere jeg kjenner holder seg til Starcraft og warcraft 2.

Men jeg har da et håp for Worldcraft da. Online versjonen av spille typen. Sees da håper jeg. :woot:

 

Kanskje det er neverwinter nights du prater om, det kom jo ut nesten samtidig som warcraft III.

Jeg synes oversikten i warcraft III er helt perfekt...

Og det heter World of Warcraft, og der møtes vi nok ja (om vi er på samme server da)...

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Min liste:

 

FEAR (PC)- at noe så ensformig og skuffende ble hypet til de grader(og fortsatt blir) er for meg en gåte.

 

GTA Liberty City Stories (PSP) - Jeg rett og slett kjedet meg mens jeg slet med å se det lille på skjermen..

 

Halo 2- Storyen er god nok den, men ellers et utrolig middelmådig fps skytespill.

 

Getaway - nei og nei...

 

Battlefield spillene- Skjønner jo de er bra spill og elsker den type spill selv, men har aldri klart å like denne serien, og blir like skuffet hver gang jeg håper det blir bedre.

 

Ellers er vel min største skuffelse i år hvor dårlig det har kommet med spill til Wii som er verdt pengene, og håper dette endres snart da jeg har begynt å lure på om jeg trenger boksen om det kun er Zelda som blir spillbart...

Lenke til kommentar

Halo 2

 

At det er mulig å lage en så dårlig singleplayer opplevelse etter enern er for meg ufattelig.(ser bort ifra MP som er bra i Halo2. Liker bedre sp i Halo)

Enern har jeg fullført rundt 10 ganger, toern ikke en. Håper de ikke har skiftet fokus til MP :(

Lenke til kommentar

MGS serien, har aldri forstått alt oppstyret rundt dette spillet.

Gears Of War, greit nok, det er et bra spill, men tror jeg forventet litt for mye av det.

Black & White serien

Battlefield 2, sorry, synes faktisk Desert Combat modden er mye bedre.

Quake 4 og Doom 3

 

Er vel egentlig endel flere, men det er de største av dem.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Enig! Holdt på og dø av ren irritasjon når jeg spilte det.

syntes kontrollen i the getaway var helt horribel, ingen kontroll i det hele tatt

949544[/snapback]

 

Her er min skuffelses-liste:

 

Fifa 04: Det sugde rett og slett, og 03 var sjef.

 

FFX: Ikke noe artig spill.

 

FFXII: Hadde så sjuke forventninger til dette at det umulig IKKE kunne være skuffende.

 

Warcraft3: Ikke fordi spillet er dårlig, men fordi jeg fikk høre av en venn at det var så sjukt fett, men når jeg prøvde det n00b'a jeg så kraftig at jeg ikke gadd mer (jeg eier ikke tålmodighet).

 

Tekken 4: !!!!!!Yeaaaaaargh!!!!!!

 

Heroes 4: Latterlig teit spill...

 

CS: Ikke fordi det var dårlig, men fordi jeg ble så heftig eid på servere at det var ikke morsomt

 

Hogs of war: Kjøpte det til pc, hadde demo til playstation og det var så grisekult!! Men så støttet ikke pc'en min spillet, DA ble jeg skuffa da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...