Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det må være black & white.(det skulle aldri fått mere enn 7)

 

need for speed 6:var jo rene arcade-spillet.

motoracer 3 :veldig dårlig handling.(så at spillet fikk 9,har aldri forstått hvorfor)

 

red faction :ikke mye og si om det,men bra var det ikke.

hitman 2 :kan ikke med den styringen på mus/tastatur.og våpene virker ikke mye ekte.

 

desert storm :minte meg litt om våpene i hitman 2.

 

splinter cell :veldig bra grafikk,men lite eller ingen skyting.synes det var litt for vanskelig,noe gikk jo på tid også.og denne treningen i starten av spillet,det tok alt for lang tid.ble jo bare frustrert av det.

Lenke til kommentar
Min skuffe liste:

 

 

Neverwinter Nights(For kort og man kanke verra orc)

 

 

half-orc kan man vel være?

 

Menne, om man gjør alle side quest f.eks. i NWN så bruker man lett en 60 timer på å runde det, synes ikke det er så kort som f.eks. return to castle wolfenstein til xbox som jeg rundet på 5 timer... :-?

Lenke til kommentar

Ser folk har nevn BG2 og Diablo2. Serriøst altså...rofl.

 

Unreal 2 skuffa meget. Tror Epic konsentrerte seg mer om å lage en engine som de kunne ta lisenspenger for, enn å lage et spill.

 

Ellers er jeg mektig lei av å skyte terrorister. Har ennå ikke greid å mote meg opp til å avslutte siste brettet på Delta Force BHD. Kjøpte også IGI2 for en stund siden, men jeg har bare så vidt testa første brettet. Jeg greier ikke sånne spill mer.

 

FF 10 har alt for mye pjatt og filmsekvenser, og alt for lite fighting og utforsking (ingen world map i det hele tatt liksom....eh hallo???). Synes likevel det er marginalt bedre enn FF 8.

 

Morrowind var utrolig gøy i starten. Nå gidder jeg ikke fly rundt å snakke med folk og drepe de samme kjedelige monstrene om og om igjen, selv med konstant boots of blinding speed+++. Dette spillet er jo rett og slett FOR lett.

 

C&C Generals når ikke opp til tærne på Warcraft 3 engang...nuff said.

 

 

For tiden spiller jeg Freelancer. Meget, meget, meget bra spill =)

Lenke til kommentar

Hmm, ser at folk har nevnt diablo 2 ??

 

Hva det går av folk da? Kjøpte expansion pakken på narvesen igår, siden jeg ble så lei av å låne en kompis sin, siden han er så ofte online...

 

Singleplayer er kanskje kjedelig, men LOD expansion pakken multiplayer er noe helt rått...

 

Jaja, hver sin smak..

 

 

Ellers så synes jeg at Generals skuffet stort.. :( og Renegade

Lenke til kommentar

Desidert:

Metal Gear Solid serien, si hva dere vil, men etter så mange "århundrets beste playstation/2 spill" titler skulle den være litt bedre da.. Devil May Cry til PS2 var også: "Øh... That's it???"

Håper at Doom III lever opp til alle ryktene!

Lenke til kommentar

Hm...ok, spill som skuffet meg..:

 

*Need For speed: Porche - umulig å styre bilen med piltaster + spillet klikker alltid etter jeg har kommet til et visst punkt (umulig å runde).

*PC-versjonen av Need For Speed: Hot Pursuit 2... Grafikken er jo deilig, men det er jo et totalt forskjellig spill enn det på ps2! Liker jo spilelt, men ble veldig skuffet. ps2 versjonen er rååååbra... Også jeg som har vært (og fortsatt er) skikkelig Need For Speed fan helt siden NFS 2. Gleder meg sinnsykt til Need For Speed: Underground...denne gangen blir hvertfall versjonen lik på alle platformer!

Need For Speed er forøvrig ment å være et arcade spill.

*The Thing - klarer ikke helt å sette fingeren på hva som er galt med det...for kjipe aliens? Rart spill i det hele tatt...ikke kjøp det ;)

*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...