Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Tror den største må være annonseringa av StarCraft:Ghost. Ryktene gikk om et nytt starcraft spill i ca. en uke, og så kommer de svikerne frem og sier at de skal lage et console-only, 3dpersons spill hvor en babe løper rundt og gjør feige og slemme ting mot beinharde sc-units.....SKUFFAAAA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men.. Baldurs Gate II:Shadows of Amn skuffet meg også i høy grad..

 

telle til 10, telle til 10, slappe av, skal ikke si noe... :p

 

hmm, jeg ble skuffet av:

 

cm4... hmm... black and white... generals... breed single player demoen :) , metroid prime (siden alle dreiv å hylte: "bedre enn halo, bedre enn halo, som det ikke var i det hele tatt, Halo 4 ever :woot: )

 

det var det

Lenke til kommentar
Disse spillene skuffer enormt:

 

X-Com: Apocalypse

X-Com: Interceptor

X-Com: Enforcer

 

Forbanna møkka spill. Bra jeg ikke kjøpt noen av dem. Levde ikke opp til navnet som UFO: Enemy Unknown og X-Com: Terror From The Deep etablerte på spill markedet med sin kvalitet av ypperste klasse.

 

100% Enig, må også legge til Enter The Matrix og Tiberian Sun på lista

Lenke til kommentar
Har du noen gang hatt skyhøye forventninger til et spill? Og når du endelig etter all den venting fikk prøve spillet, så var det en gedigen skuffelse? Hvilket spill topper denne listen hos deg?

 

Enter The Matrix og C&C Generals topper vel den listen min  :-?

 

Hmm, må vel bli GTA3 som topper min liste. Sikkert kult men for meg ble det bare meningsløs tullball.

En annen total skuff er Need For Speed Hot Pursuit 2. Den er bare helt utrolig dårlig.

Lenke til kommentar
En annen total skuff er Need For Speed Hot Pursuit 2. Den er bare helt utrolig dårlig.

Heilt einig. Hadde venta ein verdig oppgfølgjar til NFS 5, men HP2 var jo så arkade som det kan få blitt... Det var noko med korleis bilen oppførte seg, som gjorde at det gav inntrykk av at bilen gjekk på "skinner", dersom eg ikkje hugsar heilt feil (spelte det berre eit par gonger...)

 

PS: Vil gjerne anbefale Racer, eit gratis-spel, som er svært realistisk!

Lenke til kommentar

ETM var en stor skuffelse.. Synd at det ble rusha så inn i gleden for å utgitt det.. Men filmen synes jeg var kongerå! Skjønner ikke helt hva folk som er skuffet over den forventet seg.

 

Videre, så ble jeg ikke spess. imponert over Everquest ol. Noe jeg hadde en DEL forventninger til i sin tid. Men,men

 

Dask Dask på lanken til den personen som nevnte FFX tidligere i tråden! Kjempe spill! men noe jeg ikke liker så bra er dette FFX-2! Alle FF spill skal ha sin egen historie! Ikke noen oppfølgere PLZ! OMFG! NOOB! FFS! <- Utløp for frustrasjon, og tyr da til CS-utrykk :>

Lenke til kommentar

Min skuffe liste:

 

 

Neverwinter Nights(For kort og man kanke verra orc)

Final Fantasy X(En skam for FF serien)

WRC2001(Søppel)

Colin McRae Rally 3

Tiberian Sun

Red Alert 2

Vagrant Story

C&C Generals(Gikk lei det for fort).

Final Fantasy 8(Ikke like skuffa som jeg ble av 10ern, Men det var litt kjedelig)

 

Og mange fler!!!

Jeg har nå blitt imun mot skuffing(mer eller midre), de spillene overnfor har hjulpet meg med å tenke sakelig. Jeg lukter masse skuffing fra WoW,

CMR 4 og MGS 3, noen andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...