Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner man Winchester 1897 hagla i SP, jeg vil ikke ha auto hagla men pumpe hagla

 

Tror du får den i løpet av et oppdrag for Marshal Johnson, ellers kan den kjøpes i Armadillo om jeg ikke tar helt feil.

 

Det er vel bare den vanlige double løperen, ikke pumpe hagla?

 

 

Ja, er nok det, så ikke at du skrev hagle, så da vet jeg ikke. Eller fant dette:

Ser ut som du må gjøre ferdig et oppdrag kalt:

And the Truth Will Set You Free som du får av en fyr kalt Edgar Ross. Ser ut som dette er et oppdrag mot slutten av hovedstoryen.

 

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Wow... fant helt klart favorittoppdraget mitt til nå!

 

 

Noen folk har blitt kidnappet, så jeg dro til en liten farm med han sheriffen og folka. Etter å ha lett gjennom noen av husene forsto vi at folka var inne i hovedhuset. Der ble det full krig med oss utenfor og dem inne i huset og på verandaen foran huset. Dessverre ble et gissel drept, så jeg måtte restarte. Denne gangen snek meg med rundt huset før de kom ut og tok meg av flere gjennom vinduene, men da jeg tok en i andre etasje utenfra bommet jeg og traff gisslet. Ops... Tredje forsøk gikk bedre. Jeg lå utenfor og plaffet dem ned med riflen når de kom ut, før jeg gikk og tok meg av resten i første etasje. Bare to gjenstod i andre etasje. Jeg tok frem pistolen, sparket opp døren og plaffet en fyr ned før han rakk å slippe gislet. Deretter gjorde jeg det samme med siste, og oppdraget var fullført. Enkelt og greit. :D

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Skjedde akkurat noe utrolig morsomt. Jeg red oppi en ås og traff på en mann som ønsket at jeg skulle plukke blomster med han. Greit nok tenkte jeg, kanskje ikke det mest morsomme, men er med. Aksepterte. Det første som skjer er at denne mannen, ivrig som han er etter å plukke disse blomstene løper rett over bålet sitt og begynner å brenne. Haha. Ender med at han dør. Helt random og tviler på at det var planlagt av spillet. Får challange failed da spillet sikkert trodde det var meg som drepte han.

 

Så bare så latterlig ut, hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...