Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med golden guns? Første pistolen og rifla var i gull, men so? De er jo ikke noe bra.

 

To ting som er utrolig frustrirriterende: Jeg fucka min første Wanted Poster og det var den med han for Deadly Assasins Outfit. Andre tingen er at ingen kan svømme og at vann over hodet betyr død.

 

Jeg forsøkte å joine online idag, men der jeg kom inn var det bare folk som griefet og bare jaktet på players. Jeg hørte de snakke om meg på voicecom. :thumbup:

grunnen til at du dør når du går i vannet er nok fordi banen slutter og de kan ikke lage hele verden. (i gta så var det vann rundt hele, så hvis du kjørte ut så var det bare evig med vann), men syntes animasjonen kunne vært bedre.(drukner og ser at han treffer bunn)

Lenke til kommentar

Håper spillet kommer på PC! Virker så koselig ut! :dribble:

 

Selv er jeg skeptisk til tredjepersons spill, det er vel ikke mulig å spille fps på det?

First person shooter

 

 

Ingen mulighet for førsteperson nei. Spillet er dog veldig likt gta iv kontrollmessig, så dersom du hater det er det lite håp.

 

Er det mulig å drepe folk langt ute i villmarka uten å få politi etter seg? Og hvis man blir sett kan man da ta knekken på de som er etter deg for så å gå fra? Husker dette var irritasjonsmomenter på Gta 4

 

Ja, det kan du, men bountyen forsvinner ikke.

 

Noen som har testet konsekvensene av det å bli drept? :)

 

Den laster siste savegame.

Lenke til kommentar

et av oppdragene

 

på det oppdraget med den flåten som gikk over til andre side av elven og de jæverne kutter tauet. helt i slutten av elven får man noen hester. så spørsmålet mit er. var det seriøst penisen til hesten han tok å så på? .....

 

edit: lit teit spørsmål:P

Endret av D02
Lenke til kommentar

et av oppdragene

 

på det oppdraget med den flåten som gikk over til andre side av elven og de jæverne kutter tauet. helt i slutten av elven får man noen hester. så spørsmålet mit er. var det seriøst penisen til hesten han tok å så på? .....

 

edit: lit teit spørsmål:P

Pungen. Han tok den på pungen.

 

:p

 

Fikk forresten nettopp den Poncho-drakten i Mexico, og syns den er skikkelig tøff, men er det noen som vet om den er en egen drakt eller bare selve ponchoen (altså at man beholder den drakten man hadde under)? Syns liksom det er litt kjipt å måtte ta den av for å få beholde bonusen min...

Lenke til kommentar

To ting som er utrolig frustrirriterende: Jeg fucka min første Wanted Poster og det var den med han for Deadly Assasins Outfit.

 

Sliter selv med det der =//

 

Fant ut av dette her:

 

The "Mo Van Barr" glitch is a huge obstacle to people tryng to get their pre-order bonus of the Deadly Assassin outfit. One of the requirements to unlock this outfit is to find and capture/kill Mo van Barr. For some gamers Van Barr isn't showing up in the wanted posters, for others he escaped during the wanted mission never to re-appear for the rest of the game. While others downloaded the Deadly Assassin outfit after killing Mo Van Barr, therefore "putting the cart before the horse" and killing the target before he was eligible to be killed for the outfit.

 

RockstarSupport posted at IGN that the designers are working on a patch that fixes this issue.

Lenke til kommentar

Fikk enbdelig testa et vanlig MP spill, med litt folk i.

 

Jeg gikk så klart i US AMRY uniform og med Winchester Model 1897, så jeg så helt ut som Folka i Wild Bunch, noe som ikke er så uvanlig da veldig mye av spillet er inspirert av akurrat den filmen.

 

Det var veldig gøy selv med bare 4 spillere i shootout. Snike seg rundt i armadillo med hagle og skyte folk. DELIG med skikkelige servere og ikke sånn dritt som spiller drevene servere der man faller ut hver gang hosten ikke gidder å spille mer.

Lenke til kommentar

Når man spiller f.eks shootout er det sånn at andre spillere kan ha på auto-aim?

 

Nevermind, fant ut at du kunne det, helt latterlig.. Da blir det jo totalt urettferdig for de som vil spille uten..

De som spiller uten gjør det vel fordi de er såpass stødige at de ikke trenger det...Jeg tipper det er ganske rettferdig i praksis. Skulle jeg spilt uten noen form for auto-aim måtte jeg ha holdt meg unna alle motspillere, da jeg utelukkende klarer å sikte med mus og tastatur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

kan man ikke spille poker eller drikke seg full med kompiser på online? Det var litt nedtur. I tillegg nedtur at det ikke er "hardcore" free mode (eller er det det?) Der ingen kan ha på autoaim. Ellers et fantastisk spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...