Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wild Bunch? Bra det ikke var Brady Bunch... :p

 

Wild bunch er en av de råeste westen og action filmene laget, mye av spillet er ren inspirasjon fra den filmen, unkludert volden.

 

Jeg det er teit at noen kan spille med auto aim, men jeg velger å spille uten fordet, ikke fordi jeg er så god, jeg er faktisk dårlig til å sikte med conole kontroller, men det er bare teit og feigt å bruke auto aim.

 

Når jeg spillet på MP kom jeg på andre plass 3 ganger uten noe auto aim, jeg tviler litt på at folka jeg spillte med hadde det på, det så ut til å bomme like mye som meg, jeg tok til og med ned en kar med revolver mens han skøyt på meg med rifle

Lenke til kommentar

Noen i Stavanger(eller i nærheten), som har fått tak i LE av RDR til ps3 i butikk uten å ha forhåndsbestillt? Orker ikke å vente til tirsdag/onsdag :dontgetit:

 

Lurer på det samme, bare i Oslo/Akershus-området. Men det er vel ikke stort man kan gjøre når butikkene ikke åpner før tirsdag. :(

ja tenkte ikke på det..

Lenke til kommentar

Noen som har testet konsekvensene av det å bli drept? :)

 

Har blitt drept i duell et par ganger og et par ved klumsete spilling. Blir bare revived i nærmeste safehouse. Fikk ihvertfall ikke en popup som sa noe om et eventuelt tap av penger, honor/fame eller andre ting. Fra hva jeg har lest på internett, så reloades den siste saven når du dør. Spillet autosaver ganske hyppig, så det er gjerne ikke mye som tapes.

Lenke til kommentar

Hvorfor er dette saa billig paa f.eks. MPX og Komplett, egentlig? Spillene pleier jo aa kaste 500-600 ved launch.

 

Og hvorfor koster Limited edition like mye som standard i flere nettbutikker?

 

Stor konkuranse, spillet vokste seg ganske stort de siste månedene så den ble kjent, kjeder som Elkjøp og komplett osv selger mye data utstyr og tvr og dritt og de kan da selge spill med tap for å trekke kunder, det er også mulig at norske butikker godt kan selge spill for 400kr og fremdeles tjene på det, vi vet ikke hvor mye de tjener på slikt, spill i utlandet koster jo oftets 250-350kr og i norge er det sikkert bare dyrt fordi vi er dumme og er villige til å kjøpe dyre spill og andre saker

Lenke til kommentar

Wild Bunch? Bra det ikke var Brady Bunch... :p

 

Wild bunch er en av de råeste westen og action filmene laget, mye av spillet er ren inspirasjon fra den filmen, unkludert volden.

 

Jeg vet det. Vennligst ikke ta alt jeg sier så altfor seriøst. Brady Bunch kan nok sammenlignes med Full House og andre sånne stereotyposke, amerikanske moral-serier. Altså rimelig langt fra dette spillet. :p

 

Hvorfor er det egentlig så mange som prøver å stjele hesten min? Til nå har minst fem, seks stykker prøvd å stikke av med den, og en lykkes faktisk. :blush: De fleste andre ble skutt med en gang så de døde. Unntaket var den siste, en eller annen dame. Jeg plystret på hesten, og den kastet henne av og kom tilbake til meg. Deretter satte jeg meg på ryggen til hesten, red etter damen og red henne rett ned. Når hun først lå der og prøvde å krype unna bandt jeg henne med lassoen, bar henne til et stup og kastet henne utfor. Kanskje jeg nå kan få ha hesten i fred! :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...