Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

16m for Welbeck? Jaha, det var voldsomt mye. Minst 4m for mye. Men desperasjon koster. Man U tok Wenger på tur her.

 

United fansen ler av oss. Men men. Han er grei, men altså vår 3 dyreste signering gjennom historien. Smak på den. For Welbeck

 

£16m voldsomt mye i dagens marked? Seriøst? 23 år, 90 kamper for United og 26 for England. Dyrket frem i en av verdens beste klubber, og spilt mange år under en av tidenes største managere. I tillegg er han engelsk og homegrown. Et enormt potensiale. Hvis du tror United-fansen ler av oss tar du feil. De som følger laget ser nok på dette som et stort tap.

 

Sier ikke at vi har signert den nye Messi, men jeg mener det absolutt er en god signering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

BS: Wenger har jo også sagt at han ønsker å se England vinne VM 2018, og at de fleste på det engelske laget er fra Arsenal. Akkurat som da Spania vant VM med masse spillere fra Barcelona og Tyskland vant i år med sånn 6 spillere fra Bayern. Han satser mer og mer på engelsk ser det ut for.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Jeg syns det er for lite. Kanskje det er fordi jeg virkelig liker Snipes, men for £16m blir dere ikke skuffet. Når han parkerer alle midtstopperne i PL fra en Özil pasning får hver og en av dere en litt halvfeit en, bare vent å se.

 

Det er flere United-fans som viser sin misnøye med at Welbeck blir solgt. Jeg tror det er fordi alle vet hva som bor i han.. En utrolig god spiss om han får spille regelmessig fotball.

Lenke til kommentar

Welbeck er jo så middelmådig. Suger nesten like mye som Giroud på avslutninger, men han har fart. Så får han springe ballen i mål kommende sesong. Det er så jævla pinlig at vi handler spiss på deadline day. Latterlig dårlig fra Wenger, Dick Law og Gazidis... Utrolig skuffet og flau.

Cry me a river. Er du virkelig så negativ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Adrax: Ja, han kommer nok til å bli vanvittig god for dere. Jeg hater at han selges, til dere eller til noen andre.

 

Han mangler litt på avslutningene, men det blir å komme seg når han trener litt mer på det, får spille litt oftere og får opp selvtilliten. Jeg tror dere har gjort et kjempekjøp. Han blir kanskje aldri like god som RVP eller Henry, men til £16 millioner har dere gjort et kupp :)

Lenke til kommentar

Welbeck er jo så middelmådig. Suger nesten like mye som Giroud på avslutninger, men han har fart. Så får han springe ballen i mål kommende sesong. Det er så jævla pinlig at vi handler spiss på deadline day. Latterlig dårlig fra Wenger, Dick Law og Gazidis... Utrolig skuffet og flau.

 

Middelmådig? Tull. Han er god nok for oss og bedre enn mange andre alternativ som var der ute. Falcao og Cavani ble aldri å skje uansett. Hvis man gjør en sammenligning: Ville du helst hatt Remy istedet for Welbeck? Jeg tar Welbeck any day fremfor Remy som begynner å bli gammel i tillegg til hjerteproblemet hans. Welbeck er fremtiden vår.

Lenke til kommentar

Welbeck er jo så middelmådig. Suger nesten like mye som Giroud på avslutninger, men han har fart. Så får han springe ballen i mål kommende sesong. Det er så jævla pinlig at vi handler spiss på deadline day. Latterlig dårlig fra Wenger, Dick Law og Gazidis... Utrolig skuffet og flau.

 

Nå har ikke jeg vært aktiv her inne på et par år, men mener å huske at du var en av de oppegående her inne? Giroud dårlig på avslutninger? Det er jo noe av det han er best på!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Welbeck er jo så middelmådig. Suger nesten like mye som Giroud på avslutninger, men han har fart. Så får han springe ballen i mål kommende sesong. Det er så jævla pinlig at vi handler spiss på deadline day. Latterlig dårlig fra Wenger, Dick Law og Gazidis... Utrolig skuffet og flau.

Cry me a river. Er du virkelig så negativ?

 

Ja, er negativ nå. Lei av det samme pisset år etter år. Altså. Vi byr på Suárez og Jovetic i fjor og ønsker oss en ny spiss. Så venter vi faen meg til siste timen i transfervinduet til å hente en spiss. Det er faktisk så latterlig at det er vanskelig å sette ord for. Og jeg gidder ikke å høre at det ikke var noen på markedet, for det var det.

 

 

Welbeck er jo så middelmådig. Suger nesten like mye som Giroud på avslutninger, men han har fart. Så får han springe ballen i mål kommende sesong. Det er så jævla pinlig at vi handler spiss på deadline day. Latterlig dårlig fra Wenger, Dick Law og Gazidis... Utrolig skuffet og flau.

 

Middelmådig? Tull. Han er god nok for oss og bedre enn mange andre alternativ som var der ute. Falcao og Cavani ble aldri å skje uansett. Hvis man gjør en sammenligning: Ville du helst hatt Remy istedet for Welbeck? Jeg tar Welbeck any day fremfor Remy som begynner å bli gammel i tillegg til hjerteproblemet hans. Welbeck er fremtiden vår.

 

Han er ikke god nok til å spille fast for et topp-4 lag i PL. Han er god nok for Sunderland og Aston Villa. Irrelevant om jeg ville ha Rémy eller Welbeck(i utgangspunktet ingen). Det jeg er svært kritisk til er tidspunktet og prioriteringen. Kunne lett hentet en klassespiller til litt mer.

 

 

Welbeck er jo så middelmådig. Suger nesten like mye som Giroud på avslutninger, men han har fart. Så får han springe ballen i mål kommende sesong. Det er så jævla pinlig at vi handler spiss på deadline day. Latterlig dårlig fra Wenger, Dick Law og Gazidis... Utrolig skuffet og flau.

Nå har ikke jeg vært aktiv her inne på et par år, men mener å huske at du var en av de oppegående her inne? Giroud dårlig på avslutninger? Det er jo noe av det han er best på!

 

Nå er jeg nok veldig kritisk av Giroud, men synes ikke Giroud er noe særlig på det. Fantastisk flott på de tap-insa på første stolpe(som mot Tottenham f.eks.) Men eier ikke ro og burde ha scoret langt flere på hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...