Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2009 - Nominering


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne legge til at det er avatarene som blir lastet inn i denne posten som vil bli regnet som de nominerte. Men de som ligger der skal stemme overens med den avataren som brukeren bruker (den avataren dere ser i listen over nominerte). Derfor er det viktig at det blir gitt beskjed om eventuelle endringer som blir gjort på en avatar, selv om de er små. (Som å legge til en ramme)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Jeg trår like greit rett i det med begge beina og bruker min første nominasjon på juleavataren til kakesjef.

 

I utgangspunktet synes jeg ikke den originale avataren er noe spesielt. Jeg har ikke lagt merke den tidligere og jeg gjenkjenner heller ikke personen som spiller på cello.

 

Jeg ble derimot veldig positivt overrasket over juleversjonen. Det er tydelig at arbeidet med å omdanne avataren til en juleavatar har blitt tatt seriøst, og mengden detaljer og modifiseringer som har blitt gjort vitner om et godt håndlag og god kjennskap til bilderedigering. Jeg setter pris på godt håndverk og det er også grunnlaget for at jeg ønsker å bruke min første stemme til å nominere denne avataren til årets juleavatar.

 

 

post-112550-1259568287.gifpost-112550-1259573147.jpg

 

Når du sier det så har jeg jo fullstendig glemt å takke Faegoth. Takk! Du verden for en avhandlig! Hadde alle vært like flinke

til å begrunne sin nominasjon hadde dette blitt en ganske så mye mer spennende tråd.

Lenke til kommentar

Så går man til førstepost:

 

Datoer å forholde seg til:

 

Nominasjonstråd:

Fra klokken 00:01 1. Desember til 22:00 11. Desember (11 dager, 22 timer)

Kvalifikasjonstråd(er):

Fra klokken 00:01 12. Desember til 22:00 17. Desember (5 dager, 22 timer)

 

Semifinale:

Fra klokken 00:01 19. Desember til 22:00 22. Desember (3 dager, 22 timer)

 

Finale:

Fra klokken 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" (4 dager)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...