Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2009 - Nominering


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk til dere colaelskere! (Det er colanissen :p)

 

Teh WolF, jeg hadde nominert deg for din flotte avatar vis jeg ikke hadde brukt opp mine nominasjoner :]

 

Teh WolF, jeg hadde nominert deg for din flotte avatar vis jeg ikke hadde brukt opp mine nominasjoner :]

Samme her, men har ikke flere :|

 

Han er min! Teh Wolf som min andre. Veldig fin avatar

 

Edit:

 

Er dog litt trist i blant. Hver gang jeg ser en jeg vil nominere står han på nomineringslisten :(

Endret av Teh WolF
Lenke til kommentar

Nå stenges tråden for nominering. Ingen flere nominasjoner vil bli godkjent.

 

Hmm, det er akkurat 75 nominerte folkens. Personlig ønsker jeg ikke så små grupper som gruppe på 5, men det vil jo ikke fungere med grupper på 10 eller 15 heller. Har dere evt. andre forslag? Vil det funke med 7? 8? 9? 11?

Lenke til kommentar
Nå stenges tråden for nominering. Ingen flere nominasjoner vil bli godkjent.

 

Hmm, det er akkurat 75 nominerte folkens. Personlig ønsker jeg ikke så små grupper som gruppe på 5, men det vil jo ikke fungere med grupper på 10 eller 15 heller. Har dere evt. andre forslag? Vil det funke med 7? 8? 9? 11?

 

Jeg synes 7 høres bra ut. Eller hur? Da får vi på en måte litt mer den "lokale" turneringsfeelingen.

Lenke til kommentar

Rent statistisk er det mest retteferdig med bare en gruppe. Jo flere grupper, jo større problemer blir det med at en gruppe kan være mye sterkere enn en annen, og man må ha flere "utjevningsmandater" for å korrigere. Det kan hende 75 alternativer er for mye av det gode, skjønt jeg er ikke sikker på hvorfor. Men både 15 og 25 er jo fine tall som går opp i 75, og som gjør det lettere å navigere. Med 7 stykker i hver blir det 11 grupper, og de blir ikke like store.

 

Det gir i tillegg en viss grad av "stemmetvang", fordi man psykologisk føler man må stemme på noen i hver gruppe(hvorfor ellers har vi dem?)

 

Jeg har allerede sett meg ut mine favoritter, og klarer nok å finne dem igjen selv om listen er lang...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hmm. Vet ikke om jeg har lyst til å putte alle i en gruppe. Jeg vil at alle skal ha det samme antallet stemmer. Hvis dette skulle vært optimalt i mine øyne skulle det vært slik at man i avstemmingssystemet kunne velge minimum og maksimum antall alternativer en bruker måtte velge, men det har de jo ikke. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...