Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg ryktes det at Soton har skrudd opp prisen til van Dijk, og Liverpool er fortsatt interesserte. Er det sånn at man SKAL ha de to spillerne for enhver pris, så blir det jo fort £140M da. Er veldig fan av at vi har finansielle muskler til å være med å kjempe om de aller beste spillerne, men det må da vitterlig finnes like gode spillere til en litt rimeligere penge.

 

Kan jo ikke si noe annet enn at Klopp har lykkes med billige kupp tidligere, spesielt i Dortmund, så at han plutselig skal splæsje ut £70M for en forsvarsspiller høres helt snodig ut. Til sammenligning fikk vi Matip gratis i fjor, DET er bang for the bucks. 

Lenke til kommentar

"Roma gir opp jakten på Moreno" fordi Liverpool krever £15M og avslår bud på £11M.. Det der er så gjerrigknark at jeg blir helt dårlig.

 

Hva skjer så om han ikke blir solgt og sitter et år til på benken? Vet ikke hva han tjener jeg, men kan jo ikke være langt unna at den differansen på £4M går opp i spinninga..

Lenke til kommentar

Verken Matip eller Lovren har fått bud på seg. Betyr det at de er bedre enn andre? Nei.

Det er en grunn til at Liverpool ikke vil gi slipp på Sakho for småpenger. Dette er ikke en spiller som hører hjemme på CP-nivå uansett hvor mye man misliker han.

 

Slik overgangsvinduet ser ut til å utvikle seg, så ser jeg ikke bort ifra at Klopp må svelge stoltheten sin på dette området.

Det aller frekkeste ville vært å kjøpt en udugelig midtstopper for småpenger istedenfor å bruke kvaliteten man har til rådighet. (Ikke at småpenger nødvendigvis betyr flopp, ref Matip)

Lenke til kommentar

De skal jo ikke selges, alle vet at sakho ikke er i Klopps planer. Håper du skjønner forskjellen.

 

håper jo også at de skværer opp og at han blir, og er nok en 30 mill kind of guy derfor det er rart at kun "småklubber" som ønsker å hente han. Har ikke overasket meg at det har noe med moralen og oppførsel hans og gjøre.

Lenke til kommentar

"Roma gir opp jakten på Moreno" fordi Liverpool krever £15M og avslår bud på £11M.. Det der er så gjerrigknark at jeg blir helt dårlig.

 

Hva skjer så om han ikke blir solgt og sitter et år til på benken? Vet ikke hva han tjener jeg, men kan jo ikke være langt unna at den differansen på £4M går opp i spinninga..

Moreno er lett verdt 15M.

Beholder han gjerne som en rotasjonspiller

Lenke til kommentar

De skal jo ikke selges, alle vet at sakho ikke er i Klopps planer. Håper du skjønner forskjellen.

 

håper jo også at de skværer opp og at han blir, og er nok en 30 mill kind of guy derfor det er rart at kun "småklubber" som ønsker å hente han. Har ikke overasket meg at det har noe med moralen og oppførsel hans og gjøre.

Etter å ha vært i CP fikk han bare positive ord. Seriøs og profesjonell, hørte ikke om noe trøbbel da han var der. 

Så da kan man spørre seg, er det bare Sakho som har gjort noe feil? Kanskje Klopp burde ta noe av skylden også? 

Blir bare spekulasjoner. Men håper som deg også at de skværer opp, han er tross alt den beste vi har i midtforsvaret. 

Han og Matip ville vært gull.

Lenke til kommentar

 

"Roma gir opp jakten på Moreno" fordi Liverpool krever £15M og avslår bud på £11M.. Det der er så gjerrigknark at jeg blir helt dårlig.

 

Hva skjer så om han ikke blir solgt og sitter et år til på benken? Vet ikke hva han tjener jeg, men kan jo ikke være langt unna at den differansen på £4M går opp i spinninga..

Moreno er lett verdt 15M.

Beholder han gjerne som en rotasjonspiller

Jada, er enig i det, men i dagens marked er ikke £4M mye. Taper uansett det eller i nærheten om han blir sittende på benken/tribuna et år til. Vi har andre som er foran i køen uansett, så tenker det er best å bare bli kvitt han.

 

Men må selvsagt ha inn en ny og solid VB, såkan heller Milner være backupen.

Lenke til kommentar

 

De skal jo ikke selges, alle vet at sakho ikke er i Klopps planer. Håper du skjønner forskjellen.

 

håper jo også at de skværer opp og at han blir, og er nok en 30 mill kind of guy derfor det er rart at kun "småklubber" som ønsker å hente han. Har ikke overasket meg at det har noe med moralen og oppførsel hans og gjøre.

Etter å ha vært i CP fikk han bare positive ord. Seriøs og profesjonell, hørte ikke om noe trøbbel da han var der. 

Så da kan man spørre seg, er det bare Sakho som har gjort noe feil? Kanskje Klopp burde ta noe av skylden også? 

Blir bare spekulasjoner. Men håper som deg også at de skværer opp, han er tross alt den beste vi har i midtforsvaret. 

Han og Matip ville vært gull.

 

 

Han hadde lignende oppførsel i PSG også. Det var nok en grunn til at han ble solgt til Liverpool.

En kilde: https://www.sportsjoe.ie/football/stories-mamadou-sakhos-time-psg-may-sound-familiar-liverpool-fans-93748

 

Må innrømme at jeg liker'n litt, men han har vist nokså mange ganger at han kan være en håndfull for en klubb. Hvis han ikke hadde tatt de forbaskede slankepillene sine ville han nok spilt EL-finalen og kanskje resultatet ville vært annerledes. Jeg skjønner at Klopp er skeptisk til franskmannen.

 

Så er det dumt at man ser ut til å insistere på at man vil ha 30 millioner pund når man kunne fått en ok sum for han og løst et problem som ikke ser ut til å gå i orden så lenge Sakho er i klubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at Sakho er på Melwood, men kun et bilde av han på sykkelen. Han er ikke med på løpetreninga, eller bilder fra dagens trening med resten av gruppa. Sliter han fortsatt med skaden han fikk hos Palace mot slutten av sesongen? Hvis ikke er det vel rimelig klart at han ikke er med i planene. 

Lenke til kommentar

Ser at Sakho er på Melwood, men kun et bilde av han på sykkelen. Han er ikke med på løpetreninga, eller bilder fra dagens trening med resten av gruppa. Sliter han fortsatt med skaden han fikk hos Palace mot slutten av sesongen? Hvis ikke er det vel rimelig klart at han ikke er med i planene.

Sannsynligvis bare en annen treningsplan på grunn av den nylige skaden.

 

Jeg tror ikke Liverpool hadde satt prislapp på 30 million hvis de virkelig sterkt ønsker å kvitte seg med Sakho.

 

Jeg håper de beholder Sakho. Kjøpe en ny klassemidtstopper slik at man har Matip + ny med både Gomez, Sakho og Lovren som rotasjon. Gomez kan også spille høyre og venstre. Jeg håper heller klubben kvitter seg med Lovren enn Sakho for å være ærlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Roma gir opp jakten på Moreno" fordi Liverpool krever £15M og avslår bud på £11M.. Det der er så gjerrigknark at jeg blir helt dårlig.

 

Hva skjer så om han ikke blir solgt og sitter et år til på benken? Vet ikke hva han tjener jeg, men kan jo ikke være langt unna at den differansen på £4M går opp i spinninga..

 

 

Morenos lønn skal være på 40.000 pund per uke, dvs nesten 2,1 mill per år.

 

11+2,1 = 13 mill pund :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...