Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare ikke håpe det blir samme driten som med Salah og evig mange andre. Dortmund krever £70M (eller whatever), vi er bare villige til å gi £68M. Forhandlingene drar ut halve sommeren, mister pre-season og ender opp med å signere for en av de andre for £70M fordi de blir lei tullpratet.

 

Men, morsomt med rykter ang. så store spillere, spesielt når Sky også melder det samme som ble meldt i går.

Lenke til kommentar

i sommervinduet blir det veldig viktig å ikke miste noen viktige spiller til andre klubber. Tenker da på Emre Can, og delvis Coutinho som har tiltrukket seg oppmerksomhet fra rike kjøpelystne klubber. Også er jeg veldig for å brenne av mye på 1-2 klassespillere istedet for 4-5 helt ok spillere. Både Gerrard og Carragher mener det kun er små justeringer som skal til for å kunne være med å kjempe i toppen. Dersom Klopp klarer å hente Aubameyang blir jeg ekstremt overrasket og glad! Hvilke andre posisjoner som også kan brennes litt penger på er jeg spent på. Salah virker jo å være nær en overgang. Men hva med stopper og backene? Kan det hende Sakho blir tatt inn i varmen igjen? Så kan det rulleres med Sakho-Lovren og Matip.(Klavan). Hector var jo linket, Clichy på fri overgang har vært nevnt, Mendy.

Endret av Tranceformation
Lenke til kommentar

Synes det er synd at det ble stille rundt Keita. Tror han kunne ha passet perfekt

 

Har dukket opp litt mer ang. han i dag. Skal være villige til å gi £50M for han.

 

Blir også avkrefta at det er noen interesse for Aubameyang, da han og Klopp visstnok ikke hadde det beste forholdet i Dortmund. Synd :( Synes virkelig vi må få inn en solid spiss, selv om Firminho scorer mye og gjør endel gode kamper er det fortsatt ikke det samme som Suarez/Torres (/Sturridge i sin tid) som nesten kan garantere 20-30 mål per sesong. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...