Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

“Klopp’s position is clear as he has not prepared a list of alternative targets because he too is steadfast in his belief Liverpool must only buy those who will enhance his side,” Bascome began. “He will not make the mistakes of the past when the Merseysiders worked their way through a list and made compromises in order to appease those desperate for fresh recruits.

“A situation similar to the summer of 2014 when, having failed to secure Alexis Sanchez, Liverpool approached numerous strikers before settling on Mario Balotelli – a deal which initially satisfied those thirsty for transfers but proved catastrophic in the long-term – will not happen under Klopp.”

Lenke til kommentar

På nåværende tidspunkt hadde Keita og Van Dijk utgjort en god forskjell for Liverpool.

 

RB Leipzig må heller ikke glemme at det er 70 millioner denne sommeren eller klausul neste sommmer for Keita. Er de villige til å tape såpass mye penger på å ha han ett år til? Hva vil Keita selv?

Lenke til kommentar

Han passet veldig bra inn i systemet som Hodgson brukte da Liverpool var mer defensive enn nå, men han er ikke rette spilleren i de mer offensive spillestilene BR og Klopp bruker. Greit å selge han syns jeg siden han ikke har vært god nok på ganske mange år.

Lenke til kommentar

Har ikke sett mer enn en kamp eller to selv. Det var imponerende. Han er veldig Kante-esque, men mer målfarlig i tillegg. Se feks denne sammenligningen av de to nevnte spillerne. Her valgte jeg ikke bevisst for å få Keita til å se best ut, men tok de første statistikkene jeg tenkte begge var gode på, i tillegg til målstatistikk. Statistikken er per 90 minutter. Selvfølgelig forskjell på ligaene, på lagene og andre faktorer. Men se statistikken var så skjev på mange punkter overrasket meg. Keita på venstre.

 

post-102350-0-80716300-1500223915_thumb.png

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...