Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var absolutt en svak signering, i hvertfall om man ser på spillerkvalitene. BR uttalte vel at det var behov for en erfaren lederskikkelse etter at Carra la opp, det er ikke lett å si hvilken effekt Toure har hatt der. Uansett, vi har en voldsom dekning på stopperplassen, om ingen drar.

Nå drar jo Kelly, men vi har veldig mange spillere på denne plassen. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frykt ikke, hvis Bakkali fortsetter utviklingen han har hatt de siste årene drar han til Barcelona eller Real Madrid. Et helt vanvittig talent, men bare tiden vil vise om han blir Sanchez på speed.

• Liker 1
Skrevet

Håper det stemmer jeg. Han er dritgod når han gidder, og på lån har han alt å bevise + at det er mindre risikabelt enn å kjøpe (dersom han skulle floppe helt).

Skrevet

Håper det stemmer jeg. Han er dritgod når han gidder, og på lån har han alt å bevise + at det er mindre risikabelt enn å kjøpe (dersom han skulle floppe helt).

Det er dette som er problemet til Balotelli. Han er så forbanna giddelaus 80% av tida. Vi trenger ikke spillere som har et slik som han. Men hvis BR klarer å endre holdningen hans, så kan det gå bra :lol:

Skrevet

Men det er det jeg mener. Mest sannsynlig så vil han gidde minst 80% av tida. Som sagt har han alt å bevise når han bare er på lån.

La oss håpe det. Er han motivert til å spille i PL igjen, er han hjertelig velkommen! :)

Skrevet

Det er jo fortsatt bare et rykte, da. Og av en fyr som skriver selv på Twitter at han bare er en vanlig fan. Men Balotelli er hjertelig velkommen, imo.

• Liker 1
Skrevet

Tar Balotelli over Eto'o any day. Får bare håpe han ikke fortsetter "trenden" med å trashe Anfield-garderoben hvis det går dårlig på banen.

Skrevet

Balotelli kan vær go når han bestemme seg for å spille fotball men vil helst ikke ha han grunnet ustabile prestasjoner og de utomsportslige hendelsene som han kanskje er mer berømt for.

Skrevet

Tony Barrett (en av de mest troverdige ang. Liverpool) melder at Liverpool og AC Milan er i samtaler ang. Balotelli. Jeg hadde digget det. Tror Brendan kunne tatt ett skikkelig tak her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...