Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Garner til Everton har fått en "here we go" av Romano.

Nå som vi nærmer oss slutten på slutten av vinduet og det ikke er sterke indikasjoner på særlig flere inn eller ut, kan vi summere opp:

Inn (6)

  • Tyrell Malacia - £12.8m
  • Lisandro Martinez - £48.5m
  • Casemiro - £60m
  • Christian Eriksen - gratis
  • Antony - £80m + £4.2m evt. add-ons
  • Martin Dubravka - lån (ubekreftet)

(Tall fra Transfermarkt og Antonys tall fra Fabrizio Romano)

Ut (16)

  • Andreas Pereira - £8.46m
  • James Garner - £15-20m (ubekreftet)
  • Dylan Levitt - £320.000
  • Tahith Chong - lån eller salg (ubekreftet)
  • Hannibal Mejbri - lån
  • Dean Henderson - lån
  • Alex Telles - lån
  • Ethan Laird - lån
  • Eric Bailly - lån med kjøpsavtale
  • Álvaro Fernández - lån
  • Paul Pogba - gratis
  • Nemanja Matic - gratis
  • Jesse Lingard - gratis
  • Juan Mata - kontraktsløs
  • Edinson Cavani - kontraktsløs
  • Lee Grant - lagt opp

A-lagstroppen minus akademi-unggutter og Jones/Tuanzebe:

Spoiler

De Gea, Dubravka, Heaton

Dalot, Wan-Bissaka, Williams, Maguire, Lindelöf, Varane, Martinez, Malacia, Shaw

Casemiro, Fred, McTominay, Eriksen, Van de Beek, Fernandes

Rashford, Sancho, Elanga, Antony

Ronaldo, Martial

Hva synes dere? Jeg er ganske så fornøyd med at klubben har gjort en såpass stor ryddejobb i stallen. 10-11 spillere er permanent borte, og 6 nye inn er et bra antall. Flere blir antagelig borte i januar, og kanskje vil det komme et kjøp eller to da også.

Vi har styrket midtbanen, høyreving, venstreback, keeper og stopperplass. Ingen spisskjøp dessverre, som nok betyr at Ronaldo skal bli værende. Mange trodde også høyreback var en prioritet, men Dalot har gjort en ok jobb der og vi har et stort talent der i Laird som nå er på utlån.

Endret av Snikpellik
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Ble et overraskende bra vindu!

Spesielt nå som vi har fått se et par kamper med Malacia, Martinez og Eriksen, og har ish fått bekreftet at de alle passer bra inn.

Det lille vi fikk se av Casemiro gjorde vel egentlig at jeg ble overbevist der også.

Så da gjelder det bare å krysse fingrene for Antony. Av det jeg har lest virker det som om de fleste mener han har et fantastisk toppnivå, men at potensialet hans i ganske stor grad står og faller på hans evne til å holde det i hver eneste kamp, og ikke bare nå og da.

Lenke til kommentar

Stusser litt på Garner tilsynelatende blir solgt til Everton, (tilbakekjøpsklausul dog) mens Mctominay får klippekort og ikke vurdert solgt engang. Skulle så gjerne hatt en SM til med Hannibal og Garner borte. Men blir moro å følge Iqbal og Savage i cupkamper og evt innhopp kamper i PL. 

Tenker midtbanen mot lag som ligger dypt blir noe ala Bruno-Casemiro-Eriksen.

Lenke til kommentar

Tenker at han har hatt nok tid å vurdere ham på. For mange spillere og noen må ut, og da er det nok en helhetsvurdering av nivå, talent, erfaring, holdninger og hvem som faktisk er mulig å få solgt. 

Jeg tror at Garner og McT blir ansett å være ca samme nivå, og derfor blir McT sin erfaring fra PL avgjørende over Garner sin erfaring i Championship.

Lenke til kommentar

Joa mulig det, men synd han ikke får vist seg fram i klubben før han blir solgt. Hadde ganske vellykket låneopphold i Nottingham Forest forige sesong noe som skulle tro han hadde fortjent til å kjempe om fast plass. 

I en klubb som har hatt midtbaneproblem ei stund så hadde vært greit med nye konstellasjoner der, men mulig Ten Hag ikke rater han særlig høyt og ikke passer inn i planene hans helt. Da er det jo greit.

e:

Veldig dårlig deal om det stemmer.. 

Ikke TKK heller🙄

 

 

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

Skandale mener jeg. Ikke at han selges, men den merkelig lave summen og at det ikke er noen tilbakekjøpsklausul.

Er det bare jeg som liker McTominay? Jeg mener han er Uniteds mest undervurderte spiller. Foretrukket av Mourinho, Solskjær, Rangnick og nå Ten Hag. Elsker spillertypen, i våre svakeste perioder en av få jeg synes omtrent alltid løper sokkene av seg for laget. Gjør sjeldent en svak kamp. Har dog som de andre lidd av mangelen på en god defensiv midtbanespiller.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At McT har blitt valgt av de siste fire treneren sier vel mer om hva de har å velge blandt enn McT sine kvaliteter. Hvem skulle de ellers ha brukt da? Ikke akkurat flust av gode midtbanespillere å velge mellom.

Samme argument kan jo brukes mot Garner. Om han er så sykt god hvorfor har han ikke fått sjansen de siste to årene til fordel for vår elendige midtbane? 

McT er svært begrenset. Knapt en pasning i løpet av en kamp, null kreativitet. Tror jeg knapt har sett han sprinte. Der han kommer til sin rett er i lag som ligger dypt. Måke vekk ballen og bryte opp spillet. 

For all del, han legger ned god innsats, men det er ikke godt nok, han er fett6 og slett for begrenset som spiller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...