Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Fan av Yan Sommer. Bør ikke være dyr. 33 år. God med ballen i beina, men ikke veldig høy (183cm). Kan kanskje være problem på dødball? 

Fast landslagskeeper er han og.

Alex McCarthy og Begovic er andre som blir nevnt. Bra erfaring fra PL de, men usikker om er så mye bedre enn DDG nå.

Blir uansett spennende tider frem mot deadline!

 

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (3 minutter siden):

Henderson har vært strålende i forrest(var også god i Sheffield). Men den broen er vell litt betent?

Det er ikke så lett å si. Vanskelig å si om han var misfornøyd med Ten Hag, eller bare hvordan klubben styres generelt. Han har også hatt rett i noe av kritikken synes jeg.

Er også ganske gode indikasjoner på at Henderson lekket mye ut til pressen. Det er jo ikke akseptabelt uansett hvor god han måtte være, så dersom det stemmer er det fint om han aldri kommer tilbake. 

Lenke til kommentar

Overgangssummene denne sommeren er vanvittige over hele fjøla. Alexander Isak til 63 millioner pund for eksempel. Fantastisk talent som jeg har veldig tro på, men han scoret bare 6 mål forrige sesong. Alvaro Negredo på 37 år scoret flere, det setter det i perspektiv.

Gibbs-White, en spiller som ikke har utmerket seg spesielt for Wolves går for 42 millioner pund til Forest. Mange har sikkert ikke hørt om han en gang. Cucurella, en spiller med én middels sesong i Getafe, én god sesong i Brighton og én landskamp går for 60 millioner pund.

Da blir plutselig ikke Antonys mulige pris like drøy lengre, om man sammenligner. Markedet har tatt helt av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (26 minutter siden):

Jepp. Når det kommer til keeper så føler jeg United fort kan spille med et slags handicap denne sesongen hvis det ikke kommer inn en. Vi kommer ikke til å kunne utvikle spillet på samme måte med mindre De Gea plutselig blir bedre med ballen i beina.

Hvordan vi bygger opp spillet bakfra, hvordan stopperne og backene takler høyt press, hvor høy backleddet vårt står, hvordan vi forsvarer boksen på dødballer, alt dette kan bli stående på stedet hvil en hel sesong dersom ikke vi får en keeper som er bedre tilpasset. Er veldig spent på om det prioriteres.

(Tok det i ryktetråden i stedet).

Men virker som om det er noe som ish prioriteres.

Ser for meg at Ten Hag kommer til å bruke han i EL / FA Cup / EFL Cup, og få utviklet det å spille seg ut bakfra der.

Lenke til kommentar

Tja, han er jo beskrevet som et av de største talentene i verden. Bare 5 millioner pund mer enn Chelsea gir for Fofana, til sammenligning. Så det er mer markedet i fotballen som er helt på tuppa enn denne overgangssummen alene tenker jeg.

Så får vi se om han slår til, aldri noen garanti i det hele tatt. En spiller det er veldig lett for fans av andre klubber å hate hvis han gjør det bra :) 

Lenke til kommentar

Digger det.

Av det jeg har sett hittil har Antony et tryne og fremtoning som nesten er like "punchable" som Richarlison...

Spesielt i starten under Mourinho var jo laget fullt av spillere det var lett for andre å hate. Herrera og Rojo i klasse for seg.

De siste sesongene har det egentlig bare vært Bruno. Så bra at vi får inn flere. Tror også energien/væremåten til Martinez kan bli greit irriterente for mostanderfans.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...