Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke bry meg om prisene lenger. Klubben har uansett gått ut av tradisjonene og når vi står fram i media å skryter av alle trillionene vi har, ja så får de bare bruke de som de vil. Jeg er fornøyd hvis de gidder å hente inn noen som kan skåre mål en gang i blant og Martial virker spennende for framtiden. 

 

Hjelper lite denne sesongen, men det får være LVG sitt problem. Jeg skal heie på laget under hver jævla kamp uansett. Litt tynt bakover er det også etter salget av Evans, jaja, men det får også være LVG sitt problem. Han har til mai på å bevise at de har gjort et bra overgangsvindu. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes DDG-sagaen har vært bra for vår del. Vi har nektet å fire på kravene. Vi skal ha mye spenn for (sannsynligvis) en av verdens topp 2 beste keepere. Enkelt og greit. Om han har 1 minutt, 1 år eller 25 år igjen av kontrakten, skal han dra FØR kontrakten går ut skal vi ha så mye rubler at det renner ut av ørene på Ed. Om vi får mindre enn 30 mill euro for ham så synes jeg vi kan bare benytte oss av ham et år til. At han ikke signerer ny avtale for at vi skal få mer for ham evt. neste sommer gjør også at han får null sympati for min side. Vi har gjort gråstein om til gull, om han ikke unner oss noe igjen for det så kan han råtne benk et år. Værsågod.

 

Når det gjelder Anthony Martial så synes jeg (utifra videoer osv.) ut som en bedre (og sterk) variant av Sterling. Sterk, lynhurtig, bra avslutter. Synes ikke 36 millioner pund er noen ting - vi har endeløse lommer, og hvis dette er et hot prospect som kan blomstre innen et par år så er det selvsagt verdt pengene. Heller ham foran Sterling, og Sterling gikk vel for enda mer (?). Liker det jeg har sett av franskmannen, skikkelig kul kar.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ed Woodward og LVG har nå et døgn på å redde jobbene sine, det er min ærlige mening. Ingen av dem ryker til uka, men ila sommeren vil det ta av på stretty når vi sumper milevis bak City. Er dårlig stemning blant vanligvis så positive folk på redcafe og vi har alle sett at det har murret lenge rundt fotballen til LVG. Med Hernandez på medical i Leverkusen (det ligger bilde på redcafe) og Adnan på vei til Dortmund, MÅ det handles inn minst en etablert offensiv spiller og en keeper om De Gea går. Jeg er for å kvitte oss med de nevnte spillerne våre, men ikke uten erstatninger/oppgraderinger. Vi var syltynne fra før, pr tid er vi ribbet. 

 

Crunch time! Spennende er det, kan aldri huske å være så sikker på en stor signering som jeg er i dag. Skjer det ikke, så blir jeg ikke bare sjokkert, imo er det strek over sesongen 1 september. Hjelper ikke å ha en bra midtbane uten å ha spillere som kan score, da blir vi absolutt beste fall 4 i PL

Lenke til kommentar

Martial er en grei erstatning der.

For Januzaj? Tja, kanskje det. Men hva med;

- Nani?

- RVP?

- Hernandez?

- Di Maria? 

 

Vi kan ta bort Nani derfra siden vi har hentet Depay og likevel er vi tre angrepsspillere mindre enn sist sesong. 

 

Edit: 4 faktisk, glemmer jo av Falcao hele tiden..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Ikke for å virke overdrevent negativ, men denne Martial-overgangen virker som Fellaini 2 for meg.

Supergøy at vi splash the cash på en ung fyr (thierry henry 2 sies det), men Spurs snubla visstnok rundt £25 mill tidligere i sommer for han. Samt, vi kunne signert Pedro (vi jakta Bale når vi henta Fella), en vinner på banen for £22 mill! Men det var for dyrt, så snakkes det om 350 mill for en uprøvd, ukjent 19 åring, pluss pluss PLUSS add ons i 100 mill klassen (til blant annet Lyon!?).

 

Dette oooooooooser panikk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...