Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Dortmund ikke skulle hatt noen klausul, så er det likevel urovekkende at han lånes ut. Det er utvilsomt at forholdet mellom LvG og Januzaj ikke er topp, så man kan jo også lure på om Januzaj faktisk vil ha lyst til å komme tilbake også. Særlig med tanke på at det for øyeblikket er lettere å spille seg inn på laget til United enn til Dortmund. Spillestilen hans passer nok bedre inn i Dortmund, og om han ikke føler at han har tilliten til LvG, så vil det jo bare være logisk for ham i bli værende der. 

Leste også rykter om at han noen holdningsproblemer, men vet ikke noe mer om det.

 

Uansett er det ganske skandaløst å sende vekk det største talentet akademiet har utviklet på flere år.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Dette her er jo på grensen til skandale! Blit kvitt halve stallen 1 dag før transfervinduet stenger?? Det er ikke en "philosophy", det er galskap!!

Hva er vitsen med å sitte på spillere til det gjenstår 1 dag? Og hvorfor rømmer spillere? Om vi kun sitter igjen med Martial tirsdag kveld, så svartner det for meg!

 

Til og med Torres høres fristende ut nå!!

Lenke til kommentar

Akkurat den DDG - Navas handelen er jeg for, men ikke på vinduets siste dag. Flause, krise, katastrofe, amatørmessig.. Ja, finn et ord du liker og kall det for det. 

 

Edit: tror ikke Navas er god nok til å være førstekeeper hos oss, men jeg syns det er en grei deal med penger og han. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

Reacting to direct questions about the future of David De Gea and Javier Hernandez, van Gaal stated: "You have to wait and see until Manchester United make announcements or the club or the player is going to makes announcements. Otherwise, he [De Gea] stays.

"I think we have coped [with the situation] by signing Sergio Romero, that's what we have done at the club to settle it down. I think we have done it well.

Kilde:

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2015/Aug/louis-van-gaal-says-he-will-not-panic-buy-before-the-transfer-deadline.aspx?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=ManUtd

Betyr det at det ikke kommer inn en keeper dersom de Gea forsvinner?

Lenke til kommentar

Hvem tror dere kommer inn? Vi har en meget tynn stall på topp nå og jeg anser det som totalt urealistisk at vi ikke skal hente inn minst én spiller til (Martial regner jeg som signert). 

 

Aller helst burde vi signert en keeper (hvis DDG drar) og en midtstopper også siden vi er litt lite bredde bakover også. 

Lenke til kommentar

Hvorfor låner Manchester United ut Januzaj og selger Hernandez? For meg virker det som at Manchester United signerer Navas, Martial og eventuelt Offensiv midtbanespiller/høyreving/spiss innen kort tid.

 

Uansett hva som skjer med De Gea så er jeg stolt over det Woodward har fått til. Real Madrid kan ikke signere hvem som helst, til hvilken som helst pris. Hvis dem ikke møtter Manchester United sitt krav, så kan de bare holde seg unna. 30M pund, i tillegg til Navas er grei deal. Manchester United viser baller ved å ikke la De Gea og Real madrid herse. En umotivert , og utrent De Gea med under 1 år igjen av kontrakten går til Real Madrid, mens en Navas i kampform, pluss 30m pund går Manchester Uniteds vei.

Ellers så kan De gea sutre på tribunen i et års tid, i tillegg til å miste EM.

Liker det jeg ser nå!

Glory glory Man United :D

Endret av Neymar10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem tror dere kommer inn? Vi har en meget tynn stall på topp nå og jeg anser det som totalt urealistisk at vi ikke skal hente inn minst én spiller til (Martial regner jeg som signert). 

 

Aller helst burde vi signert en keeper (hvis DDG drar) og en midtstopper også siden vi er litt lite bredde bakover også. 

 

Jeg mener vi må ha en ving, av typen rask og uforutsigbar. La merke til flere situasjoner i kampen mot Swansea hvor totalt ufarlig høyresiden vår blir siden Mata mangler fart, og hvordan forsvaret deres konsekvent forskjøv seg mot venstresiden vår. Som en konsekvens blir Memphis isolert, og spiller en stinker av en kamp. Håper mest på Reus eller Bale, men per nå ser vel Mané mest realistisk ut. Tror egentlig ikke på noen av dem.

 

Ønsker også en midtstopper og en spiss inn. Gode venstrefotede midtstoppere er det vel heller ikke flust av. Laporte kanskje? Urealistisk. Spisser? Ja takk til Charlie Austin!  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...