Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Herregud hvor dumme folk er, vi kjøper ikke Neymar, Muller eller Bale. Et desperat forsøk på De Bruyne er hva vi har å håpe på, personlig ser jeg helst at vi dropper han tbh. 

 

United sitter ikke bare med skjegget i postkassa, det er en stor stubbe med fliser på vei rett inn i brunøyet. Vi er i deep shit, kanskje den største krisa vi har opplevd de siste tyve åra dersom man fjerner Moyes fra mattestykket. Blir ikke overrasket hvis vi taper mot Swansea, før Liverpool tar et poeng påfølgene uke, mens City tar to seire til og vår "titlepush" er over før medio September.

Du er en trist type, og det har du vært de siste sesongene også. Vi er i deep shit? Ett bra overgangsvindu, ufattelig sterke bakover og det er bare tid før det offensive sitter også.

 

Krisemaksimerint og dommedagsprofeti er alt du er i stand til, muligens på tide å vokse videre fra hipster stadiet?

 

Koselig at du har lagt merke til hva jeg har skrevet de siste sesongene, hvem er så du? Et kjapt søk på dine siste innlegg viser at du omtaler en annen medsupporter som en "bortskjemt drittunge" fordi respektive bruker har en annen oppfatning enn deg. Så, om jeg får leke judge judy et øyeblikk, tyder vel alle bevisene på at det er du som trenger å vokse opp og holde deg til tema, og ikke diskutere person. 

 

Ny dag, ingen spennende rykter. Meh.

 

 

200.gif

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Flere og flere troverdige kilder på twitteren sier vi har lagt inn et 40 mill euro bud på Felipe Anderson... Noe som for meg høres veldig rart ut, med tanke på vi har akkurat signert Memphis, og har vel Adnan, Mata og Herrera så kan kle di posisjonene?

Er også flere som melder at vi har lagt inn bud på Cillesen fra Ajax.. Kan vel likegodt bytte rødfargen i drakten til Oransje med en gang i så tilfelle?

Lenke til kommentar

Videoen hvor de designerne snakket om drakten?

Oransje fargen har helt sikkert noe med LvG å gjøre, men da tror jeg det isåfall var et valg helt fra Adidas sin side. Tanken som slo meg nå var at LvG brakte oss tilbake til CL, og tredjedrakta hovedsaklig skal brukes i bortekamper i CL så ga de stripene en oransje touch for å gjenspeile LvG-eraen. 

Shortsen ser faktisk ikke så verst ut på nærmere hold.

Lenke til kommentar

Bra at Blackett går på utlån. Han er på et nivå som er over reservelaget, men under førstelaget. Får håpe han tar store nok steg til at han en dag blir god nok for oss. McNair, Rojo og Jones som backup er også mer enn nok. Synd at Celtic røykt i CL, men EL kan bli en bra erfaring for Blackett. 

 

Ellers så har det vært lite rykter de siste dagene... Tyder kanskje på at det ikke blir noen flere signeringer dette vinduet. (Med mindre man tar Daily Star på alvor, som skriver at Bale kommer for £65m + De Gea... :p )

Endret av blured
Lenke til kommentar

Nei, men ett sted går grensen og de sier at nok er nok.

 

Ansiktsuttrykket til LvG og Giggs i den kampen synes jeg sa sitt, to personer som hadde helt mistet troen på ham, og det gikk som de forventet.

 

Nå vet jeg ikke om ryktene om at han er på vei bort stemmer, men om de gjør det så skal en ikke se bort i fra at siste kamp kan være en del av grunnlaget. Hadde han puttet 3 mål i den kampen så hadde han nok fått tillit litt lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...