Gå til innhold

Nekter å selge Modern Warfare 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Herlig artikkel!:)

This is the amount of work that went into the PC version: you are given the ability to use a mouse, to use text chat, and to adjust graphical settings. Are your fears now put to rest?

Glad jeg kjøpte ps3 versionen. Ser frem til mange timer med split-screen morro. Tror jeg hadde følt meg utrolig snytt hvis jeg hadde kjøpt dette spillet til pc, for multiplayer delen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne artikkelen er interessant når det gjelder PC-versjonen av MW2:

http://arstechnica.com/gaming/news/2009/11...you-thought.ars

Ja det er trist, men dette er jo ikke noe som gjelder kun for PC. Problemet nå er jo at PC versjonen har blitt like dårlig som konsollversjonen på det aller meste. Eneste som er bedre nå på PC versjonen er grafikk.

 

Ja, det er synd å se hvor konsollifiseringen bringer oss, og det er dessverre ikke framover..

 

AtW

Lenke til kommentar
Glad jeg kjøpte ps3 versionen. Ser frem til mange timer med split-screen morro. Tror jeg hadde følt meg utrolig snytt hvis jeg hadde kjøpt dette spillet til pc, for multiplayer delen. :p

Uhh, multiplayer er akkurat like dårlig på PS3'en også. Men hvis "split screen" er det helt store spiller det selvsagt ikke noe rolle at internet-multiplayer delen er ræva.

Lenke til kommentar
Uhh, multiplayer er akkurat like dårlig på PS3'en også. Men hvis "split screen" er det helt store spiller det selvsagt ikke noe rolle at internet-multiplayer delen er ræva.

 

Tjah, man får vel ikke like stort potensielt problem med hackere, cheatere osv. Men MP-delen på PS3 kommer uansett alltid til å være dårligere enn X360 pga. at det er gratis og at det er såpass mange færre PS3-er i hus rundt omkring.

Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg skal kjøpe meg Xbox 360 Elite, da slipper jeg alt dette. Siste spillene jeg har kjøpt til PC har gitt mer hodebry en moro. Oppdater ditt, last ned dette, installer dette, bla, bla. Siste installasjonen min tok 45 minutter og fullføre. Dette blir deilig å slippe, enn om jeg alltid har sverget til PC. Nok er nok. PC spill industrien graver sin egen grav ved å opptre på denne måten.

Lenke til kommentar
Denne artikkelen er interessant når det gjelder PC-versjonen av MW2:

http://arstechnica.com/gaming/news/2009/11...you-thought.ars

Ja det er trist, men dette er jo ikke noe som gjelder kun for PC. Problemet nå er jo at PC versjonen har blitt like dårlig som konsollversjonen på det aller meste. Eneste som er bedre nå på PC versjonen er grafikk.

 

Dessverre blitt en realitet. I stedet for at konsole får lov til å nyte av det vi på pc har hatt i mange år, blir pc dratt ned på samme dårlige løsning de har.

Tyder dårlig for fremtidig online spilling, dårligere og dyrere :/

Lenke til kommentar

Kjøpte mitt spill fra en butikk (Komplett), og ser ingen logisk link mellom dem og Steam. Synes det er en uting at jeg nå må ha med Steamgjengen å gjøre for å spille et spill jeg holder fysisk i hånda. Trodde det var mest for å handle spill (dyrt) på nett. Jeg har mine tanker og meninger om Steam og har holdt meg unna dem.

 

Jeg er en fan av KISS-strategien (Keep It Simple, Stupid) og vil helst ikke være avhengig av en tredjepart jeg i utgangspunktet ikke har bedt om å ha noe med å gjøre for å starte et spill jeg har kjøpt i butikken.

 

Er helt enig med Direct2Drive, Impulse, Gamersgate og alle andre her.

 

Hver gang jeg kjøper et spill (til PC) slår det meg hvor deilig det er å laste ned i stedet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Fatter ikke at man ikke bare kan gå i butikken å kjøpe spillet å ferdig med det. For å sette det hele helt på spissen altså helt hypotetisk.

 

Hvis internett over hele verden brått bryter sammen i si 2-3 mnd ( ja jeg snakker hypotetisk ) og man har mått laste ned spillet fra steam, for å cd/dvd platen ligger jo kun steam klienten. og man må logge seg inn på denne møkka for å spille spillet. Hva som sagt om nettet er nede, da får man jo ikke spilt!!! nettet mitt var nede i 1 mnd for noen uker siden. ja da var det jo lett å spille de spillene som man måtte logge seg på steam for å spille. Spør du meg synes jeg steam, valve osv osv ikke er et dugg bedre en dop langere. de prakker på deg møka, men på en annen side, sier du nei til en dop langer så går han, men sier du nei til steam for du jo jaggu ikke spille!

 

Sagt det før, og sier det igjen. den dagen da steam betaler MEG mnd leie for å få lov til å ha sitt program på min data er det greit, frem til den dagen kommer ( og den kommer aldri ) blir det kun pirat på meg.

 

Så kommer det sikkert noen å sier " det er pga sånne som deg at produsenter osv velger steam osv osv "

 

jada jada, sitt å si det når spillet ikke virker for nettet ditt er nede, eller serveren til steam er nede så kan jeg spille i fred og ro hvor jeg vil, hvor jeg vil uten å måtte tenke på nettet osv.

 

" men det er jo fint da, automatisk patching på spillene og sånn.. " et svar til den: L.A.T.S.A.B.E.R

 

hva om jeg ikke vil patche spillet mitt? har det ikke hendt at når det skjer automatisk at spillet brått blir ustabilt? pga kompabilitets problemer med maskin vare eller et program du har på maskinen din. la meg velge hvem patch jeg vil ha, når jeg vil ha den.

 

forbanna mafia program hele pakka. gi meg en cd/dvd med spillet å la meg og min maskin være, eller betal meg pr. mnd for plass leie på min hardisk som jeg har kjøpt.

 

er det rart flere og flere går over til pirat kopier! Blir jo like dumt dette her som å si til meg at hvis jeg går ut og kjøper meg poteter og kjøtt kaker til middag så kan jeg ikke spise den før jeg har kjøpt meg en "stabburets tallerken + kniv og gaffel" for ikke å snakke om at jeg må først av alt skrive en mail til stabburet for å få lov til å spise maten fra de! for pokker jeg har kjøpt maten så la meg være!

 

samme prinsip. men folk flest sitter bare som en dukke på dashbordet i en bil å nikker og bukker og godtar alt, så ikke rart de som ser penger i dette utnytter det, men det er ingen andre en brukeren som blir utnyttet og snytt. nei husk talerken + kniv og gaffel folkens. hvis ikke blir det ikke noe mat.

 

mafia pøkk!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...