Gå til innhold

Valg 09 - Formann - Manchester United-tråden


Jørgen

Anbefalte innlegg

Da skal vi stemme frem formannen vår utifra de kandidatene vi har nominert i tidligere tråd. Det er bare stemmer som skal postes og diskutering kan bli tatt i den andre tråden eller Manchester United - tråden. Jeg foreslår at man ikke stemmer på seg selv.

 

De nominerte (som har sett seg villige/evt. ikke har svart om de ønsket vervet):

Nightkeeper

Hyrlen

Points

Tc47

Wisbatov

Geir M

D'Amico

Jotun

Limbeck

Mx1000

Sameboe

 

Jeg ser at Jarmo foreslå stemning via PM, men opprettet denne allikevel. Hvis noen har problemer med å stemme her kan vi sikkert finne en aktuell bruker til å ta imot stemmer på PM.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke nominert av noen Sameboe, dermed er du ikke på listen, og der synes jeg vi setter en strek for off-topic.

_____________________________________________________________________

Min stemme går til Points.

 

Jeg begrunner det med at han er en av de tre mest aktive brukerene i Internasjonal Fotball og en ressurs for forumet. Han har nok av tid og er moden og reflektert som person.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Dette har vore eit veldig vanskelig valg. Det har vore spennande å følge prosessen fram til no og det er veldig gøy å sjå at folk bryr seg om korleis vi har det i United-tråden. Det er gøy å sjå at vi har såpass mange brukarar som kan tenke seg denne rolla og vi er faktisk ganske priveligerte med så mange gode alternativ, men det gjer også sitt til at det blir vanskeligare å bestemme seg for kven ein ønsker. Eg håpar at uansett kven som ender opp med vervet, så blir det gjort ein skikkelig jobb.

 

Det var veldig tett om kven som skulle få mi stemme, men den endte til slutt på Points.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...