Gå til innhold

[Løst] Ludo Mobil - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opplevde at kompisen min fikk meldinga jeg sendte til han et døgn etter at jeg sendte den. Dette var forrige helg. Noen som har opplevd det samme? Hente aldri når jeg hadde Tele2. Nå ringer jeg bare, gidder ikke ta sjansen på at meldinga ikke etter ett døgn :p

 

Dette har skjedd mange ganger med meg når jeg hadde Netcom kontant.

Lenke til kommentar
Har skrudd av mobilsvaren via Ludmobil sine sider, men en form for mobilsvar kommer likevel etter en stund. Flere som har det slik? Mistenker at dette er noe Ludo gjør for å tjene penger...

 

Tror kanskje viderekoblingen henger igjen på mobilen din. Tast ##002# på din telefon, deretter trykker du på ring ut-knappen. Da skal all viderekobling være deaktivert, inklusive til mobilsvareren.

Lenke til kommentar
Har skrudd av mobilsvaren via Ludmobil sine sider, men en form for mobilsvar kommer likevel etter en stund. Flere som har det slik? Mistenker at dette er noe Ludo gjør for å tjene penger...

 

Tror kanskje viderekoblingen henger igjen på mobilen din. Tast ##002# på din telefon, deretter trykker du på ring ut-knappen. Da skal all viderekobling være deaktivert, inklusive til mobilsvareren.

Ser man det ja. Hadde prøvd å deaktivere via menyer tidligere, men det har tydeligvis ikke fungert. Mobilsvaren er iallfall 100% av nå :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har tenkt på Terningkast 6 istadenfor Onecall Faktura.

Sender rundt 270 sms, 90 samtalar på veit ikkje kor mange minutt, og datatrafikk er minimalt.

 

Må ein betale for å få tilsendt brevgiro kvar mnd.?

Har ein bindande avtale med Ludo, som betyr at ein må betale for å sei opp abonnementet?

Mobilsvar er gratis?

 

Er det andre tilleggsutgifter med Ludo Terningkast 6?

Lenke til kommentar

jeg tør ikke bytte, fortsetter med et kjent selskap. tele2 sheriff. sparer omtrent ingenting på å bytte til ludo.

 

forrige gang jeg bytta (fra onecall til det der selskapet som var billigere men gikk konk!) så ble det mye pes, meldinger som ikke kom før dagen etter, ikke mulig å bruke diverse innholdstjenester (1880 osv) fordi de ikke hadde avtale og bare tull.

Lenke til kommentar
jeg tør ikke bytte, fortsetter med et kjent selskap. tele2 sheriff. sparer omtrent ingenting på å bytte til ludo.

 

forrige gang jeg bytta (fra onecall til det der selskapet som var billigere men gikk konk!) så ble det mye pes, meldinger som ikke kom før dagen etter, ikke mulig å bruke diverse innholdstjenester (1880 osv) fordi de ikke hadde avtale og bare tull.

Jeg har Ludo, og er kjempefornøyd så langt. Ikke opplevd at SMS ikke kommer fram eller lignende.

 

Du tenker på MTU? Det var mye tull med de, ja. Men hos Ludo er ting på stell, virker det som. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har bestilt Ludo T6 nå.

 

Noen som har opplevd noe dumt med T6? :) Med tanke på tjenester fra 1881 eller meldinger som ikke kommer fram o.l i oslo området.

 

Sjekka ut "profilen min", regner med at E-note er E-faktura.

Får jeg den på mail eller? :) Hvordan betaler man hvis man har brukt mer enn 185kr? Har aldri betalt noe som helst før med faktura ..velkommen til voksenlivet

Endret av Heiturpottur
Lenke til kommentar
Har bestilt Ludo T6 nå.

 

Noen som har opplevd noe dumt med T6? :) Med tanke på tjenester fra 1881 eller meldinger som ikke kommer fram o.l i oslo området.

 

Sjekka ut "profilen min", regner med at E-note er E-faktura.

Får jeg den på mail eller? :) Hvordan betaler man hvis man har brukt mer enn 185kr? Har aldri betalt noe som helst før med faktura ..velkommen til voksenlivet

 

Du får faktura på "dinside" på ludomobil.no Denne legger du inn i nettbanken din til betaling.

 

Bruker du mer en 185 kroner får du forbruket på neste faktura om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har så langt bare hatt problemer med Ludo, og er absolutt ikke fornøyd!

 

Aktiverte mitt nye Ludo sim-kort torsdag, og siden fredag har det vært umulig å både motta anrop og sende/motta meldinger. Det fungerer fortsatt ikke i dag. Det eneste jeg får til er å ringe ut. Ikke akkurat bra førsteinntrykk av mitt nye abonnement liksom..!

 

Er veldig misfornøyd, sinnsykt kjipt at de første kronene jeg bruker av mitt nye abonnement er for å ringe kundeservice opptil flere ganger liksom. Skikkelig kjipt at ting ikke fungerer, og nå er det helg så jeg får ikke ringt kundesenteret for å høre status..men de har vel sikkert tatt helg uansett :p

Endret av MissW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...