Gå til innhold

[Løst] Ludo Mobil - erfaringer


Anbefalte innlegg

Huni:

Takk for linken! Ser at Ludo har slettet artikkelen nå, men jeg rakk såvidt å lese den tidligere i dag :-)

 

Tok kontakt med kundesenteret i dag igjen, og de kunne fortelle meg at det hele var mere omfattende enn de først hadde trodd, og at det var en teknisk feil fra Ludo sin side. Så de skulle sende meg et nytt sim-kort i posten. Får vel bare holde ut med å være utilgjengelig et par dager til :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig fornøyd med T6. Har hatt det i en uke. Skulle vært en måte og finne ut hvor mye penger man har igjen av de 185,- kronene.

Tviler på at Ludo er spesielt interessert i at det skal være enkelt. At folk overskrider grensen er jo essensielt for at de skal tjene penger på abonnementet.

Endret av BlackLagoon
Lenke til kommentar

Logg inn og trykk forbruk, der kjem alle samtalar, tekstmeldingar etc opp. Bortsett frå ein samtale eg har hatt til 1881, så står pris for samtalane og sms-ane eg har sendt kr 0. Sendte mail til ludo, og fekk beskjed om at då får eg ikkje rekning før eg kjem over 30 kr, og einaste utgiftsposten min var denne samtalen til 1881.

 

Ergo, dersom du overskrider dine 185 kr, så vil du sjå det på forbruk. Det er slik eg har forstått det, har de andre erfaringar så sei i frå!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vurdere å bytte ti Ludo T6

 

har nå onecall faktura og sliter med å motta sms fra utlandet, sende sms er greit, men motta er virkelig sår i rumpa! Det gikk jo greit i begynnelse, men plutselig i over en uke så tok det et par dager før jeg fikk sms fra Tyskland(vodafone), også er det noen som ikke kom fram. noen som opplevde det samme? utrolig irriterende!

 

er Ludo T6 til å stole på? eller er det vodafone som er feilen?

Lenke til kommentar

vurdere å bytte ti Ludo T6

 

har nå onecall faktura og sliter med å motta sms fra utlandet, sende sms er greit, men motta er virkelig sår i rumpa! Det gikk jo greit i begynnelse, men plutselig i over en uke så tok det et par dager før jeg fikk sms fra Tyskland(vodafone), også er det noen som ikke kom fram. noen som opplevde det samme? utrolig irriterende!

 

er Ludo T6 til å stole på? eller er det vodafone som er feilen?

Jeg gikk over til T6 basert på at jeg synes onecall plutselig ikke fungerte så godt (kunne ikke sende mms, dårlig samtalekvalitet m.m). Er veldig fornøyd med T6 og Ludomobil så langt! Eneste er vel at det er rimelig dyrt å ringe, sende sms/mms fra utlandet (http://ludomobil.no/priser/utenlandspriser/fra.eueos). Men bortsett fra det; go for it!

Lenke til kommentar

Må bare sjekke om jeg har forstått dette abm riktig (Terningkast 6)

 

Om jeg for eksempel får disse kostnadene av mobilbruken:

 

100 min med minuttpris på 0,79 kr - 79 kr

60 samtaler med startpris på 0,59 kr - 35,4 kr

100 SMS med SMS-pris på 0,39 kr - 39 kr

2 MMS med MMS-pris på 1,3 kr - 2,6 kr

2 MB data med MB-pris på 4 kr - 8 kr

 

Dette koster til sammen 164 kr.

 

Er jeg ikke nødt til å betale noe som helst da, ettersom dette faller innenfor "Forbruk inntil 185 kroner"?

 

Og hva skjer om jeg får en kostnad på over 185 kr? Si 200 kr. Vil jeg måtte betale 15 kr i faktura eller 200 kr?

 

Mvh Kristiantre

Lenke til kommentar

Du kan sleppe faktura-avgift (rundt 30 kr?) ved å få den tilsendt på e-post.

 

Du betalar for bruken etter 185 kr. Brukar du 200 kr, betalar du 15 kr.

 

Brukar du mindre er det gratis. Sjølv har eg ikkje betalt mobilrekning på 2 månadar.

 

Er ingen ting og stusse på, har ikkje hatt nokon problem med T6, fungerar flott. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har Ludo Rød. Så langt veldig fornøyd.

Det er derimot utrolig irriterende at en ikke kan se hvor mye ringetid eller hvor mange SMS en har igjen når jeg ser på Forbruk på Min Side.

Teknisk er jo dette veldig lett å lage, men jeg undrer meg over motivet med å utelate en slik tjeneste.

Alternativet blir å kopiere alle tabellene inn i Access og filtrere ut og deretter summere opp.

Utrolig tungvint!

 

Jeg mener dette er noe forbrukerombudet bør se på, da en bør få vite hvor mye en har igjen av en tjeneste en har betalt for. Det være seg kredittkort, banktjenester, mobil og andre tjeneste med maksgrenser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har T6. Og lurer på når dere får regninger?

Jeg bruker e-note. Fikk en regning siden jeg var i utlandet i februar. Var også en tur i mars men har enda ikke fått noen regning for det. Hverken på e-post eller min side.

Lurer på om det er slik til dere?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...