Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med et knall pakketilbud på følgende "Intel Oppgraderingspakker"?

 

Kraftpakke: 4100,- 6GB / 4500,- 8GB for denne?

LGA1156 P55 HK med 2x16x skjermkortslotter

Intel Core i7 860

6/8GB DDR3 1066MHz CL7 (4x2GB eller 3x2, man kan fint bruke 3/triplekit minnebrikker i en LGA1156).

Dette er en kongemaskin for mange bruksområder.

 

Gamer: 3200,- for denne med XMS kit'et?

LGA1156 P55 HK med 2x16x skjermkortslotter

Intel Core i7 750

4GB DDR3 1333MHz CL9 (2x2).

(evt. disse minnebrikkene på denne)

 

Desktop/homeoffice: 2100,- for denne?

LGA1156 P55 HK

Intel Core i3 530

3GB DDR3 1333MHz CL9 (3x1).

 

Overclocker:

Disse kjøper sjelden pakker uansett.

 

 

Klarer dere å lage en god og lav pris på disse 3 oppgraderingspakkene vil dere nok få endel kjøp.

Dere kan evt. legge med en Windows 7 Home Premium 64-bit OEM som en oppsjon (32-bit på sistnevnte).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ugh litt irritert nå. Bestilte noe i helga, som jeg estimerte ville bli kjørt til oslo i går, registrert hamar i dag og fremme onsdag. Det er nå slik alle tidligere sendinger fra dustin har oppført seg iallefall, tidsmessig. Det er noe i den pakken noen andre skal ha, som jeg skal til onsdag. Men nei da, de fikk "sendt" pakken i går men ikke faktisk kjørt den til Oslo. Det her ligger hos Dustin og ikke posten, så sammen med det faktum at jeg ikke har fått svar på en mail jeg sendte for en uke siden må jeg si jeg begynner å revurdere hvordvidt det er verdt den lavere prisen.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn for at dere, Dustin ikke tar inn de nye hovedkortat fra Gigabyte med usb 3.0 og sata 6, for AM3, er andre gangen jeg spør om dette.

 

Det går jo ikke å anbefale komplette rigger kjøpt fra Dem før dere får inn disse tre korta, gigabyte 770-ta. 790x-ta. 790fx-ta.

Lenke til kommentar

synest den før prisen ser litt ut som den ble tatt utav løse luften der og da, ser også førprisen varierer mellom 8290 i mailen og 6990kr på siden.

 

3290 er heller ikke sånn superbillig med tanke på at f.eks netonnet samme maskinen til 3490kr uten at det er noe kampanje, samme varenummer fra produsent og alt.

 

så med et avslag på "5000" er dere 200kr under normalprisen deres, bra gjennomført synest jeg :)

 

fra dustinhome.no fra google sin cache (25. jan 2010 00:00:24 GMT).

"HP Pavilion DV2-1140. Kampanje! Ord. pris 6 990 kr. 3 290 kr 177 kr/mnd. HP Pavilion DV2-1140 · Lett og smidig bærbar til utrolig pris!"

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
synest den før prisen ser litt ut som den ble tatt utav løse luften der og da, ser også førprisen varierer mellom 8290 i mailen og 6990kr på siden.

 

3290 er heller ikke sånn superbillig med tanke på at f.eks netonnet samme maskinen til 3490kr uten at det er noe kampanje, samme varenummer fra produsent og alt.

 

så med et avslag på "5000" er dere 200kr under normalprisen deres, bra gjennomført synest jeg :)

 

fra dustinhome.no fra google sin cache (25. jan 2010 00:00:24 GMT).

"HP Pavilion DV2-1140. Kampanje! Ord. pris 6 990 kr. 3 290 kr 177 kr/mnd. HP Pavilion DV2-1140 · Lett og smidig bærbar til utrolig pris!"

 

Hmm, ikke bra.. glad jeg ikke biter på slike 'supertilbud' :)

Lenke til kommentar

Heisann,

 

@HP-kampanjen: Der vet jeg ærlig talt ikke hva som har skjedd helt, jeg skal absolutt ta det videre med markedsavdelingen. Det som kan ha skjedd, er at man har glippa, og brukt den svenske før-prisen, istedet for den norske. Valutaomregningen stemmer i alle fall. Systemene ser veldig like ut, så vi må forbedre oss i kvalitetskontrollen.

 

Vi beklager på det sterkeste det som har skjedd, og jeg kan forsikre dere om at det ikke har vært et forsøk på falsk markedsføring!

 

@CaprtainØdegaard: Kunne du mailet meg ordrenummeret på den/de ordre som har gått feil, så skal jeg se på det, samt finne en måte å gjøre opp for det på.

 

@Mreinha; Stusset litt der jeg også, om du in all secret var ene av mine kollegaer her. Quotekode? :)

 

Men, det stemmer, vi ekspanderer, og har nå annonse ute i SE for flere ansatte. Disse skal komme ut på norske sider også.

(http://www.dustin.se/pdf/lediga_platser/21204.pdf)

 

Ha ei flott helg!

 

//Henrik Breivik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...