ShadowMaster Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 "Kampanje med Spillet ”Batman Archam City” på kjøpet! (Kommer som kupong for nedlasting) Spillet kan lastes ned fra november og framover (har blitt forsinket)". Denne kupongen er det umulig for meg som kunde og vite om de har på lager med mindre man faktisk ringer dem og spørr! Derfor syntes jeg det er dårlig av dem og la folk bestille vis dem må vente 1 uke ekstra pga noe så lite. Men ja, har bedt dem snilt om og sende kun skjermkortet og bare glemme spillet Da stiller ting seg en smule annerledes ja Da tar jeg det som en selvfølge at de sender ut kortet snøggast råd, noe jeg er rimelig sikker på at de gjør
vebbiii Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 La inn en ordre på bl.a 1 stk ONKYO TX-NR609 forsterker i helgen for 4300, og ventet på en ekstra ting som skulle komme inn på ordren i dag før pakken skulle bli sendt. Så ser jeg i går at prisen har gått ned til 3700 i stedet, og sender en mail for å se om jeg får den nye prisen i stedet. Morgenen etter fikk jeg svaret, det går helt fint. Bra kundeservice
;_; Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 La inn en ordre på bl.a 1 stk ONKYO TX-NR609 forsterker i helgen for 4300, og ventet på en ekstra ting som skulle komme inn på ordren i dag før pakken skulle bli sendt. Så ser jeg i går at prisen har gått ned til 3700 i stedet, og sender en mail for å se om jeg får den nye prisen i stedet. Morgenen etter fikk jeg svaret, det går helt fint. Bra kundeservice Hvis ikke kunne du jo bare kansellert ordren og bestilt på ny
vebbiii Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 La inn en ordre på bl.a 1 stk ONKYO TX-NR609 forsterker i helgen for 4300, og ventet på en ekstra ting som skulle komme inn på ordren i dag før pakken skulle bli sendt. Så ser jeg i går at prisen har gått ned til 3700 i stedet, og sender en mail for å se om jeg får den nye prisen i stedet. Morgenen etter fikk jeg svaret, det går helt fint. Bra kundeservice Hvis ikke kunne du jo bare kansellert ordren og bestilt på ny Ordren var betalt allerede. Men selvsagt, det er jo angrefrist når man bestiller på nettet. Så dustin gjør det uansett enklere for seg selv De 600 kronene får jeg tilbakeført.
Mortis360 Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Fant ikke noe spesielt med informasjon på nettsidene om angrerett. Hvordan er det med fraktseddel og returfrakt hvis man skal returnere noe på angrerett til Dustin? - Mortis
cruzader Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Generelt så dekker kunden returfrakt selv. Men det mange butikker synder på er at du skal ha hele kjøpesummen tilbake, inkludert porto/pakking mens mange fører tilbake kun varenes pris.
lain Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har returnert et par tv'er til dustin, og fikk da returlapp jeg limte på esken hver gang.
enixitan Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Fant ikke noe spesielt med informasjon på nettsidene om angrerett. Hvordan er det med fraktseddel og returfrakt hvis man skal returnere noe på angrerett til Dustin? - Mortis Dei skriv det ikkje offisielt, men normal praksis er (har i alle fall vore) at du får tilsendt fraktseddel. I følgje Dustin sjølv kostar dette mindre enn meirarbeidet pga. feilutfyllingar av kunde, difor gjer dei det på denne måten. Gjer som dei ber om, skriv e-post til kundeservice for å melde returen, og sjå kva som skjer.
Stulle Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Sendte inn noe på angrefrist i forrige uke med returseddel. Dustin har visstnok lager på Postens Godssenter, men nå har den stått som "Sortert" i Oslo i over to dager. Skal det gå så lang tid før de henter den?
Alt-Ctrl Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Nå lurer jeg på hva som skjer. Bestilte Batman: Arkham City tidligere i uka og betalte online med visakortet. I går var pakken på Hamar og i dag fikk jeg hentelapp. Jeg stikker ned på senteret og dama i skranken gir meg beskjed om at den er sendt tilbake til Oslo pga "fakturagrunnlag". Hva faen tenker jeg, betalte jeg ikke den da? Sjekker nettbanken og joda, den ble betalt 20.10.2011. Seriøst, det her er jævlig bittert. Prøver å ringe Dustinhome, (er vel ikke oppe i dag uansett, men lov å prøve) og der får jeg ikke summetone eller noe før jeg mister forbindelse. Noen som har opplevd noe lignende før? Å få hentelapp men så er pakken sendt motsatt vei?
Mortis360 Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Dustin dekker returfrakt, sålenge man får tilsendt returlapp fra de, har jeg funnet ut. Du har heller ikke lager i Oslo, men i Stockholm, etter hva jeg har greid å snappe opp, derfor må pakka sendes fra Oslo til Stockholm. Det var likt som da SHG hadde norsk avdeling, de hadde postadresse "Postens Godssenter", men alle pakkene ble sendt fra Danmark. - Mortis
Slimda Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Noen som har bestilt Star Wars The Old Republic fra Dustin, og vet om forhåndsbestillingskodene blir sendt ut?
Tj-nome Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Har selv hatt positiv erfaring tidligere men etter en RMA sak der jeg hovedkortet var DOA og saken ikke løste seg selv etter flere times med telefon og epost gav jeg opp på saken. Fekk hovedkortet tilbake idag (halvt år siden jeg hadde saken) og var mildt sagt skuffet. Det kan nå ikke være i rette tanken når det sende tilbake produktet slik? Mangler alle delene + CPU var montert på hovedkortet uten noe som helst beskyttelse.... Hvor er delene og beskyttelse blitt av? Herregud.... Endret 19. desember 2011 av Tj-nome
NgZ Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Haha, det der var jo bare tragisk! standard prosedyre her er å sende hevingskrav når fjerde uke er gått. Sr dt ikke er noen grnn til å være noe snillere med Dustin om det DER er det du får etter et halvt år.
bIsk0p Skrevet 19. desember 2011 Skrevet 19. desember 2011 Skuffende! Burde du absolutt ta opp med Dustin slik at de får finnet feilen og rettet den opp
Mortis360 Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Er det noen som har erfaring med hva Dustin gjør om man har en defekt harddisk? - Mortis
enixitan Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Eg vil tru dei ventar på at du skal ta kontakt. Om det er relevant fekk eg ein ekstern harddisk som hadde ein laus del inni kabinettet (ikkje synleg, men høyrde rasling om eg rørte på den). Fekk beskjed om å levere skademelding til posten, gjorde det og sendte kopi av skademeldingsskjemaet til Dustin, og dei sendte ein ny harddisk umiddelbart og handterte skadesaka med Posten.
Mortis360 Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har sendt en mail til Dustin for å spørre om dette, er litt usikker på om det er en disk kjøpt fra Dustin eller NetShop. - Mortis
;_; Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har sendt en mail til Dustin for å spørre om dette, er litt usikker på om det er en disk kjøpt fra Dustin eller NetShop. - Mortis Harddisker blir vel registrert med serienummer når du kjøper den (tror i hvertfall det er slik hos DustinHome) (sjekk kjøpshistorikken mot serienummeret på HDD'en)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå