Gå til innhold

Rødgrønn falitt i 4 år til? (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Nei, alternativene var egentlig enten AP, H+FRP, H+V+KRF og SV/AP/SP.

 

En SV/AP/SP regjering ekisterer ikke om de har stortingsflertall. (fordi alle borgelige foretrekker en mindre AP regjering enn å blande inn SV der, og derfor ville kastet enn sånn regjering, noe som ble sagt flere ganger under valgkampen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor skal man begynne?

1. Billigere sprit og bensin.

2. Lavere skatter for de rike

3. Bevæpnet politi

3. Flere kriminalskoler og lenger utdanning for kriminelle. Satt sammen med mindre mulighet for å tilbakeføres til samfunnet på en fornuftig måte er dette virkelig en innertier.

4. Alle "asylsøkere" er kriminelle, voldtektsforbrytere som er ute etter å innføre shairalover i Norge.

5. Uføre er bare late så ved å ta fra dem pengene vil de sikkert skjerpe seg.

6. Alle er ute etter stakkars FRP.

7. Verden har ikke et miljøproblem.

8. Alle som er anderledes er farlige.

 

Ja denne listen er like populistisk og forenklet som FRP sin politikk, men jeg prøver å snakke et språk som FRPvelgere kan forstå :tease:

2. Og hvor i frps program står det at de vil ha lavere skatter for de rike?

 

3. Dette er for å beskytte seg selv og andre. Uten våpen kan nesten natteravnen overta politijobben på gata.

 

4. Og hvor står dette i frps program? At alle asylsøkere er kriminelle? Men vi kan ikke legge sjul på at noen er og må derfor ta noen forhåndsregler. Det skjønner til og med du!

 

5. Du må virkelig ha lest feil partiprogram.

 

7. Bevis for meg at Verden har et miljøproblem! Slik jeg ser det så er dette verdens naturlige gang. Husk at vi hadde istid i Norge også før.

 

8. Dette gidder jeg ihvertfall ikke kommentere. Du er så useriøs og lite politisk korrekt at det er utrolig at du vet hvordan du skriver.

2. Skattelette på 50 mrd vil føre til at de rikeste slipper å betale så 'mye', så bygger det seg ned til etterhvert 50 mrd er skatteletta. Dette vil da stoppe etterhvert og nordmenn med vanlig årslønn vil da ikke merke noenting.

3. Sånn som jeg ser det, har ikke politi bruk for våpen i gata. Ser jo hvor bra det fungerer i Amerika? Problemet er bare antallet politifolk.

4. Det er jo sånn innstillinga dems er? trenger ikke lese det fysisk for å forstå at innvandrer politikken dems heller mot rasisme.

5. Du må virkelige ha misforstått.

7. Ja, det er naturlig. Men prosessen skjer farlig fort. Anbefaler deg å se en ubehagelig Sannhet

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk lest deler av FrPs politikk angående nr 4. der.

 

Er det rasistisk og mene at de kriminelle innvandrerne må UT av landet og de innvandrerne som trepper opp i Norge med falske papirer og falsk info ikke skal få komme inn? Er det rasistisk på noen måte?

 

 

Men de sier også at de selvfølgelig vil hjelpe folk som faktisk trenger hjelp istedenfor å hjelpe alle disse folka som er kriminelle og kommer med flakse papirer. Syns du seriøst det er bedre at de kriminelle skal få like mye hjelp er i landet som krigs offere og annet?

Lenke til kommentar

Er like greit å gi bort oljefondet til innvadrerne. Med den politikken som er nå kommer statsbudsjettet til å revne. tenker da på de kriminelle lykke jegerne som kommer til å flomme inn i Norge. Veldferdsbudsjettet knaker allerede og med 18 000 ekstra sugerør i statskassa så blir det morro og bare tenk på hva utsendelsen kommer til å koste. men Rødgrønn vil jo gjerne, at alle andre skal ha det bedre en vi som bor i Norge. Hvorfor bruke penger på Norges befolkning når det er mere humant å bruke det for eks i Afrika? Og er jo mere morro å støtte korrupte regimer en å fjerne bommene. For å sette det på spissen. Sosialistene kommer til å gi bort arvesølvet med snillismen de driver. Mens vi sitter igjen med skjegget i postkassa. Siste mann som forlater Norge venligst skru av lyset.

Lenke til kommentar
Er like greit å gi bort oljefondet til innvadrerne. Med den politikken som er nå kommer statsbudsjettet til å revne. tenker da på de kriminelle lykke jegerne som kommer til å flomme inn i Norge. Veldferdsbudsjettet knaker allerede og med 18 000 ekstra sugerør i statskassa så blir det morro og bare tenk på hva utsendelsen kommer til å koste. men Rødgrønn vil jo gjerne, at alle andre skal ha det bedre en vi som bor i Norge. Hvorfor bruke penger på Norges befolkning når det er mere humant å bruke det for eks i Afrika? Og er jo mere morro å støtte korrupte regimer en å fjerne bommene. For å sette det på spissen. Sosialistene kommer til å gi bort arvesølvet med snillismen de driver. Mens vi sitter igjen med skjegget i postkassa. Siste mann som forlater Norge venligst skru av lyset.

 

Ja hvorfor ikke syns dere ikke at innvandrerne burde ha det bedre en oss som er herifra?

Lenke til kommentar
Er like greit å gi bort oljefondet til innvadrerne. Med den politikken som er nå kommer statsbudsjettet til å revne. tenker da på de kriminelle lykke jegerne som kommer til å flomme inn i Norge. Veldferdsbudsjettet knaker allerede og med 18 000 ekstra sugerør i statskassa så blir det morro og bare tenk på hva utsendelsen kommer til å koste. men Rødgrønn vil jo gjerne, at alle andre skal ha det bedre en vi som bor i Norge. Hvorfor bruke penger på Norges befolkning når det er mere humant å bruke det for eks i Afrika? Og er jo mere morro å støtte korrupte regimer en å fjerne bommene. For å sette det på spissen. Sosialistene kommer til å gi bort arvesølvet med snillismen de driver. Mens vi sitter igjen med skjegget i postkassa. Siste mann som forlater Norge venligst skru av lyset.

 

Ja hvorfor ikke syns dere ikke at innvandrerne burde ha det bedre en oss som er herifra?

 

De fleste, og FrP har ingenting imot legale innvandrere til Norge, som gjør jobben sin som nordmenn flest og støtter samfunnet, det er bra.

 

Problemet er de som ligger på trygda, driver med kriminalitet osv, og om vi fortsetter å sleppe inn så veldig mange blir det dårligere og dårligere for de innvandrerne vi har her. (de fleste innvandrerer jeg kjenner stemmer faktisk FrP, dem med norsk statsborgerskap, for de ser også problemet)

 

Og du kan si at vi har nordmenn som gjør sånne ting og, ja det har vi, men det betyr ikke at vi burde ta inn flere sånne, og la oss ta vare på de som faktisk er her i Norge nå.

 

Er ingen som prøver å si at vi skal lynsje alle innvandrere i Norge.

Lenke til kommentar

FRP er veien å gå hvis man vil ødelegge velferds-samfunnet .. Og jeg tror helt ærlig at de som stemmer FRP må være hjernedøde .. Er ganske sikker nu

 

Fordi ,deres løsninger er simple og kortsiktige og den eller de personene som går i den fellen eier nok ikke IQ.

 

Ja , jeg er mer for Høyre . De er fornuftige og har en god del bra ting. Hadde de droppet den ekstremismen når det kommer til helprivatisere samfunnet så hadde jeg kanskje valgt dem.Men noen ting må staten styre og kontrollere .

 

Så inntil videre så blir det AP/SV/SP ..

 

Vi har det veldig bra i Norge og vi har ikke råd til å la FRP ødelegge det. De greier knapt å styre et lite prosjekt som holmenkollen(skivm2009) .

 

Og samtidig så skyr jeg rasisme , vi trenger ikke det i 2009 .. Hitler er bra eksempel , man burde lære noe av det.

 

De fleste jeg kjenner som stemmer FRP gjør av en grunn og det er asylpolitikken. Dem vil bare ikke mere svartinger inn i landet og beholde Norge blenda-hvit men det er noe heter FN-konvensjoner som selv FRP må følge så jeg antar some mye annet så er dette valgflesk. Og det mest komiske er ..Nettop de personene som ikke ønsker asylsøkere er FOR-krigføringen i Afghanistan/Irak .. Makan til dobbelmoral og dette er nok et eksempel påå en FRPr er teknisk sett hjernedød.

 

Når man sier A -så kommer B rett etterpå . Man kan bare ikke løpe fra ansvaret . Alle gutter liker sex ,det er vi enige om. Men hva skjer hvis en FRP ligger med ei blondine og hu blir gravid ?? Den ansvarsløse tosken løper fra svaret - HVORFOR ??? Fordi han er FRPr , hjernedød ..

Lenke til kommentar
Når man sier A -så kommer B rett etterpå . Man kan bare ikke løpe fra ansvaret . Alle gutter liker sex ,det er vi enige om. Men hva skjer hvis en FRP ligger med ei blondine og hu blir gravid ?? Den ansvarsløse tosken løper fra svaret - HVORFOR ??? Fordi han er FRPr , hjernedød ..

 

Riktignok har jeg lest mye toskete i mitt 48- årige liv, men dette nærmer seg toppen.

Lenke til kommentar
Når man sier A -så kommer B rett etterpå . Man kan bare ikke løpe fra ansvaret . Alle gutter liker sex ,det er vi enige om. Men hva skjer hvis en FRP ligger med ei blondine og hu blir gravid ?? Den ansvarsløse tosken løper fra svaret - HVORFOR ??? Fordi han er FRPr , hjernedød ..

 

Riktignok har jeg lest mye toskete i mitt 48- årige liv, men dette nærmer seg toppen.

Da kan du nok ikke ha lest mye toskete :)

Lenke til kommentar
Når man sier A -så kommer B rett etterpå . Man kan bare ikke løpe fra ansvaret . Alle gutter liker sex ,det er vi enige om. Men hva skjer hvis en FRP ligger med ei blondine og hu blir gravid ?? Den ansvarsløse tosken løper fra svaret - HVORFOR ??? Fordi han er FRPr , hjernedød ..

 

Dette sier egentlig ingenting om de som stemmer på frp. Men det sier ganske mye om den personen som skrev det.

Lenke til kommentar

Å kalle folk som stemmer FRP hjernedøde er ikke bare en håpløs generalisering, det er også et fullstendig respektløst utsagn som savner all rot i virkeligheten.

 

Folk er ikke hjernedøde fordi de stemmer på ett gitt parti. Avhengig av hvilket parti de stemmer er de uenige med deg. Det er to ganske forskjellige ting.

 

Jeg deler ikke min fars syn på fildeling. Men det gjør ham ikke hjernedød..

 

:)

Lenke til kommentar

da ser det ut som de rødgrønne får flere utfordringer. Tollen mangler penger til så enkle ting som vaskemidler og lyspærer. Narkoen kommer rett inn i Norge da de ikke har råd til døgnbemmanning. Svinesund stengt på kveld/natt. rednings skadronene mangler moderne kameraer og klarer ikke finne personer de leter etter. Og helikoptrene forfaller. Menneskeliv kan gå tapt.

Så blir noen spennende 4 år dette. Jippi til dere som stemte inn de rødgrønne.

Lenke til kommentar
da ser det ut som de rødgrønne får flere utfordringer. Tollen mangler penger til så enkle ting som vaskemidler og lyspærer. Narkoen kommer rett inn i Norge da de ikke har råd til døgnbemmanning. Svinesund stengt på kveld/natt. rednings skadronene mangler moderne kameraer og klarer ikke finne personer de leter etter. Og helikoptrene forfaller. Menneskeliv kan gå tapt.

Så blir noen spennende 4 år dette. Jippi til dere som stemte inn de rødgrønne.

Du er flink til å finne (på) mangler og feil i samfunnet, og deler gjerne dette med resten. Folk biter ikke på propagadaen din, forrige valg viste at nordmenn ser igjennom fantasipolitikken til FrP. Tror du helt seriøst at FrP hadde løst alle "problemer" vi har i dag iløpet av sin periode?

Lenke til kommentar

Bare av interesse, tror du virkelig det ville vært annerledes på noen måte med FRP i regjering?

 

La en ting være klart. Politikere er politikere. Rikspolitikerne våre er ikke bare politikere, de er professjonelle politikere, og FRP er et parti med svært professjonelle politikere (ikke ulikt spesielt Arbeiderpartiet og Høyre).

 

Tro meg. Det blir verken mer eller mindre av slikt med FRP i regjering.. :)

Lenke til kommentar
Er like greit å gi bort oljefondet til innvadrerne. Med den politikken som er nå kommer statsbudsjettet til å revne. tenker da på de kriminelle lykke jegerne som kommer til å flomme inn i Norge. Veldferdsbudsjettet knaker allerede og med 18 000 ekstra sugerør i statskassa så blir det morro og bare tenk på hva utsendelsen kommer til å koste.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2836877.ece

 

Det kan ikke være lett å være opposisjonsparti i Norge - som gang på gang kåres til verdens beste land å bo i - når man bruker "landet går til helvete" som argument. Heldigvis har man fremmedfrykten som et sikkert kort å falle tilbake på, og det melkes tydeligvis til det fulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...